Vierailija

Minulla on sinänsä käynyt mäihä geeneissä, että olen aina ollut pieni, siro ja hoikka. Lisäksi vartalon malli on kohdallaan. Pituus 163 cm, paino siinä 48-49 kilossa vaihdellut koko aikuisiän, rinnat C 75. Raajat on hoikat, vyötärö kapea. Olen sellainen pieni tiimalasi, ja sinänsä ollutkin kovin tyytyväinen siihen, mitä olen syntymälahjaksi saanut. Ikääkin on jo 30-vuotta ja raskaudesta palauduin viikoissa.

Nyt olen kuitenkin, iän myötä, herännyt siihen, että vartaloni on sellainen löysä. Eli siis sopivan kokoinen ja mallinen, mutta ei ollenkaan kiinteä (tietenkään ei ole, kun en ole mitään sen kiinteyden eteen tehnyt). Näytän hyvältä vaatteet päällä, mutta en ilman niitä. Lisäksi varmaan jo terveydellisistä syistä olisi hyvä harrastaa viimeistään tässä iässä jotain säännöllistä liikuntaa!

Minkä liikuntalajin aloittaisin? Mikä kiinteyttäisi koko vartaloa ja mistä saisi näkyviä tuloksia? En halua varsinaisesti lihaksia, mutta haluaisin kiinteytyä. Auttakaa te kuntoilijat! Ja pliis, ei kuntosalia...Mitä tahansa muuta, mutta ei kuntosalia! Ja onko jotain lajia, mitä voisi tehdä myös kotona? Aina en pääse irrottautumaan lapsesta ja lähtemään jonnekin treeniin...

*uusi vuosi, uusi terveempi elämä?*

Kommentit (5)

tai oletko kokeillut esim bodypumpia koskaan? myös erinäiset taistelulajit kuten jujutsu, karate, kuntosavate tai vaikkapa kuntonyrkkeily tuovat kiinteyttä varsinkin reisiin ja pyllypuoleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uidessa pitää käyttää myös jalkojen lihaksia eikä vain käsiä, laihduttaa ja kiinteyttää tosi nopeasti, mutta aiheuttaa myös näläntunteen helpommin kuin muu liikunta.

Tietysti jossain vaiheessa kun lihaskunto kasvaa, ei pumppi enää riitä ja joutuu siirtymään salin puolelle, mutta aluksi ehdottomasti pumppi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat