Vierailija

Mitä mä teen. Se oli ihan yhen illan homma. No attachments tai siis niin sen piti mennä. Nyt se tulee ilmoittamaan, että on pentu tulossa ja aikoo pitää sen. Miten voin varmistaa, että lapsi on minun? Mä en ylipäätään halua faijaksi!

Kommentit (12)

Otsikon jälkeen ei tuu " hih" pistettä. Ja ehkä tänne tulee just siks, kun täällä näyttää viihtyvän muutkin samanmieleiset kusipäät kuin minä. Mä lähden leikkauttamaan pilin pois ja muutan Siperiaan saatana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nyt kun lapsi on tulossa, ei auta jälkiviisaus.

Eli " olisit käyttänyt kondomia" -vastaukset voidaan jättää pois. Ei tarvitse kääntää puukkoa haavassa, tämä nuorimies takuulla tietää miten lapsen tulo olisi voitu estää.

Nyt kun vauva on tulossa.. sinulla on kaksi vaihtoehtoa.

Voit kieltäytyä kokonaan osallistumasta lapsen elämään. voit kieltäytyä isyydenselvityksestä, mutta sinut voidaan oikeuden kautta määrätä isyystestiin. Jos olet isä, olet elatusvelvollinen. Jos olet varaton, voit hakea alennusta/vapautusta elatusmaksusta. Tällöin kaupunki maksaa elatuksen ja sinulta peritään joskus myöhemmin jos perittävää on.. (vapautusta ei peritä).

Voit olla tapaamatta lastasi.

Sinulla on tapaamisoikeus, mutta ei velvollisuutta.

Toinen vaihtoehto on se, että sulatat asian.

Osallistut raskauteen (neuvolat/ultrat). Parisuhteeseen ei tämän lapsen äidin kanssa ole pakko alkaa, isä voit olla kuitenkin.

Uskon, että rakkaus lapseen syttyy viimeistään kun hän syntyy.

Kukaan ei voi sinua pakottaa isäksi, elatusvelvolliseksi voi jos lapsi todistetaan olevan sinun (DNA-testit, jotka sinun on mahdollista vaatia)

t. teiniäiti (10v takaa) joka ei pakottanut isäksi haluamatonta isäksi, en edes pakottanut tunnustuksiin, koska mielestäni ei ollut reilua että toinen ei voi vaikuttaa milloin lapsia tulee. meillä hyvin hoidettu ehkäisy petti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat