Seuraa 

Lumiset Huomenet täältä Pääkaupunkiseudultakin !

Ihanaa että saatiin vihdoinkin valkeutta tänne pimeyteen ja muksut saavat nauttia oikeasta talvesta ainakin hetken.. Viimeksi täällä oli lunta sinä viikonloppuna kun Tikrunpentu syntyi elikkä 5 vkoa sitten ;-)

Meillä herättiin pari kertaa yöllä ja kuuden aikaan Tikrunpentu oli sitä

mieltä että nyt riittää koisiminen ja on aamu. Siinä sitten aamutoimia tehtiin ja nyt nukkuu niin suloisesti käsi poskella omassa sängyssään ( on yhdenkäden sormissa lasketavissa ne kerrat kun on sinne laitettu nukkumaan )

Näitä koululaisia yritän tässä paimentaa ja pikkuhiljaa lähettää kouluun, isukki on töissä ekaa kertaa Tikrunpennun syntymän jälkeen ja ihanaa nyt se kauan kaipaamani arki ihan oikeasti alkaa.

Neuvolaan taaperretaan ja kauppareissun teen kunhan isukki tuo mulle auton ( en uskalla tuolla isolla autolla tälläisellä kelillä lähteä kruisailemaan...)

Plussa-uutisia odotellaan kovasti joten plussapöllöyä laitan täältä roppakaupalla tulemaan !

Kirjotellaanpas taas aktiivisesti tämäkin viikko, juttua meillä ainaskin piisaa ..

Palaamisiin !

Isotee+ Tikrunpentu 5 vkoa ja 1 päivä

Sivut

Kommentit (47)

Meillakin Alli nukahti kun kuudesta jo kiekui, joten eikun mamma nettiin!

Emmi- ala panikoi! Se kun yleensa on tuo eka neitokainen joka niin hienosti leventaa sen aiteen ahterin, heh! Ainakin mita tassa ymparistossa oon katellu, toisen kanssa ei niita kiloja niin tule?! Kai sita vaan tarkkailee syomisiaankin enemman ja liikkuu sitten esikon kanssa... Mulla ekasta tuli 17kg; toisesta vaan 11 ja siitakin kaks kiloo ihan viime viikoilla!

Eipa kummempia meitin nurkille; kirpparilla kavaisin eilen ja halvalla taas tuli parit puserot Allin kaappiin; ja oikein laatumerkkeja.

Hyvat paivanjatkot vaan kaikille ja toivotaan ettei kaikenmaailman popot tarttuis meitin jalkikasvuihin!

-levinia-

Täällä sitä ollaan hengissä ;-))

Heti omaa napaa: Vuotoa ei ole, mutta kun käyn pytyllä niin pyyhittäessä tulee ruskeaa .. Tai vaaleanpunaista limaa. Sellaista nippailua, ja en sitten muusta osaa sanoa. Tänään pysyn sisätiloissa sillä tiinullakin hiukka räkänen olo, katsotaan huomenna, jos pääsen uudelle testin osto matkalle. Kaikki muutoin on hyvin, mutta paino-asiat pelottaa samoin se, miten me pärjätään jos olen ihan oikeasti raskaana ..(taloudellisesti)

Hei mäkin liityin tuohon yhteisöön, mutta en ainakan vielä ole saanut postia hotmeiliini. Odottelen.

Tällaista täällä. Rauha maassa, tyttö nukkuu ' vihdoin' t. emmi

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä oli ihan samat oireet, kun nuo alahampaat tulivat (muutaman päivän välein puhkesivat). Tissilakko (vain öisin kelpasi tissi) kesti viikon verran. Soseet ei menneet, tein omaan maitoon perunaporkkana velliä ja se meni pullosta. Nuha ja yskäkin hävisivät hampaide tulon myötä. Kyllä toi nenäfriida on ollut oiva apuväline tuon pienen räkänokan kanssa.

jaksuja teille ja tulehan yhteisöön pian mukaan!

-valtsu-

Moni odottelee pikku-ukkelin kuvaa. Olen paljon poikaa kuvannut, mutta lähes aina on silmät kiinni. Ei siis kuvana kovinkaan ansioituneita. Ja sitten se toinen juttu, en varmaan ihan heti osaa sitä tehdä, joten pitää kaivaa jostain ne Emmin (vai jonkun muun??) ohjeet ja yrittää kun on rauhallista. Tarkoituksella en kuvaa panttaa..

w

http://groups.msn.com/Kultaisen60-luvunihaNaiset

siinä se on. Klikkaa ko. sivulle, luo oma msn-tunnus (jos ei ole), hae jäsenyyttä. Tein siitä suljetun, yhteisön juttuihin ei pääse kuin jäsenet.

Hyväksyn ensin (jos tulokkaita) aktiiviseti täällä kirjoitelleet, laittakaa hakemukseen nikkinne täällä, jos msn-tunnus ei ole sama... kiitos ja tapaamisiin :)

niin tuo nimi näyttää pöljältä pötkössä, nimesin ssen Kultaisen 60-luvun ihaNaiset......

tuosta yhteisöstä ja näistä sivuista.

Ajattelin itse, että Vauvan sivut voivat olla viikkopinolle ihan hyvä ja se yhteisö sellaiseen " ajattomampaan" jutusteluun. Siellä kun ei putoa toiselle sivulle, vaikka ei joka päivä kirjottaisikaan :) Eli tämä Vauvan sivu on minusta hyvä nopeatempoiseen jutusteluun ja sellaiseen. En kai oikein itsekään tiedä, miten jakaa tai yhdistää sivujen ja yhteisön roolit, mutta eiköhän se siitä.....

Meidän poitsun kuva on nyt sitten tuolla " yhteisön" puolella. Toistaiseksi en ole saanut kunnon kuvaa silmät auki, kun lapsi tuppaa nukkumaan niin paljon tai sitten aina salaman välähtäessä iskee silmänsä kiinni...

wemppa

MSN:n rekisteröityminen ilmoitti mulle kauniiksi lopuksi jotta

Windows Live ID is experiencing technical difficulties. Please try again later. Yritän siis myöhemmin uudestaan.

Kertokaas kokeneemmat voiko sinne laittaa ihan jonkun järkevän sp-osoitteen vai tuleeko sieltä spämmiä tms. eli kandeeko mun luoda ryhmää varten joku anonyymi sp-osoite?

Helmiina, älä vaivu pessimismiin ja jaksamista odotteluun.

Ankkis rv23+2

Nyt jätin hakemuksen yhteisön puolelle toivottavasti onnistui. Pahoittulut Emmille keskenmenosta toivotaan et tärppää uudestaan ja muillekin anille ja minnealle plussa tuulia oli vielä muita jotta saisitte kaikki vauvan tänä vuonna.

syystoive

Ani: Voi vihtori sentään... arvaa olinko jo varma plussasta..

Emmi: Mikäs siellä nyt on tilanne? Luin tosi nopsaan viestit ja jäi demis nappi painamatta, mutta siis jos vaalea viiva tuli, niin raskauttahan se meinaa.. apua.. mut ei vuotoa saa tulla!!

Palailen myöhemmin, hoitovapaalla oleva työkaveri tulossa kylään.

wemppa

Ihan ihmeellisen vauvan olemme saaneet... nukkui jo toisena yönä peräkkäin 7 tunnin pätkän. Kyllä muistaisin, että tämän ikäisinä tytöt ovat syöneet 3 - 4 tunnin välein, oli sitten päivä tai yö. Ihanan pirteä olo itsellänikin.

Emmi: Kuten leviniakin sanoi, ei sitä painoa välttämättä tule seuraavista niin paljon. Minulla ekasta tuli 22 kg ja esikko oli 4kk kun aloin kakkosta odottamaan. Paljon oli vielä ylimääräisiä kiloja jäljellä ja aluksi laihduin koko ajan. Kaikenkaikkiaan kakkosta odottaessa tuli vain 6,9 kg.

En tiedä mitä itse ihan sisimmässäsi toivot, mutta minä peukutan plussan puolesta!! Odottelen siis innolla " tuloksia" !!

Isotikru: Meillä on täällä jo ollut viime keskiviikosta lähtien se tavallinen arki, ja erittäin vilkkaan viikonlopun jälkeen on ihanaa kun taas on maanantai ja olen kolmisin pojan ja pikkuneidin kanssa. Joten ymmärrän hyvin, kun iloitset arjen alkamisesta!!

Puhelin...

jatkan myöh.

wemppa

Kävin liittymässä jo uuteen yhteisöömme :-)) Ihan hyvä idea, kun ei mullakaan liiemmälti ole ystäviä, kenen kanssa jakaa näitä juttuja, ja miksei muitakin juttuja.

Uutiset: Tein päivällä Suren-testin ja haalea viiva siihen tuli, ja laitoin heti miehelle tekstaria. Mutta illalla klo.19 aikoihin alkoi tulla ruskeaa tuhrua ja kerran pyttyynkin valahti kirkkaampaa. Olikohan tuo sitten keskenmeno vai mitä. Nyt ei ole vuotanut muutamaan tuntiin mitään .. Pelottaa .. Miehelle laitoin jo huonotkin uutiset :-// Katsellaan alkaako vuotamaan enempi. Jos ei ala pitääkö mun varata aika lääkärille, vai tehdä loppuviikosta uusi testi ???? Alavatsassa on sellaisia nipistyksiä, mutta en nyt osaa sanoa ... Jotenkin en edes osaa surra, jos oli km, koska en edes tiennyt tai edes odottanut olevani raskaana. Yksi asia mikä myös ihmetytti oli testin haalea viiva, koska normi kierto on sen 25pv ja nyt jo kp:t30, joten miksi viiva ei ollut tummempi ???

Katsellaan nyt mitä tapahtuu ...

ani voi ei .. sinulle olisin ilomielin suonnut plussan !!! Nyt vain uutta tuulta purjeisiin. Koita jaksaa ..

Valtsu ihana poitsu, voi ei, olen ihan myyty pienelle pojallesi, todella suloinen pikkuinen, ja hattu oli myös hieno. Muuten, kyllä tiinukin sai i alkunsa ihan luomusti, meillähän on km-tausta ennen tiinua neljä, mutta ei keritty NKL-hoitoihin ei edes haastatteluun :-))

Ja hitsi että mua huvittaa nuo hanapuheet :-))

Paino-asiaa olen pohtinut koko päivän, ja ollut peloissani miten isoksi sitä kasvaisin, mutta ei auta muu kuin pitä tuo leipäläpi kiinni, sillähän siitä selviää .. Tai ainakin unohtaa karkit ja suklaat. Kiitti vain kaikille kannustamisesta.

Nyt on väsynnyt olo, ei muuta kuin suihkuun ja nukkumaan ! t. emmi

tuohon Ankkiksen hanajuttuun (oltiin linjoilla samaan aikaan)!

Meillä asuu ja yks AlBundy (eikä se oo ukko)! Pienestä pitäen se on aina kulkenu hana kädessä kotona. Aikaisin se alkaa miehillä elämä pyöriä tuon hanan ympärillä ;)))

tuli mieleen, että mikäli olet jättänyt hakemuksen, se ei ole tullut perille..... Ajattelin vain kertoa, mutta ei mitään sitten, jos et vielä ole hakenut jäsenyyttä.

ahkeria kirjoitteilijoita viikonloppuna. Meni tovi pinon kahlauksessa, mutta nyt olen ajantasalla :)

Pahoittelut Emmi. Surullista, ettei Tiinu ehtinyt vaariaan koskaan nähdä. Älä kamalasti stressaa raha-asoiden takia, kyllä ne aina jotenkin järjestyy äläkä myöskään tulevien raskauskilojen kanssa, mä olen Levinian kanssa samaa mieltä, että toisen kanssa ei tule kiloja samalla tavalla kuin ensimmäisen. Kolmannen kanssa taas näkyy kertyvän :)

Ani, pidän peukkuja, että joku harvoista pelikerroista on tuottanut jackpotin. Eihän siihen tarvita kuin yksi kerta.

Minea, en voi muuta kun ihmetellä sun positiivisisuutta, voimia ja onnea toivotan. Toivottavasti se raskaushormonin taso laskee pian ja pääsette yrittämään ja mä kyllä vaatisin jo jotain tutkimuksia, vaikka kuinka olisi onnistuneita raskauksia, mutta kyllähän oma hormonitoiminta voi muuttua. Voihan olla, että apu löytyisi juuri disperinistä tai sitten keltarauhashormonilisästä.

Pietu, hauskat hymykuopat Pullalla ja ihan on miehen näköinen vauva.

Tikru, toivottavasti Tikrunpennun paino on nyt lähtenyt hyvään nousuun hitaamman alun jälkeen. Tikrunpentu oli kuitenkin ihan reippaan kokoinen syntyeessään ja onhan pituutta ja painoa kuitenkin tullut lisää.

Wemppa, hanajuttuja piti vielä sen verran, että odotas vaan kun päästään siihen ikään, että hanaa pitää roplata 24 tuntia vuorokaudessa. Mulle oli ainakin aika yllätys, että sitä ei välillä voi laskea käsistä juuri ollenkaan.

Pariin päivään ei koneelle kerkee ja täällä on monta sivua juttua, ja vielä yhteisökin perustettu.

Kävin liittymässä, Nikkini oli viety, mutta msn tunnukseksi keksin hirveän pähkäilyn jälkeen Mirkkuliini, se on meidän keskimmäisen pojan hellittelynimi...

Nyt on laitettava jo kiireesti iltapalaa, joten palailen paremmalla ajalla.

-minea-

No olihan tullut viestejä. Kun aloitin tuota edellistä viestiäni, ei ollut muita Senniinan esittelypinkan jälkeen... Ja yhtäkkiä ollaan jo toisella sivulla. Kirjoitin kyllä pitkällä viivellä, mutta silti.

Emmiä tsemppasi moni muukin noiden kilojen suhteen. Joten no hätä niiden puolesta.

Ankkis: Kiitos taas yhdestä hana-vinkistä. Pitää muistaa se sitten aikanaan, ettei tartte tehdä tänne aloitusta " onko poikani normaali, vai katsonut liikaa Pulmusia...?"

Valdevina: Tuo kuva... ei löydy sanoja. Se on HUIPPU!!! Haluaisin tulostaa sen kuvan ja laittaa seinälle. Taatusti olisi koko ajan hyvä mieli kun sitä katsoisi!!

Jos joku " osaa" perustaa sellaisen yhteisön ja laittaa ohjeet, miten sinne liitytään, niin kyllä varmaan siellä kirjoittelisin. Olisi kivaa jos me kaikki sit oltaisiin siellä, koska itse en ainakaan molempiin ehtisi kirjoittelemaan. Mutta laittakaapa muutkin mielipiteitä asiasta.

Senniina: Niinpä, kun on tottunut tarkkailemaan kierron eri vaiheita, on uskomattoman vaikeaa " vaan olla" . Olen ihan varma, että kunhan aikanaan menkat taas alkaa, niin itse tulen tekemään samaa, vaikka mulla ei ole edes lupaa kuumeilla. Omaa jaksamista miettii aina, mutta kyllä sitä aika paljon kestää. Tietty jatkuvat pettymykset raastaa, mutta... onnistuittehan te viimeksikin!

Minea: Ihanaa kun olet positiivisella mielellä. Muistan kun sain ekan keskenemenon (tietty se eka oli kaikkein ikävin omistani) niin silloin ajattelin, että miten ihmiset jotka kokee useita km:ja, jaksaa aina vaan uudelleen. Sit sain ite toisen, kolmannenkin, ja vaikka joka kerta masennuin, niin aina vaan se vauvankaipuu vei voiton ja tuli uskoa ja voimaa uuteen yritykseen. Sinulle ja miehellesi toivon kyllä nyt seuraavaksi jo sitä kestävää plussaa!!

Taas tässä hurahti niin kovasti aikaa, että pitää lopetella ennenkuin ehdin omiani kertomaan. Mutta kaikki täällä on ok. Kolmen vartin kuluttua tulee neuvolan terkka tänne ja pitää vähän laittaa paikkoja kuntoon.

Palaillaan taas!!

wemppa

muitakin linjoilla:-)

Hanasta tuli mieleen, että Meralinkin käsi etsiskelee jotakin jalkovälistä ja aamulla viimeeks ajattelin, että jos olis hana, niin johan sais kyytiä. Nyt reppana joutuu vaan puristelemaan nivustaipeen makkaroita. Ei se hana taida lakata kiinnostamasta koskaan, kun ainahan nuo ukot istuvat kädet munissa albundy-tyyliin...Ja onhan se kieltämättä ihan kiva vempain;-)

tunnuksen voi luoda ihan omalla sp-osoitteela, mutta on hyvä, jos on anonyymi-osoite myös. Tai siis, kun kysytään erikseen määriteltävää sp-osoitetta ja siihen osoitteeseen tulee sitten viikkoraportit yms. ilmoitukset, niin siinä voi valita, että SAA nääkyä yhteisön muille jäsenille, niin silloin anonyymi-osoite voi olla kätsy. Tosin tämän muutoksen voi tehdä myöhemmin tietoihinsa, eli ensin laittaa oman osoitteen ja valita ' EI näy muille' ja sitten luo uuen anon. osoitteen ja tekee muutokset omaan jäsenprofiiliin. Siis ei voi rautalankaa varmaan enempää solmuun vääntää, että yksinkertaisen asian selittää näin vaikeesti, mutta tajusitko??

palattava myöhemmin

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat