Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Otsikon olisi pitänyt olla muotoa: " Piittaamattomat vanhemmat vaaransivat satojen kylpylävieraiden loman"

Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla, että pitää itseään tuollaisen tempun jälkeen uhrina??

Kommentit (30)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Viisivuotias lapsi oli edellisenä yönä jo oksennellut, silti vanhemmat halusivat aamulla lähteä kylpemään ja päättelivät (mistä?) että lapsi jo terve. Lievää itsekkyyttä!!

Lapsirukka oksensi kylpyläosastolle, ei kivaa hänellekään. Ja ääliövanhemmat soittaa ip-lehdille?!

Jotenkin vielä voisin tajuta, että noin iäkkäät vanhemmat tekevät tyhmyyksissään virhearvion ainoan lapsensa voinnista ja menevät yöllä oksentaneen lapsensa kanssa silti aamulla pulikoimaan, kun vatsatautisten lasten olohan voi oksentelusta huolimatta olla yllättävän ok.

Mutta että pariskunta kehtaa suuttua siitä, että he eivät saaneet jäädä enää tyttären oksentelun jatkumisen jälkeen muita kylpylävieraita lisää tartuttamaan, vaikka tytärparka oksensi allastasanteelle?? :O Huhhuh. Ja sitten nämä tosiaan vielä mielenosoituksellisesti olivat kieltäytyneet pahoitteluista ja ilmaisesta uudesta kylpyläreissusta ja nostaneet ennemmin julkisen haloon asiasta, ikään kuin olisivat ennemmin uhreja kuin muista piittaamattomia törppöjä. Ei ole röyhkeydellä rajaa!

Minä menen mielelläni jatkossa Naantalin kylpylään, kun siellä sentään edes yritetään välttää kurjia vatsatautiepidemioita, vaikka asiakkaiden joukkoon mahtuu näköjään kaikenmaailman minä-minä-ihmisiä.

jotku juntit av-vanhemmat veivät oksentelevan lapsen kylpylään ja KEHTAAVATKIN ihmetellä miksi ajetaan pois..... äly hei

Ihan varmasti ns. kouluttamaton perhe

Mutta että ei sitten älyä lähteä itse, vaan kylpylän pitää häätää, ja että vielä kehtaa soitella lehdille ja kuuluttaa tyhmyyttään, niin sillä ansaitsisi jo jonkun idioottipalkinnon.

Minua ihmetytti tämä sankari isä joka pelasti pojan lastenhuoneesta, jossa poika oli sytyttänyt siellä olleen rakettipussin palamaan tulitikulla.

Höö miksi rakettipussi oli säilytyksessä lastenhuoneessa ja mistä poika sai tulitikkuja?

Oikeesti otsikko olisi pitänyt olla Tumpelo vanhemmat aiheuttivat taas vaaratilanteen.

ei mahdollista koska ymmärrän että sairas lapsi ei kuulu kylpylään.

Onkohan tässä niin että lapsi johtaa perhettä ja päättää että haluun uimaan vai onko nämä ihmiset oikeasti näin ajattelemattomia ja tyhmiä

Eiköhän jokainen tajunnut, että sen rakettitulipaloperheen vanhemmat oli olleet ääliöitä ja samoin nämä vatsatautipotilaan vanhemmat. Mutta kun asian esittää haastateltaville oikein, saa hyvää matskua ;) Tosin tässä jälkimmäisessä tapauksessa vanhemmat olivat vissiin niinkin superääliöitä, että ottivat itse iltapäivälehteen yhteyttä... huh.

Jokainen meistä voi joskus tehdä syystä tai toisesta virhearvion, mutta tässä suurin idioottimaisuus oli se, että nämä vanhemmat kokivatkin ITSE olleensa uhreja. Ja sitten nämä menevät tekemään itsestään täysiä pellejä kertomalla asian IS:lle. Kylpylä toimi todella asiallisesti, kun vielä tarjosivat hyvitystäkin asiasta, joka ei edes heidän vikansa ollut.

Toki tuo lehden näkökulma otsikoineen on todella, todella kumma: Onko IS sitä mieltä, että kylpylä toimi täysin väärin? Näinhän voisi päätellä jutun kirjoituksesta ja etenkin otsikosta.

Törkeää mennä tartuttamaan muita ihmisiä, esim. piekkuvauvoja, joille jo tavallinen oksennustauti voi olla vaarallinen.

Itse en ainakaan haluaisi tuolle meidän 1-vuotiaalle mitään tautia ja kun sen tiedän, niin en mene k ipeän lapsen kanssa mihinkään, ettei muillekaan tartu!

ja minusta oli todella reilua tarjota uutta lomaa perheelle!!!

on porukka ollut nimenomaan tuota junttiväkeä -- äänekästä, huonosti käyttäytyvää ja etuilevan tyyppistä. Voin kuvitella sinne ihan hyvin moisetkin ääliövanhemmat. Asiakas ei ihan aina ole oikeassa...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat