Vierailija

on eronnut, minä en.

Kommentit (11)

kannattaako sille antaa? harrastatko useikin tollasta miehes ollesa poissa? Alakerran äijähän voi olla vaan niin puutteessa, et pitää sua helppona..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sen takia ajatus mieleeni tulikin. Alakerran äijä ei taatusti pidä minua helppona, ennemmin luulee minun jättäneen mieheni kun sitä ei ole kuviossa näkynyt.

niin anna mennä, tosin jos älakerran setä ja miehesi törmäävät rapussa voi tulla kiusallista. miehesi tuskin saa tietää jos et itse sitten kerro. Alakerran setähän voi olla ihan hyväkin :D

Vierailija:

Lainaus:

niin anna mennä, tosin jos älakerran setä ja miehesi törmäävät rapussa voi tulla kiusallista. miehesi tuskin saa tietää jos et itse sitten kerro. Alakerran setähän voi olla ihan hyväkin :D

Kandee panna jotain muuta kuin naapuria.

Ei ole vieläkään yhtään kiusallista, kun kummisetä käy meillä. =)

Yhteen kaveriin mieheltä meni välit poikki ihan muista syistä ja yksi on kuin mitään ei olisi tapahtunut, vaikka oli hilkulla ettei ollut meidän kuopuksen isä. =)

Eli minun mielestäni tuo naapuri on oiva vaihtoehto!

Siis silloin kun tuon alakerran äijän lapsen sen luona. Mutta oman mieheni tuntien se ei kyllä puhu, eikä pukahda alakerran äijälle. On sellanen perus suomalainen juntti, joka puhuu vähän, mutta asiaa. Mieheni ei edes käy missään kylässä, ellei ole ihan pakko. T.ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat