Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

välillä tulevat 4 viikon välein välillä 8 viikon välein, välillä 6 viikon välein. En siis pysty ollenkaan arvioimaan milloin on seuraavat menkat.

Kommentit (12)

noita muita oireita ei siis välttämättä ole vaikka pco oliskin. Itselläni siis pco, menkat tulee harvakseltaan ja tosi epäsäännöllisesti. olen enemmin alipainoinen ja finnejäkään ei koskaan ole ollut. karvojakaan ei kauheasti kasva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No on se ainakin aika yleistä tuo epäsäännölliset kuukautiset. Voithan sä varata ihan itses vuoksi ja mielenkiinnosta ajan gynekologille tai vastaavalle ja juttelet asiasta. Varmasti ottaa tuon pilleriasiankin esille. Mutta ei mun mielestä tässä ole mitään huolestuttavaa. Googleta epäsäännölliset kuukautiset ja saat paljon tietoa asiasta.

Ihokarvojen liikakasvua, aknea ja ylipainoa voi esiintyä myös jos tuo PCO. Onko sulla AP vastaavia oireita? Voihan se olla tuotakin, mutta mä miettisin ensin tuota stressiä ym. juttuja.

todetaan ultraamalla munasarjat. ei ole sinänsä vaarallista mutta voi vaikeuttaa lapsen saantia. eli jos lasta yrität niin ota yhteyttä gyneen.

Luultavasti sulla on " vain" epäsäännölliset kuukautiset. Jos sua asia kiinnostaa tai vaivaa, niin juttele siitä terkkarille. Ei tuosta tosiaan varmasti mitään haittaa ole ainakaan vielä kun et ole lastakaan yrittämässä. Lähinnä kai vain hankalaa, kun ei tiedä milloin vuoto alkaa. Pillereillä saisit ainakin kierron säännölliseksi jos sulla on tarvetta niille.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat