Vierailija

Mitä tekisin olen suututtanut työtoveri, sillä kasaan kaikki yhteiset työt hänelle, sillä hän otti työpaikkani ja minä saan lähteä. Joten teenkö väärin? Hänellehän ne kaikki työt kasaantuu jatkossakin, joten miksi ei jo voi tehdä kaikkea.. Sitten se murjottaa kun sanon suoraan etten tee.

Miten te toimisitte vastaavassa tilanteessa. Istumme samassa huoneessa ja emme puhu kumpikaan toisellemme. Vihastuttaa....

Kommentit (4)

Mutta on ollut hommassa vähemmän aikaa kuin minä ja sai jäädä hommaan ja minä lähden... (kunnon perustetta en ole vielä kuullut) mutta minä olen talossa kokonaisuutenaan ollut vähemmän aikaan kun työkaverini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Koet tyypin vieneen työsi, ja kostat sillä, ettet tee enää mitään. Ja sitten kysyt, mitä voisit tehdä... Oletko tosissasi?!? Meinaat oikeasti, että ostat ruusun ja sitten voitkin surffata täällä kuun loppuun työkaverisi hymyillessä taustalla?

Ehe.

Vierailija:

Lainaus:

Mitä tekisin olen suututtanut työtoveri, sillä kasaan kaikki yhteiset työt hänelle, sillä hän otti työpaikkani ja minä saan lähteä. Joten teenkö väärin? Hänellehän ne kaikki työt kasaantuu jatkossakin, joten miksi ei jo voi tehdä kaikkea.. Sitten se murjottaa kun sanon suoraan etten tee.

Miten te toimisitte vastaavassa tilanteessa. Istumme samassa huoneessa ja emme puhu kumpikaan toisellemme. Vihastuttaa....

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat