Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä on kaksi lasta, 4-v ja 2-v tytöt.

Meillä oli tuossa viime keväänä aika paha kriisi parisuhteessa ja kun siitä pääsimme yli, lupasimme toisillemme, että otamme tarpeeksi kahdenkeskistä aikaa jotta emme uudelleen kasva erillemme.

Elikäs kesäkuusta asti olemme pyytäneet joka toinen sunnuntai minun vanhempiani hoitamaan tyttöjä 3t ajan. Silloin käymme kahdestaan syömässä ulkona / kylpylässä tmv.

Eilen sitten kuulin kiertoteitse, että veljeni oli haukkunu minua siitä, että vaivaan vanhempiani niin usein lastenhoidolla, vaikka heillä ei ole mitään velvollisuutta hoitaa MINUN lapsiani.

Vanhempani ovat hyväkuntoisia, nuorehkoja (57 ja 53v) ja eivät ole kertaakaan kieltäytyneet hoitoavusta.

Mitä olette mieltä, pyydänkö kohtuuttomia vai onko tämä ok?

Kommentit (7)

Kysy vanhemmiltasi, mitä sitä kiertelemään.. sanot että velipoika jutteli että pyydätte liikaa hoitoapua.. pitäisikö kertoja harventaa?

Omat vanhemmat antavat varmasti rehellisen vastuksen kun neutraalisti kysyt.

Voit tietysti sanoa että jos heillä on joskus jotain muuta ohjelmaa silloin niin se on teille ok!

Meillä ainakin mamma hoitaa mielellään lapsia vaikka on pappakin " hoidettavana" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Äitini ei mielellään ota isompaa poikaa heille, vaikka veljeni pyytää,koska ei sillä pojalla kulu mummolassa aika, kun kaikki aika kotona menee tietokoneella pelatessa. Siitä kai veli ottanut herneen nenään. Ja heidän kuopus on vielä rinnalla, niin veljen vaimo ei edes halua antaa häntä hoitoon.

Kuulin asiasta veljen vaimolta, joka sanoi, että veljeni on huolissaan äitimme jaksamisesta, kun väsyy hoitaessa meidän tyttöjä jms.

AP

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat