Seuraa 

Se on sitten arki koittanut minullekin. Tarkoitus oli käydä heti aamulla vaa' alla, mutta eihän sitä ehtinyt /muistanut. Oli täysi työ saada oma kroppa hereille, lapsista puhumattakaan.

No onneksi oltiin tarhalla ajoissa, niin pienet sai aamupalan.

Koetan kerätä noista viime viikkojen tuloksista jonkinlaisen yhteenvedon.

Entäs sitten se seuraava tavoite? Voisiko tämä nyt alkava viikko olla se lähtöviikko ja loppu viikolle 7 (olisi ikäänkuin puolessa välissä pääsiäiseen). Seuraava etappi voisi sitten olla vkot 8-12. Vai laitetaanko suoraan pääsiäiseen asti?

Minlee

Sivut

Kommentit (25)

Asettamasi tavoite on minulle lölllykälle oikein oivallinen! Jotenkin käy jatkuvasti niin, että asetan jonkin tavoitteen (kuten viimeksi alle 80 pääsy) ja siihen kun pääsen niin homma jämähtää :-/ Kiva kun joku minulle tavoitteita asettaa (omat asetukset ei näemmä riitä...) niin on jotain mihin tähdätä. ENSI VIIKOSTA alan ihan oikeasti tähtäämään kohti tavoitetta... en edes jaksa valehdella, että tekisin jotain jo tänään..

Eilinen meni taas kivasti, kunnes ostin ihan vaan ohimennen työpöydän laatikkoon laitettavaksi Fazerin tummasuklaalevyn... ei ehtinyt laatikkoon saakka :( Onneksi olen viisastunut ja ostan nykyään vain ALLE 100G LEVYJÄ niin katastrofi ei ole pahin mahdollinen. Kaloreita siitä kertyi siis n.400+ joten eilinen päivä meni pelastusarmeijalle. Enkä jaksanut lenkille iltasella. Enkä miettinyt kahta kertaa, syönkö juustonaksuja kun niitä kaapista löytyi :(

Ryhitä, sitä nyt kaipaisin. Liikuntaa. Säännöllistä sellaista. Jotain on kyllä taatusti vialla, kun väsymys on käsin kosketeltava, ja 9 tunnin yöunista huolimatta haluaisin vain nukkua... ei haluttaisi tulla töihin. Plääh.

Parempaa fiilistä Sisukkaille toivotellen!!

Emo, aamulla 78,5kg eli sahaa sahaa...

Oikein mukavaa alkanutta vuotta kaikille!

Mä en viitsinyt joulun aikoihin ilmoitella painoa ollenkaan, päätin ottaa loman kannalta, ja latailla vähän akkuja. Nyt onkin taas puhtia aloittaa urakka, varmaan taas saan niitä samoja kiloja alkaa pudottelemaan, koskapa syötyä tuli, ja runsaasti!

Huomenna on virallinen puntaripäivä, joten ilmoitan silloin sen vuoden aloituslukeman.

Vettä kun muistaisi juoda... mikä ihme siinä onkin, että se aina unohtuu???

Ei mutta, nyt kraanalle!

Chicky

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hyvä Emonamoha että oli tarkkana niin toden totta pudotustahan oli 700g en osaa enää edes laskea:) Tuohon tulokseen saa olla kyllä todella tyytyväinen, koska pisteet on ylittyneet lähes joka päivä.

Tavoitepainoja tässä mietin ja oliko se ensimmäinen tavoiteviikko 7 niin laitan tavoitteeksi 88kg ja seuraava tavoite viikko 12 voisi sitten olla 86 ja kesäkuun lopulla toivon painavani 78kg ja lopullinen tavoite vuoden loppuun mennessä 74kg, muuta aloitetaan nyt ensin tuosta ekasta tavoitteesta siinäkin on työtä ihan tarpeeksi näiden kaikkien mässäilyjen jälkeen.

En saanut sitten itseäni syömisten suhteen vielä kuriin viime viikolla. Jotenkin tosi hankalaa, mutta ehkäpä se tästä taas. Mä sitten näytin saaneen kerättyä suurimman kilomäärän joulunaikana. No tämän aamun tulos oli 81,9kg eli miinusta tais tulla hieman syömisistä huolimatta. Mä haaveilen pääseväni takaisin sinne alle kasikympin. Katotaan kuin mun käy ;)

Oisko viikko 12 se mihin tähdätään?

Silloin oma tavoite olisi - 4 kg. Paino olisi n. 76 silloin. Riippuu vähän mitä se vaaka näyttää ensi tiistaina...

Katti

Tai kävin mä vaa' alla jo keskiviikkona, mutta enpä ole tänne muistanut asiasta ilmoittaa.

Vaaka näytti 77.1 kg, joten ihan ok tulos siihen ennen joulua olleeseen tilanteeseen. Toki todellisuudessa painoa on tullut enempi, koska joulua edeltävä tulos on otettu viikkoa ennen aattoa. Eli joulun alusviikolla on paino kuitenkin oikeasti vähän tippunut.

Mutta tästä jatketaan.

Asiasta toiseen:

Totesin tuossa, että olen itse pois viikon 8, joten laitetaankin suoraan välitavoitteet sinne viikolle 12. Uusien välitavotteiden asettelu, jäisi muussa tapauksessa vasta viikolle 9 ja sitten viikolle 12 onkin enää vain pari viikkoa. Eli mielestäni tämä parempi. Otetaan sitten pääsiäisen jälkeen vähän lyhyempi etappi.

Tässä niitä viikolle 12 laskettuja välitavotteita:

Allakka: 80.7 kg

Chicky: 87.5 kg

Emonamoha: 76.3 kg

Henniina: 58.0 kg Tämä lopullinen tavoite!!!

ht.78: 78.1kg

Johkulainen: 79.1 kg

Katti26: 77.1 kg

Kääpäle: 75.8 kg

Körömölli: 75.2 kg

Minlee: 75.9 kg

Napos: 64.6 kg

Nolaana: 93 kg

Ororo: 78.5 kg

Pommeriina: 86.0 kg

ronja1982: 59.3 kg

Unnika: 68.4 kg

Volga: 76.1 kg

Ilmoittakaa, jos haluatte välitavoitteenne joksikin muuksi lukemaksi! En nyt tähän hätään muistanut tarkistaa tämän viikon pinosta oliko siellä teidän itse asettamia tavoitteitanne.

Aika monelta puuttuu myös vuoden 2008 aloituspaino, joten jahka niitä tuloksia saadaan, päivitän niiden osalta nuo välitavoitteetkin sitten uusiksi.

Minlee

Kiitos Minlee jälleen. Viikot 2 - 7 ja 8 - 12 ok, mutta jälkimmäinen pääsiäiseen astikin tietty käy.

Ihan innoissani tulin tänne ilmoittelemaan nyt heti, kun vaaka näytti 68,6. Pudotusta viime viikosta 700 grammaa. Pääsinpä vahingossa melkein siihen välitavoitteeseeni (68,5). Seuraava välitavoitteeni voisi olla sitten 67 kg. Pistetaulukko on keittiön pöydällä, mutta en aio olla vielä hirveän tarkka laskuissa pysymisen kanssa. Katsotaan, miten käy. Toukokuun lopussa sitten lopullisessa tavoitteessa, joten aikaa on. Liikkuminen mulla on vähentynyt entisestään, mutta kyllä se kevään myötä lisääntyy taas.

Tsemppiä uuteen viikkoon!

Napos

paino oli tänä aamuna 94,4 (eli pudotusta oli 1,2kg) aika on nyt tietty yli sen viikon..mutta noissa lukemissa se suurinpiirtein on nyt muutenki ollu.. Mut ensiviikolla sit taas tiistaina lukemat!

Toi 93 kuulostaa ihan ok tavoitelukemalta.. mun laihdutushistorian valossa etenkin ;) on tätä jojoilua tullut harrastettua.. :/ Mutta toivotaan nyt kuitenkin, että tuo lukema jo vähän aikasempaankin saavutettaisiin.. :)

Rattoisaa viikonloppua, siskot!

<3 N

ein nyt vain tällaisen yhteenvedon. Ensi ivikolla sitten palataan vanhaan tuttuun yhteenvetoon.

tervetuloa Pommeriina minunkin puolestani mukaan.

Joulun 2007 tulos:

Allakka +2.5 kg

Chicky ei päivitystä

Emonamoha +1.0 kg

Henniina ei päivitystä

ht.78 ei päivitystä

Johkulainen -1.7 kg

Katti26 ei päivitystä

Kääpäle ei päivitystä

Körömölli -0.2 kg

Minlee ei päivitystä

Napos -0.1 kg

Nolaana ei päivitystä

Ororo +1.6 kg

Pommeriina Uusi sisunainen

ronja1982 ei päivitystä

Unnika ei päivitystä

Volga ei päivitystä

Minlee

Ihmettelin tota vaakajuttua ääneen, niin mua valaistiin että ne vaan aikojen saatossa alkaa näyttää erilukemia kun joku jousisysteemi antaa periksi. Pitäisi säädellä aina välillä, mutta ei ainakaan meidän vaa' assa ole mitään säätö mahdollisuutta. Joopa joo meidän vaaka on ostettu joskus markka aikana, et mitäköhän lukemia uusi vaaka näyttäisi mulle. Täytyy varmaan jossain vaiheessa ostaa meillekin uusi vaaka.

Plussaa oli näköjään tullut 2 kiloa joulun aikana, puntari näytti sitkeesti 92 kiloa, vaikka kuinka yritin pidättää henkeä ja seistä kevyesti...

Mutta nou hätä, tästä se taas alkaa! Täksi päiväksi ajattelin tehdä purjo-perunakeittoa, ja nyt kyllä lupaan ja vannon, että alan juomaan enemmän vettä!

Minlee..tuo mun tavoite saattaa olla hiukka liian kunnianhimoinen, ehkä alkuun (TAAS) se 90 kg vois olla hyvä...

Nautinnollista viikonloppua jokaiselle toivottelee Chicky

Liikunnat aloitettu taas: kuntosalilla olen käynyt kolmesti viikon aikana ja kävelyllä samaten. Eilisaamun paino oli joku aivan ihmekummajainen, turvotusta lihaksissa tai jotain, sillä vaikka kuinka punnasin, vaaka näytti aina vaan tasan 80kg!!! ONNEKSI punnituspäiväni on tänään, tiistaina, jolloin vaakakin rauhoittui näyttämään 78,5kg eli pudotusta joulun plussiin kai 600g :)

Eikös sulla [b]pommeriina[/b] mennyt -700g noilla luvuilla? Hieno aloitus joka tapauksessa!

Äh, flunssa ei ole ihan ohi vieläkään, viime yönä tuli yskittyä enemmän kuin laki sallii ja nyt on pää kipeä... ärsyttävää!! Pysyis nyt sitten muut taudit poissa, että voisi aloitella juoksuharrastusta joskus... nyt sekin tuntuu niin kaukaiselta tällä räkäkurkulla :(

Tsempit jokaiselle!! Kohti kevättä mennään...

Emo

no.. se yli kaksi kiloa olikin liian hyvä ollakseen totta.. huomattiin nimittäin että meidän vaaka oli jotenki epätasapainossa (tai jotain) eli se tiistain tulos ei nyt sit pidäkään paikkaansa!!

ilmoitan vaikka huomisen aamun tuloksen tän viikon viralliseksi tulokseksi..!

Eilen olin ihan täynnä illalla.. olin kai juonu aika paljon (liikaakin ;)) vettä, ja pisteitä jäi 4.5 jäljelle, mutta kun ei voinu syödä nii ei.. vatsa olikin kyllä sit aikamoinen!! ;/

Ja eilen oli kuntopyöränkin kans piiitkästä aikaa treffit :) ehkä myös tänään..toivottavasti ainakin!

jepulisjee.. huomiseen!

N

Täällähän on tsemppi päällä muillakin. Itse olen päättänyt, että tämä on viimeinen kerta, kun mun tarvitsee alkaa isompaan kiloremppaan.

Hei,

nyt on kyllä jo pidemmän aikaa ollut hankalaa tämä

ruotuun asuminen, aina on jokin tekosyy miksi ei nyt.

Välitavoitetta jään minäkin innolla odottamaan, jos vaikka

saisi siitä sen kipinän aloittaa/jatkaa. Matkaa on puolet

tekemättä sen ihannepainon oman sellaisen saavuttamiseksi.

Mutta ensi viikolla, huoh.... jos vaikka menisin vaakalle

ja kertoisin mitä n. 6kk löysäily on tehnyt tuossa painon

suhteen....

Tsemppiä ja toivotaan että aurinko tulee ja kevät tekee

sen että halua muuttua on kovempi kuin olla vaan...

Volga

No olipa tylsä vaaka kun näytti plussaa, mutta onneksi sen tietää mistä johtuu. Jännä juttu miten eri vaa' at näyttää eri tuloksia. Mun tekis mieli ostaa jossain vaiheessa uusi vaaka vaikka tuo vanhakin toimii. Eiks jollain ollut sellainen käytössä mikä näytti rasvanmääränkin? Onko sellainen kiva käytössä?

Mulla tökkii edelleen syömiset. Tuntuu ettei nyt mitenkään saa rytmiä muutettua :( Johtuu varmaan siitä, että olen vähän väsy ja stressaantunut. Ehkä se tsemppi tarttuu mullekkin kun lueskelen noita teidän viestejänne :)

MUTTA nyt se lähtee tästä, suunnitelmat tälle viikolle on ihan paperille kirjoitettuina, joten voi niitä unohtaa! Kauan on ollut syömis puoli ihan härän pyllyä heittäneenä, mutta nyt on toivottavasti taas stemppi löytynyt pysyvästi, ja asetan katseen kesää kohti, tämä kun minulla toimi ainakin viime vuonna:)

Ronja toivottaa vielä kaikille hyvää alkanutta viikkoa:)

viikon tiistaina. Otan tästä lähtien tiistain puntaripäiväksi, koska monesti viikonloppuna ottaa löysemmin niin on ainakin yksi turvotuksen poisto päivä välissä.

Vesivesivesi...Kuinka sitä tulisi juotua enemmän...Ajattelin kokeilla kivennäisvettä töissä jos maistuisi paremmin kuin hanavesi.

Liikunta: Jippii olen saanut itseni liikkeelle! Miehellä on niin paljon iltavuoroja, että vakituinen liikuntaharrastus on ihan toivoton. Niinpä päätin, että kuskaan lapset päiväkotiin kävellen, yht. 30 min. kävelyä ja joko pyöräilen tai kävelen töihin. Jokatapauksessa tällä systeemillä tulee väkisin liikuntaa 30-45min joka päivä. Lisäksi yritetään varsinkin aamuvuoroviikoilla ulkoilla illalla vielä töiden jälkeen yhdessä lasten kanssa, niin hekin saavat tarpeelliset 2 ulkoilukertaa päivässä.

Lisäksi olen taas paussin jälkeen palannut keventäjiin ja ajattelin todentotta maksaa vielä ainakin sen 3 kk. Ei ole näköjään vielä mennyt takaraivoon vieläkään tämä syöminen ja kalorit yms.

On taas tsemppi päällä!

T:Katti, jonka tavoite on painaa juhannuksena 72 kg

...mutta en siitä toiminnosta niin perusta :) Ehkä sitäkin pitäisi tosissaan seurata vaikkapa kahden viikon-kuukauden välein samoissa olosuhteissa (ruokailut, vaatetus, nesteen juominen jne) niin saisi oikeaa kuvaa. Oikeita lukujahan se ei silti välttämättä osaa antaa, on ne arvot niin monesta muuttujasta kiinni.

Ai niin ja meillä sen lisäksi tytär, 3v ja risat, säätelee sitä aina kun muistaa, joten takuita oikeille asetuksille (ikä, sukupuoli) ei todellakaan ole :)

[b]Körikselle[/b]: Eikö vaakaa voi jotenkin kalibroida? Kuulostaa, että jossain (joko vanhassa tai toivon mukaan uudessa) vaa' assa on vikaa vikaa vikaa... siis kalibroinnissa nimenomaan. En kyllä osta sitä vaihtoehtoa, että painaisit taas yli 80kg :-/

Oma viikonloppu meni mielialojen heitellessä, joten siihen kuului pitkiä kävelylenkkejä, uimahallireissuja - ja vastapainona karkkipussillisen syömistä yhdellä istumalla ja murokeksien leipomista :(

Olisko nämä pimeät kun mua sekoittaa, tuntuu että mielialat on ihan tuuliviirin kaltaiset ja se rasittaa suunnattomasti. Mitään pitkäjänteistä ei voi suunnitella eikä ainakaan toteuttaa kun jo kohta olen romuttamassa kaiken :-/ Jelppikää!?

Huomista punnitusta kauhulla odotellen...

Emo

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat