Vierailija

Miten laihduttaisin, kun kerran laihduttaa ei imettäessään saisi? Lapsi on pian 8 kk.

Kommentit (14)

mutta poitsu ei millään suostu oppiin juomaan mukista. Ja tuttipulloo ei oo myöskään suostunut imemään. Eikä pulloon enää kannattais varmaan opettaakaan, tuon ikäistä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...jo kolmannen kerran. Paino tuppaa vaan nousemaan, vaikka jokainen vauva on ollut huippusyöppö ja pulskistunut äidinmaidolla ihan silmissä. En vieläkään ymmärrä, miten tämä on edes mahdollista, mutta olen alkanut alistua asiantilaan. Huokaus.

Paino putoaa, kun imetys loppuu. kyllä se siitä.

Ensimmäinen vauvani ei aikoinaan oppinut imemään ja ruokittiin sitten pullosta aika alusta asti. Toinen " lihotti" muuten mut myös imetysaikana, nyt kun muistelen... Eli kai mä olen sit niitä onnettomia, joita imetys ei laihdutakaan :(

ap

Paino nousi synnytyksen jälkeen neljässä kuukaudessa 10 kiloa!!! Vaikka en omasta mielestäni mässäillyt. Poika on pulska kuin mikä, paino menee käyrien ylikin.

Ennen raskautta olin normaalipainoinen.

lapsi ei ole enää vastasyntynyt ja kestää sinun maltillisen painonpudotuksesi. Itselläni oli muuten sama juttu, että imettäessä lihoin normaalia helpommin.

Vauvalla ikää jo 10kk. Tosi huono nukkumaan, joten univelkaa varmasti on. Tai ainakin nukkumisajat mitä sattuu. Vaikuttaisko raskauksien määräkin..? Mulla tämä kolmas lapsi. Aiemmilla kerroilla imetys pudotti tehokkaasti painoa (ja vauvat olivat hyviä nukkumaan).

ja varsinkin stressiä :(

Mies tekee elämästä nykyisin niin raskasta.

Syön kyllä terveellisesti mutta silti rasva kerääntyy vatsaan, reisiin... järkyttävää!

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat