Vierailija

Molemmissa iltapäivälehdissä oli juttu että perhettä oli pyydetty lähtemään kun lapsi oli oksentanut allasosalla ja oli selvinnyt että edellisenäkin yönä oli jo oksentanut.

Minusta tuo oli ihan oikein, perheelle kuitenkin tarjottiin uutta viikonloppua hyvitykseksi. Oksennustaudit leviävät tuollaisissa oloissa ihan hirvittävän helposti. En sitten tiedä yrittävätkö lehdet vain repostella isompia otsikoita kuin mitä tilanne perheenkään mielestä oli.

Sivut

Kommentit (38)

kylpylä teki ihan oikein.

Itse asiassa ihmettelin, miksei perhe lähtenyt itse kotiin potemaan, kun tytär oli oksennellut edellisenä yönä!

Nimim. Lapseni oli viikon sairaalassa rotaviruksen takia

... soittelee tarinansa iltapäivälehdille ja revittelee vielä että ei ottanut hotellin korvausta vastaan!!!! Kyllä joskus ihmiset ovat idiootteja, perheen lapsia tai lasta käy sääliksi!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

voisin mennä myös itse yöllä oksennettuani. Meillä on molemmilla taipumus oksentaa ihan pelkästä jännityksestä ilman että taustalla on minkäänlaista tarttuvaa pöpöä.

Hienoa, että nyt saa sitten alkaa jännittää sitä jännittämistäkin kun sen takia voi tulla ajetuksi pois tiest mistä.

hotellissa sairastaa jos ei mene yleisiin tiloihin? Ajattelin vain, että jos perhe olis tajunnut jäädä sairaan lapsen kanssa huoneeseen niin asia olisi OK? Tietenkään ei saa mennä muita tartuttamaan allasosastolle.

Mun mielestä nimenomaan kylpylä teki ihan oikein.

Miks ottaisivat riskin että tauti tarttuu muihin asiakkaisiin.

Nehän yritti tarjota uutta lomaa mutta perheelle ei sopinut.

Mitähän tää perhe ajattelis jos niille tulis toinen perhe kylään jonka lapsi alkais oksentaa. Tuskin katsoisivat vaan vierestä....

Vierailija:

Lainaus:

voisin mennä myös itse yöllä oksennettuani. Meillä on molemmilla taipumus oksentaa ihan pelkästä jännityksestä ilman että taustalla on minkäänlaista tarttuvaa pöpöä.

Hienoa, että nyt saa sitten alkaa jännittää sitä jännittämistäkin kun sen takia voi tulla ajetuksi pois tiest mistä.

Hyvä kun väki osaa ajatella edes lapsia. Valitettavan moni käy vaan itse sairaana töissä, koska on joku outo käsitys, että sinne pitää mennä vaikka haudasta nousseena.

Vähän päästä tääälläkin on aloituksia, että pitäisikö jäädä saikulle, jos nenä vuotaa, kurkku kipeä ja kuumettakin vaan kolmatta päivää tai mitä teen kun olen oksentanut ja ripuloinut kolme päivää.

Kyllä todellakin pitää jäädä kotiin jos on sairas. Aina kun tällainen työnsankari tulee puolikuntoisena töihin, niin hän tartuttaa pahimmillaan koko tiimin ja sitten sairaslomien määrä vaan kasvaa eksponentiaalisesti.

t: esimies

On aika iso riski että kaikki useiden metrien päässä oksennuskohdasta ovat altistuneet, kyse on enää siitä kuinka ärhäkkä pöpö on aiheuttamaan tautia.

Ei tästä ole kauaakaan kun iso joukko erään pankin työntekijöitä saivat firman juhlissa noro-viruksen kun yksi ainoa oksensi juhlissa. Plus juhlapaikan siivoojat ja muu henkilökuntakin vielä.

Vierailija:

Lainaus:

Olisivat mieluummin jakaneet käsidesiä ja tiedottaneet tapahtuneesta, kuin heittäneet perheen ulos.

Siinä vaiheessa kun tauti aiheuttaa lapselle oireita on myöhäistä varoa. Tauti on ollut tartuttava jo ENNEN kuin lapsi edes oireili. Että vähän turha huudella kun paska on jo housuissa. Sama on flunssan ym kanssa. Aina syytetään sitä joka aivastelee, vaikka tauti on tarttunut muihin jo ties mistä, eikä ole ollenkaan sanottua että se tulee enää siitä joka juuri aivastelee. Idiootit ei tiedä miten taudit tarttuu!

Minusta tuo yrjötauti on lähes sama asia kuin ripuli. Kuka haluaisi lomailla kylpylässä, jossa jonkun lapsi ripuloi allasalueella!?

Kyllä siihen pitää henkilökunnan puuttua, kuten oksennustapauksessakin.

Hyvä, että vanhemmat kertoivat lapsensa oksentaneen myös edellisenä päivänä. Aika urpoja kyllä, kun ei hyvitysviikonloppukaan kelvannut.

Ihme porukka, kaikin puolin.

antaa uusi loma. Meidän perheellä kävi niin, että oltiin juuri tultu Vaasaan 2vrk paketilla ja tarkoitus oli mennä kylpylään ja huvipuistoon. Ekana yönä minä itse aloin oksennella. Aamulla lähdettiin vähin äänin kotiin ja älytty minkäänlaista hyvitystä pyydellä.

Ehkä vanhemmat eivät osanneet ajatella, että lapsella oli oksennustauti vai oliko hän laatannut tyyliin koko yön, kuten oksennustaudissa on tapana?

Ei terve lapsi oksentele, kuten tuo isä väittää, että lapset nyt oksentelee niin helposti. Eivät oksentele, kyllä sen joku aiheuttaa! Uskomatonta että vielä kehtaavat laittaa tuollaiseta lehteen jutun, kylpylä toimi täysin oikein!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat