Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En ole koskaan oikein tajunnut hirveää kahdehtimista tai mustasukkaisuutta, joten varmaan sellaiset ihmiset ovat kadonneet ihan omia aikojaan tuttavapiiristäni ennen kuin ovat ystäviksi asti tulleet, kun olen varmaan tehnyt jotain loukkaavaa, kun en ole tajunnut heidän kateuttaan. (Ei minulla sinänsä ole mielestäni mitään kahdehdittavaakaan.)

se saa ihmisen tekemään kummia ja omituisia aisoita. pahimmillaan johtaa perättömien asioiden keksimiseen ja toisen ihmisen henkiseen alistamiseen. " kun sulla on jotain mitä mulla ei niin tuhoan sut"

Kateus on hänen ongelma, ja hän todennäköisesti tulee kääntämään ongelman sinusta johtuvaksi, koska olet niin ...sitä ja niin tätä... ja jajaja.

Ex-ystäväni, jolla on asperger ja pieni tyttö, ei elämän hallintaa ja sosiaalisesti täysin lahjaton ihminen - kuittasi riitamme sillä, että olen kateellinen heidän isommasta asunnostaan.

Yritin oikeasti selittää lastenkasvatuksen perusteita!

joillakin vaan on enemmän jotain ku toisilla,se on tosiasia että puntit ei koskaan tule maailmassa oloemaan tasan kaikkien kesken!mitä sitä suotta kadehtimaan ketään tai mitään..se myrkyttää vaan oman mielen ja tekee katkeraksi.

Kateellinen näkee kateuden kohteen idealisoituna, ikään kuin täydellisenä. Todennäköisesti vain yhtä tai muutamaa asiaa kadehditaan, mutta ne asiat jotka eivät ole kateuden kohteella niin hyvin, ohitetaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat