Vierailija

Kommentit (17)

Terv. alle 160-senttinen, joka laihdutti menestyksekkäästi 1500 - 2100 kcal:n päivittäisellä energiansaannilla



Vierailija:

Lainaus:


riippuu ihmisestä! Mulle 1500 kcal on liikaa. Olen todella pienikokoinen, työ kevyttä. Saan syödä enintään 800kcal.




Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tarvitaan seuraavat tiedot:

- pituus

- lähtöpaino

- tavoitepaino

- milloin on tarkoitus olla tavoitepainossa

- päivittäinen aktiivisuustaso (esim. työn fyysinen raskaus)

- liikunnalla kulutettava energiamäärä



Helpoimmin näiden määrittely käy Kalorilaskurilla, jolla itsekin olen pudottanut painoa todella menestyksekkäästi.



Terv. se alle 160-senttinen



Vierailija:

Lainaus:

Mistä tietää paljonko saa syödä? Eli mikä on hyvä ja oikea kalorimäärä itselle?




Epäilen, että lasket väärin. TAI sitten olet tuhonnut aineenvaihduntasi eli olet jatkuvasti säästöliekillä (ja tod näk kärsit puutostaudeista, jos et nyt, niin kohta). 1200 on minimi ravintoaineiden saamisen kannalta ja useimmat laihtuvat silläkin liikaa pidemmän päälle. Jos liikkuu hyvin, syömällä 1500-2000 voi pienikokoinenkin olla LAIHA - jos huolehtii siitä, että aineenvaihdunta pysyy vilkkaana juomalla paljon vettä ja syömällä kasviksia!



JA kunto on ainakin monin verroin parempi, kuin 800 kcal nälkäkuurilla!

Vierailija:

Lainaus:


riippuu ihmisestä! Mulle 1500 kcal on liikaa. Olen todella pienikokoinen, työ kevyttä. Saan syödä enintään 800kcal.




Itse laihdutin Kutrin ja Energynetin avulla vuodessa 15 kg. Ensin söin 1800 kaloria päivässä ja sit 1500 kaloria. Hitaasti ja tasaisesti paino putosi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat