Vierailija

~ ei osaa asentaa tietokoneeseen messengeriä (vaikka kone antaa ohjeet, jotka lapsikin tajuaa)?

~ ehdottaa voisiko messengerin sijasta kirjoittaa sähköpostia?

~ei tiedä, että jokaisessa uudessa kännykässä tulee mukana laturi?

~ei tiedä mitä puolutetta hänen kotonaan kannatetaan, ei tiedä mitä puoluetta itse kannattaa, EI TIEDÄ YLIPÄÄTÄÄN MITÄ TARKOITTAA OIKEISTO/VASEMMISTO..KESKUSTA, KOKOOMUS, SDP... argh..

~ei tiedä mitä tarkoittaa Maija ja co. Kysyi vain että sun viestissä oli co? Kuka/ mikä se on?

Voi jessus, mulla menee kylmiä väreitä!! Söötti nuori mies, mutta ei penaalin terävin kynä!! Tai oikeastaan ihan vitun idiootti!!?

Sivut

Kommentit (101)

en edes, mitä puoluetta puolisoni on äänestänyt eivätkä läheiseni tiedä, mitä puoluetta minä äänestän. Politiikasta meillä kyllä keskustellaan usein ja suunnan kyllä tiedän, mutta vaalisalaisuutta meillä kunnioitetaan niin, ettei vaalikäyttäytymisestä kysellä toisilta. Yksi sisareni on kunnallispolitiikassa ja yhtä lähisukulaistani kyseltiin kerran ministeriksikin, mutta heistäkin tiedän vain, että ovat puoluepoliittisesti sitoutumattomia.

Jos kuitenkaan ei tiedä, mitä on oikeisto ja vasemmisto, niin tietämättömyyden aste on kyllä aika korkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miten vaikeaa se on joidenkin myöntää ja tajuta, että emme me kaikki synny yhtä älykkäksi. Älykkyys vaihtelee Gaussin käyrän mukaisesti eli suurin osa on keskivertoja, mutta muita tyhmempiäkin aina syntyy. Ja juuri tuollaisessa sen huomaa mitä ap kertoo. Voi silti olla mitä ihanin mies, mutta jos kumppani on itse selvästi älykkäämpi niin hän voi turhautua kun toinen on hidas oppimaan ja ymmärtämään.

Vierailija:

Lainaus:

mieheni luuli, että lauantaisin kannetaan postia. Korjasin käsityksensä heti.

Ei tiedä vieläkään, että antibiootit tehoaa bakteereihin. Sekoittaa viruksiin. Ei meinaa millään muistaa. Olen joka päivä viikon ajan hänelle tätä nyt painottanut, kun ärsyttää.

Muitakin ihan hassuja tietämättömyyksiä hänellä.

Miestäni ärsyttää, kun tiedän niin paljon kaikenlaista. Hän tuntee huonommuutta. Olen besservisser hänen mielestään.

Itse en osaa asentaa Messangeria. En kyl ole yrittänytkään.

Valmistuimme diplomi-insinööreiksi pari vuotta sitten.

Kaveri kysyi multa ihan pokkana mistä tulee naudanjauheliha ja mikä se nauta on? Oli luullu että nauta on joku tuntematon rotu mitä ei ollut aikasemmin nähnyt, selitin että nauta on lehmä ja siitä tehdään jauhelihaa.

Toinen kaveri luuli että mangusteista turkkilaiset tekee kebabia. Heh heh

Ja yksi kaveri kehuskeli mulle että hän ei ikinä lue sanomalehtiä ja lue uutisia että miten joku voi edes kattoo niin typeriä ohjelmia. Kovasti mieli muuttui kun tuli lintuinfluenssa uhka pari vuotta sitten ja media sitä hehkutti joka päivä.

Niin ja nämä kaikki on naisia.

- nainen -

Jos ap olis mies niin se nauttis vain tilanteesta.=D

Miehet aika usein tykkää kun saavat päteä ja olla " parempia" kuin vaimonsa / tyttöystävänsä.:)

Mä luulen kans että tota sun kaveria ei nuo asiat just kiinnosta, teillä on varmasti todella erilaiset kiinnostuksen kohteet. Että parempi varmaa jättää nyt. Turhaudut vain jos jatkat.

En voi kuin ihmetellä miten yksinkertaista porukkaa täällä pyörii jos nuo kaikki em jutut on teille normaalia tietämättömyyttä!? Minkälaisia uunoja teidän omat miehet on? Kyllä mä oon turhautunut ja pahasti...

ap

joka valitettavasti oli tavattoman yksinkertainen. Väsyin siihen, että jouduin aikuisen ihmisen asiat hoitamaan kun ei hän osannut kelan lomkkeitakaan täyttää. Turha kai mainitkaan, ettei mies tiennyt mitään suomen poliittisesta järjestelmästä tai siitä miten suomessa päätöksiä ylipäätään tehdään.

Suhteemme päättyi kun aloin hävetä häntä julkisilla paikoilla. Toivoin, ettei hän ikinä aukaisisi suutaan kun jossakin oltiin yhdessä. Sattumaa tai ei, tämäkin mies oli ammatiltaan kokki ja keittiössä kyllä varsinainen velho, keittiön ulkopuolella sitten aivan jotain muuta.

messengeriä on osoitus viisaudesta, eikä tyhmyydestä. Harvinaisen paska ohjelma. Sotkee rekisterit ja asettelee nittä " oletuksiaan" joista ei meinaa päästä eroon kirveelläkään.

Olen ihan varma että ap:n poikaystävä tietää paljon asioita joita ap itse ei tiedä.

Tietämättömyys ei ole tyhmyyttä. Oppimattomuus ja päättelykyvyttömyys voi olla.

tietokoneissa, eikä niiden ohjelmien asennuksessa. Vanhempieni puoluekantaa en ihan täysin tiedä, ehkä suuntaa. Mä en oo mikään huippuälykäs, mutta sellainen keskinkertainen tavistallaaja (perusmaisterin papereilla), jonka kiinnostuksen kohteet ja vahvuudet on vähän eri suunnalla.

Wikipedia

Co tarkoittaa seuraavia asioita:

*korsika, ISO 639-1 -koodi co, kieli

*koboltti, kemiallinen merkki Co, alkuaine

*Continental Airlines, IATA-koodi CO, lentoyhtiö

*Kolumbia, ISO 3166-1 -koodi CO, valtio

*Colorado, postilyhenne CO, Yhdysvaltain osavaltio tai muu Yhdysvaltain hallitsema alue

*c/o, englannin sanoista care of, postiliikenteessä käytettävä merkintä

*hiilimonoksidi, kemiallinen kaava CO, kaasu.

Vierailija:

Lainaus:

On ihan helvetin hyvännäköinen ja söötti, mutta yllättäen sitten aivot puuttuvat.. Näitä esimerkkejä ois PILVIN PIMEIN... menee aina kylmät väreet kun kaveri kysyy jotain tyyliin mikä on Maija&co.

Peliä meillä on ja keskinäinen seks. kemia mahtava, mutta mutta kannattaa varmaan pyrkiä kaverista eroon mahd äkkiä:/ On tosi juntti että puhuu aina päälle, väittää ilkeästi asioista mistä ei tiedä, eikä tiedä juuri mistään mitään... Eli onko kaveri kirjaimellisesti TYHMÄ??

ap

ja ei, en tee lapsia :)

Ei nyt noin pahan, mutta kuitenkin. Sen takia me sitten erottiin. Eroa kyllä pakko suositella teillekin. Olin silloin just 23 tai 24.

Ja kerran toin baari-illan jälkeen kotiini miehen, joka oli ihan järkyttynyt siitä että mulla on kirjahylly ja siinä kirjoja! Tuijotteli sitä vähän aikaa ja totesi, että me taidetaan olla ihan eri maailmasta.. yhteisellä päätöksellä ei nähty sen jälkeen ;)

Nyt 3 vuotta myöhemmin oon menossa naimisiin ihanan, fiksun miehen kanssa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat