Seuraa 

moi, löytyykö jo mistään Kelan apurahojen maksupäiviä tälle vuodelle? Itse en ainakaan Kelan omilta nettisivuilta löytänyt... KIITOS!

Kommentit (10)

ettei esim. mulle kela ole maksanut 3 ensimmäisen kuukauden äitiyspäivärahaa vaan työnantaja!

Siksikin päivämäärät, ei voi olla kaikilla samat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

... koska itselleni olen ne kalenteriin merkinnyt. Oliskohan maksupäivät olleet siellä missä näkee omat tiedot muutenkin kirjautumalla pankin tunnuksilla sisään. Nyt en ehdi tarkastamaan kun kuuluu vauveli heräilevän alakerrassa.

Kyllähän uusia ihmisiä ilmoittautuu työttömyyskortistoonkin koko ajan, ja jää sieltä pois, samoin kuin kotihoidontuelle ja taas takaisin töihin jne. ja heillä on sama maksupäivä. Että ei se nyt niin kaukaa haettua ollut olettaa, että myös tällainen sosiaalietuus maksettaisiin tiettynä päivänä kaikille, jotka siihen oikeutettuja ovat (Monan tapauksessa siis hänen työnantajansa ne ensimmäiset 3 kk). Piti vaan kommentoida :).

maksupäivät ovat ainakin minulla (ja oletan, että ne ovat samat kaikilla)

18.1.

15.2.

17.3.

17.4.

25.4.

(Minulla loppuu vanhempainvapaa huhtikuussa, joten siksi päiviäkään ei luonnollisesti enempää :D.)

Äitiys- ja vanhempainpäivärahan maksupäivä määräytyy ihan sen mukaan milloin kukin lomansa aloittaa. Ensimmäinen maksuerä on 30 arkipäivää ja sitten 25 päivää takautuvasti. Kotihoidontuki maksetaan kaikille kuun viimeisenä pankkipäivänä ja lapsilisät tuon yo listan mukaan (yleensä 26. päivä, mutta jos sattuu viikonlopulle niin sitten edeltävä pankkipäivä).

niitä ei sitten Kelan sivuilta löydykään ;)! Aika jännä juttu sinänsä - kun ne kuitenkin maksetaan vain kerran kuussa (ja riippumatta siitä, moneltako päivältä kyseisessä kuussa pv-rahaa saa), niin voisi olettaa, että Kelalle olisi helpointa maksaa kaikki samalla kertaa. Mutta aina oppii uutta ;)!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat