Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Saatiin kaverin kanssa vauvat 3kk:n välein ja ollaan nähty tiiviisti. Lähinnä niin, että me olemme vauvan kanssa käyneet heillä. Kaveri sanoi viimeksi, etteivät halua miehensä kanssa tuoda vauvaansa 5kk meille, koska meillä on koira (jonka voi laittaa tarvittaessa toiseen huoneeseen ja on muutenkin kiltti ja hallittavissa).

Kerran olivat käyneet toisella kaverilla jolla myös koira ja haukkui sen jälkeen kuinka paskasta niillä oli ollut.

Jotenkin ylisuojelevaa musta. Ja meillä kyllä ihan siivotaankin, vaikkei olekaan niin steriiliä kuin heillä.

Kommentit (11)

Meillä on kaksi pientä lasta mutta ei eläimiä...Mutta ihan oikeestikko ihmiset ajattelevat noin? Kyllä siellä lattialla on ihan muuta paskaa kuin mitä se koira mahdollisesti tuo...

En voisi kuvitellakkaan ettenkö menisi ystävieni luokse joilla on koiria lasteni kanssa.

Hohhoijaa tuota ylitsesuojelevaisuutta...

Lika asunnossa ja koira ovat kaksi eri asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En käytä vilttiä itse siksi, että kylässä olisi likaista tai että pelkäisin bakteereja, ihan muuten vain se on hyvä, lämmin ja pehmeä alusta vauvalle. Yhdessä kyläpaikassa oli jo valmiiksi otettu esille pikku peite vauvalleni alustaksi.

Josko kaverisi vähän vihjaili että teillä on likaista? Mulla on yksi kaveri jonka luona kun käy kylässä saa kotiin tultua vaihtaa heti sukat. Tavarat mukamuka järjestyksessä mutta siellä on likaista.

Kyllä meidänkin vauva leikkii viltillä jos siellä joskus pysyy. Nykyään ryömii koiran perässä. Mulla on tapana pyyhkiä nihkeellä päivittäin lattiat ja ei mua ainakaan haittaa, jos vauvalla on välillä koiran karvoja nassussa.

No, kaveri ja sen mies ei tosiaankaan ole eläinihmisiä, joten kait he näkee asian eri tavalla.

Mua lähinnä naurattaa toi kaveri, enkä ottanut siitä nokkiini. Mun mielestä koira on just hyvä kaveri lapselle!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat