Vierailija

omia rintojani, joilla kuitenkin pystyin imettämään oman ja vähän muitakin vauvoja:)

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta tässä aloituksessa olikin lähinnä kyse MINUN huonosta itsetunnosta OMIA rintoja kohtaa...koska kadehdin hyvin usein iso rintaisia (tai edes normaalirintaisia naisia) niin tuntui jotenkin koomiselta, että kun olen tuijotellut (heh;) Elinan kauniita rintoja, niin oikeasti onnettomat omani ovat ajaneet paremmin niille kuuluvan asia;)

Ja terkkuja vaan paljon Elinalle jos lukee tätä, on uskomattoman kaunis ja varmasti ihana äiti:)

ja rinnat näytti edelleen jättiläisiltä siinä iltalehden kuvassa.

Mutta pystyykö sitä edes imettämään, jos rintoja on pienennetty?

Jos ne rinnat on haitanneet terveyttä, niin mun mielestä on ihn ok, että ne on leikattu.

Ja pitäisikö terveyden oikeasti kärsiä sen takia, että ehkä vuosien päästä saa lapsen? Itselleni on tehty rintojen pienennysleikkaus ja kyllä elämänlaatu nousi huomattavasti. Liian suuret rinnat aiheuttivat todella paljon vaivoja.

Lukasin nopeesti tuolta iltiksen sivuilta, ja jipii osuin oikeaan, täällä oli montakin aloitusta kys. aiheesta.

Hei, mitä se teille kuuluu? Jos Elina vaan ei halunnut imettää. Mitä sitä sen enempää spekuloimaan, ei kuulu teille.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat