Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Huutiksessa menevät kuin kuumille kiville kaikki mikä vähänkin liittyy Burberryyn. En vaan voi tajuta, mutta haluaisin ymmärtää. Miksi kukaan laittaa lapsellensa Burberryä?

Itse voisinkin käyttää vaikkapa Burberryä, koska näytän mielelläni seinätapetilta ja harmaavarpuselta enkä halua erottua kirkkailla vaatteilla, mutta miksi lapset? Lapsethan on ihania, pirteitä ja suloisia, heille sopivat päälle vaikka kaikki sateenkaaren värit :-) Värit vaan korostavat heidän räiskyvää persoonaa ja jos haluaa kestäviä merkkivaatteita, jotka sopivat lapsille, niin ostais vaikka Kenzoa. Ja ne ruutujutut on siis aivan kammottavia, kuka niitä kehtaa oikeesti edes kehtaa käyttää? Ne ei todellakaan herätä kateutta kenessäkään vaan lähinnä huvitusta. Yh.

Oma lapsenikin kun valitsee vaatteita kaapista, niin ottaa aina ne kirkkaat värit, säihkyvät kuviot jne, jotka ei ole todellakaan mauttomia, mutta sopivat lapselle. Itse en tunne ketään, jonka mielestä Burberry sopisi lapselle. Mutta ehkä täällä joku on? Mikä siinä vetoaa? (ja lisäyksenä, että olen itsekin nähnyt aina joskus jotain hienoja ja kirkkaita ja erikoisia Burberryn vaatteita, joita itsekin voisin ostaa, mutta tarkoitan nyt tätä perusruutuhame ja paikkapaitalinjaa, jotka ovatkin juuri ne, jotka tekevät parhaiten kauppansa)

..Ja on mulla elämä, mutta saa kait sitä kaikkea miettiä ;-)

Kommentit (15)

Itse tykkään Kenzosta ja Elletkin on aivan ihania, mutta nykyään kovin huonolaatuisia...

Sitäkään en ymmärrä, että miten saatte ne Burberryt pysymään hyvinä ja tahrattomina, meillä ei kovin montaa vaaleaa paitaa vaatekaapissa edes ole, kun ei ne pienellä lapsella vaan pysy hyvinä eikä viitsi koko ajan rajoittaa tekemisiä vain sen takia, että on vaaleat vaatteet.

..Ja siis varmastihan noita klassisen kauniita vaatteita löytyisi myös muilta merkeiltä kuin Burberryltä. Jotenkin vaan tuntuu, että se on nyt joku " must have" -juttu ja joskus näkee sellaisiakin viritelmiä, että on paikkapaita, ruutuhame ja ruutusukkikset. Se ei kait kenenkään mielestä enää voi olla klassisen tyylikästä ja liika on liikaa tässäkin asiassa?

-AP

Se, että meillä pukeudutaan värikkäisiin vaatteisiin, ei tarkoita, että meillä käytettäisiin epäsopivia väriyhdistelmiä. Itse tykkään vaatteista tositosi paljon ja lapsellani onkin paljon mm. Kenzoa ja meillä sekä äiti että tytär on tarkka vaatteiden yhteensopimisesta. Että ei se värikkyys tarkoita mitään sekamelskaa, niinkuin täällä heti ajatellaan ;-)

Ja jotkut vastaajat ei edes lukenut kirjoitustani. Minähän totesin, että on muutakin kuin ruutukuosia ja että olen jopa nähnyt ihan kivojakin vaatteita, mutta kuumille kiville esim. juuri huutiksessa menevät ne vaatteet, mitkä oikein huutavat " hei, olen Burberry, katsokatsokatso" .

Kysyttekö te koskaan lapsiltanne, mitä he haluavat pukea päälleensä? Tykkäävätkö he olla " klassisen tyylikkäitä" ?

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta eipä se totuus merkkivaatteiden käyttäjistä kyllä noin yksioikoinen ole, eiköhän joukkoon mahdu monenlaisia henkilöitä, suurin osa taitaa olla ns. luovan luokan edustajia, ainakin Suomessa.

Vierailija:

Lainaus:

Niitä käyttää ihmiset:

1. joilla ei ole omaa makua, joten joutuvat turvautumaan yleisesti hyväksyttyihin merkkeihin

2. joilla on huono itsetunto, jota pitää korostaa kalliilla vaatteilla.

3. merkkien käyttäjät on usein huonommin koulutettuja ja tulevat alemmasta keskiluokasta

Kun taas soveltavasti pukeutujat, jotka eivät tarvitse hyväksyttäviä merkkejä päälleen ovat:

1. luovia ja joustavia

2. tiedostavia kuluttajia eli lukevia ja koulutettuja

3. omistavat hyvän itsetunnon ja uskaltavat olla omia itsejään

Jos lapselle on sama mitä hänellä on päällä ja äiti saa iloa siitä,e ttä vaatetus miellyttää äidin silmää niin arvatkaa kumpi valitsee

En ole oikeasti nähnyt vielä yhtään kaunista Kenzon vaatetta. Jos minulla olisi tyttö lempimerkkini olisi varmasti Elle. nyt pienet pojat puetaan Timberlandiin, Marc`o poloon, Burberryyn, Gantiin aj myös H&M:ään. Eli on varmaan kyse myös makueroista

Niitä käyttää ihmiset:

1. joilla ei ole omaa makua, joten joutuvat turvautumaan yleisesti hyväksyttyihin merkkeihin

2. joilla on huono itsetunto, jota pitää korostaa kalliilla vaatteilla.

3. merkkien käyttäjät on usein huonommin koulutettuja ja tulevat alemmasta keskiluokasta

Kun taas soveltavasti pukeutujat, jotka eivät tarvitse hyväksyttäviä merkkejä päälleen ovat:

1. luovia ja joustavia

2. tiedostavia kuluttajia eli lukevia ja koulutettuja

3. omistavat hyvän itsetunnon ja uskaltavat olla omia itsejään

En halua että lapseni olisivat räikeästi pukeutuneita! Pitävät itsekin varsinkin tuosta tumman vihreästä (sen värinen oli muuten yksi poikani burberryn lempi neulekin)

Kotivaatteissa on sitten niitä kuvioita sun muuta (esim. Puuha-Peteä ja Cars autoja), mutta en halua niitä muihin vaatteisiin.

meillä kuusi poikaa, jotka takuuvarmasti sotkevat, huutavat, hyppivät sängyilläkin(tosin se on kyllä kielletty).

Olenko jossain sanonut, että vaatteet eivät saisi sotkeutua. Mutta saan kai pukea lapsille kauniita vaatteita vaikka ne hetken päästä ovatkin sotkussa.

Silitän myös meidän kaikkien kahdeksan vaatteet. niin ja ennen kuin joku ehtii kommentoida, minullakin on elämä, käyn töissä jne. en tosin ole perillä akikista televisiasarjoista, eli sitä en ehdi tehdä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat