Seuraa 

Huomenia!

Onneks mies nukkuu viel ja Miia kattoo lastenohjelmia, mie itken tuota Priscun synnytyskertomusta, pitää hakee paperia..

Tosi pelottava kertomus, mut onneks kaikki päättyi hyvin! Ite oisin varmaan seonnut pelosta, ettei ois mistään tullut mitään..

Voin kyl hyvin kuvitella että tuommoinenkin tapahtuma, se tunne ja kaikki, lähentää paria, kun Mintunkin syntymän jälkeen tuntui niin helpottuneelta että koitos on ohi, ja se kaikista rakkain mies oli ja on siinä tukena.

Minttu on kans ollut semmoinen perustyytyväinen vauva, ja ristiäisissä meinas ensin hermostua, mutta kun alettiin virttä laulaa, nii oli kuulemma niin leveä hymy tullut, et oli sylikummilla ollut naurussa pitelemistä.

Taitaa olla vähän masuvaivaa vaan, mut ei oikeestaan oo itkenyt niitäkään, pörisee vaan hirveesti. Liekkö tuon rintakumin kans menee enemmän ilmaa sinne massuun kans, vai mitenkähän? Kumia edelleen pitää käyttää, kun mulla niin onnettoman matalat nännit ettei tuo oneton saa mitenkään otetta..ja parempi ees tuon kumin kans imettää kuin ei ollenkaan, sitä mieltä mie oon, kun kerta maitookin tulee.

Huoh, nyt pitää lähtee kahvinkeittoon kun nää miun pienet on vielä rauhallisena:)

Miltsu

Kommentit (1)

mä kans itkustin tota priscun synnytystä.. kuulostaa kyllä hurjan pelottavalta. onneksi kaikki päättyi hyvin, musta sä olit tosi rohkea kun tuollaisessa tilanteessa vielä sait sen punnattua alakautta nopsaan ulos! hieno juttu sisko!

en tiä muistatteko kun kerroin että tuntuu että olisin uudelleen rakastunut mieheeni, että se on niin ihana... noh, on tainnu vihdoin alkaa hormoonit poistuu meikäläiseltäki ku ukkoki ärsyttää taas ihan samaan malliin! =)

mutta miksei tää väsymys helpota alkuunkaan? Lilli syö vaan kerran kaks yössä, en usko siitä johtuvan. tosin viime yönä kun se alkoi syödä 0.30, mä pääsin 3.15 nukkumaan... ähräystä ja itkahtelua kesti niin kauan. oisko masu hiukan vaivaillu. seuraavalla syötöllä nukahti kyllä samantien. muta se väsymys siis, mua harmittaa kun aamut menee ihan sumussa kun olen niin väsynyt että jos vaan voin nukkua niin nukun ja saatan vetää puoleen päiväänkin... en tykkää nukkua myöhään. jos en mee nukkumaan, olen ihan pönttösekasin. pelkään että sama masennus mitä jassun jälkeen mulla oli, alkaa hiipiä takas.. mitään muuta oiretta ei kyllä siitä ole kuin tuo väsy. tällä kertaa olen aivan eri fiiliksillä vauva-arjessa ku viimeks. kauhean onnelliselta olo tuntuu ja sellaiselta varmalta. ei ollenkaan masentuneelta. toivottavasti tuo väsy on vaan jotai muuta.

ainiin, onnea Milenna teille ristiäisten johdosta! kaunis nimi tuli tytölle!

me ollaan ajateltu että ristiäiset olis 16.2 ja kummitkin on selvillä mutta nimeä ei ole eikä tuota pappiakaan ole vielä varattu.. jos tuo mies herää ennen ku kirkkoherranvirasto menee kiinni, voisin sinne soitella tänään.

mä oon muuten ollu kyllä yllättynyt miten hienosti jassu on suhtautunut Lilliin. pelkästään hellyydellä, ei ole yhtään yrittänyt tehdä vauvalle pahaa eikä edes puhunut vauvasta pahaa. tuntuu rakastavan siskoaan koko sydämestään. jos kuuluu pienikin vauvan örähdys ja me ollaan vaik syömäs jassun kans, se sanoo heti että pitää mennä katsoo mikä vauvalla on hätänä... suloinen. on myös alkanut tuntua niin isolta tytöltä nyt muutenkin. tosin syöminen on muuttunu huonommaks ja ihan hiukan vauvattaa kun joutuu auttaa välillä... mutta normaaliahan tuo.

Lilli on selkeesti paljon herkempi luonteeltaan ku Jassu. Lilli pelästyy välillä jos sitä nostaa nopeesti jostain ylös ja samoin raketteja säikkyili uutena vuotena. ja mun yskää säpsyilee kans. jännä kuinka jo tässä vaiheessa voi erottaa joitakin luonteenpiirteitä. jassulla tässä vaiheessa erottui malttamattomuus ja levottomuus kans aika selkeesti. Muta myöskin iloisuus. Lilli taas on rauhallinen, herkkä ja hyvin vähään tyytyväinen.

tänään mennään Lillin kans neuvolaan iltapäivällä, mä tulen sit varmaan illemmalla kertoilee mittoja.

moikka, nyt meen!

sande ja Lilli 3 vko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat