Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Antaisitko miehesi harrastaa tällaisia lajeja?

Kommentit (11)

Tuo onnettomuus oli todella ikävä, mutta vastaavat on äärimmäisen harvinaisia. Laskuvarjohyppy on nykyään todella turvallinen laji.

t. Kahden lapsen äiti, 80 hyppyä takana

" lupia" antamaan. Hän ei ole mikään reikäpää, vaan hänellä on ihan normaalisti kehittynyt itsesuojeluvietti. Hän ei myöskään ole tyhmä, joten hän kykenee kyllä päättämään, mitä riskejä ottaa ja mikä on minkakinlaisen riskin arvoista. Hän mm. harrastaa moottoripyöräilyä, mutta ei ole minun asiani puuttua siihen, kun hän itse sen järkeväksi kokee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihan tosin siitä syystä, että tuohon harrastukseen kun intoutuu, niin se vie kyllä kaiken ylimääräisen ajan ja rahan. Hengestään pääsee kyllä todennäköisemmin jotenkin muuten kun laskuvarjohypyillä.

Onneksi oma mies harrastaa enimmäkseen kirjojen lukemista. Mun on tosi vaikea käsittää noita extreme-harrastuksia, mua huimaa jo possujunassa enkä kaipaa ollenkaan sen tapaisia elämyksiä kuin joku laskuvarjohyppy. Ennemmin kuolisin vapaaehtoisesti.

Vierailija:

Lainaus:

Antaisitko miehesi harrastaa tällaisia lajeja?

ANTAISITKO? Voiko aikuinen ihminen antaa tai olla antamatta toisen harrastaa vaikka laskuvarjohyppyä?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat