Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miten pystyn tekemään sen niin ettei huomaa? Nukkuu jo mutta puhelin on aika lähellä. Entä jos herääkin silloin kun olen juuri katsomassa sitä?

Sivut

Kommentit (71)

mun mielestä on päässä tai parisihteessa jotain pahasti vialla jos tarvii mennä toisen puhelinta kronkkimaan.

puhukaa ja keskustelkaa keskenänne.

VIESTINTÄ on pari suhteen A ja O.

Harmittaa etten lukenut jo aiemmin. No ei kuitenkaan kovin usein tekstaa kerran joulun jälkeen oli tältä tullut vain yksi viesti. Sen verran voin kertoa että on exä. En mä ainakaan exäni kanssa tuollaisia kirjoittele. Muutaman kuukauden seurustelivat ennen meitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulle ei tässä olis tullut edes mieleenkään että ex voi myös laittaa viestiä. Ei ollut kyllä vastannut mitään siihen mitä kuuluu viestiin että en tiedä hänen kiinnostuksestaan sitten niin. Nyt on onneksi tärinä loppunut, kyllä aikani sitä luuria kyttäsinkin että uskallanko viedä vai en

Ennen joulua oli tullut viesti että on jossain mut olis ollu kyl kiva nähdä, ja edellispäivänä on mies laittanut sille viestin että mitä kuuluu. Tämä riittää mulle. Tiedän kenestä naisesta on kyse. Ja tuo olis ollu kyl kiva nähdä viesti oli kirjoitettu niin että mies olis kysynyt että missä oot, nähdäänkö. Tärisen täällä oikein, niin paljon pelotti ottaa puhelin tosta ja lukea

kun siellä on niitä työjuttujakin. Siks huoletta pitää sitä pöydällä jne

jos saan jollain konstilla vaihdettua sen siihen prepaid numeroon niin tekstaan miehelle ja ehdotan sänkyhommia tms, haluan nähdä mitä vastaa

Olisko hyvä jos vaihdan tuon naisen nimen alle oman numeroni ja seuraavaks kun tekstaa siihen niin viesti tuleekin mulle? Onnistuuko käytännössä? Kyl miehel olis ihmettelemist ku mun puhelin piippaa. On laittanut nimen oikein sukunimen kanssa muistiin, kuin työnumeronsa. En ole ikinä tullut kysyneeksi koko nimeä mutta sama tyyppi.

Tulen sitten ilmoittelemaan miten kävi. Pitää tässä vielä miettiä ratkaisu siihen että jos se nainen laittaakin jotain viestiä miehelle niin numeroa ei sit näy

Minunkin miehelle tekstailivat sen exät meidän alkuaikoina ja tiedän, että laittoi heille ihan ystävälliset vastaukset, joissa oli varmaan jotain kuulumistenkin kyselyä. Ei se minua haitannut. Mies tosin kertoi noista itse.

Mut siinä on vain se ongelma että pitäis uskaltaa toisenkin kerran käydä miehen puhelimella. Tää kerta sai jo ihan tärisemään. Jos olis herännyt niin tuskin olis menny mitkään kalenterijutut läpi kun vessassa luin. Siitä suuttuis tosi kovin kun sillä on siellä kaikkia työjuttuja myös. En kyllä lukenut niitä yhtään. Katsoin vain noiden nimien kohdalta

Mulle kuitenkin tekstaa päivittäin. En usko että on nussinut sitä tms mutta mua loukkaa suunnattomasti että lähettelee ensinnäkään exälleen viestejä vaikkei ole mitään syytä. Ei yhteisiä lapsia tms. Jos sillä on noin helvetin kova ikävä sitä niin jättäis mut sit ja olis sen kans

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat