Vierailija

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

lapsiasioista höpöttävä lapsen tasolle taantunut hörhö? Minua ainakin kiinnostaa myös muut asiat, töihinkin olen pian palaamassa hyvillä mielin. Mutta ei lapsia enää meille, kiitos! Nyt on nähty vauvavuodet heräämisineen, imetyksineen ja vaipparalleineen, joten kiitos ja kohti seesteisempää lapsiperheaikaa ja OMAA aikaa.

Ja miten tuo sinkkumieheen ihastuminen liittyy äitiyteen tai siihen, kuinka kiinnostunut olet vauvoista tai useamman lapsen hankkimisesta?

Jos olet parisuhteessa, on tuo rakastuminen suhteen ulkopuolelle toki ongelma, mutta en nyt ymmärrä sen vaikutusta siihen, mitä mieltä olet vauvoista...Kyllä vauvakuumeinen tai monilapsinenkin voi ihastua suhteensa ulkopuolelle, ja heilläkin on usein toimimattomia parisuhteita.

Asia erikseen on se, ettei hyvään vanhemmuuteen tai perhe-elämään tosiaan vaadita mitään tiettyä määrää lapsia tai kauheata kiinnostusta johonkin vauva-aiheiseen oheistoimintaan ja -tuotantoon! Itse olen 7-vuotiaan pojan äiti, eikä minua kiinnosta pätkääkään mitkään vauvadokumentit tai -lehdet, perheenlisäys tai muutenkaan mikään vauvoista jauhaminen tai varsinkaan niistä haaveilu. Eikä ole kiinnostanut koskaan.

Lapsi voi hyvin, ja tulee jäämään ainokaiseksi, mikäli minulla on siihen mitään valtaa! Itsekin olen (samoin mies) yksilapsisesta perheestä, ja toisin kun kaikki sisaruksia lapsilleen " jotta ne eivät olisi yksinäisiä elämässään" -periaatteella vääntävät luulevat, en ole KOSKAAN kärsinyt sisarettomuudestani tai kaivannut sisaruksia. Ja yksinäinen en ole koskaan ollut. Myöskään lapseni ei ole yksinäinen. Hänellä on paljon kavereita, läheisiä ja sukua ympärillään.

Eikä kaikkien äitien todellakaan tarvitse olla samanlaisia ja kiinnostuneita samoista asioista (pukkaamaan lisää vauvoja ja jauhamaan niihin liittyvistä asioista tupperi-kutsuillaan)!

Se ei siis ole mitenkään " epänormaalia" ettet ole kiinnostunut vauvoista, mutta muuten sinulla näyttäisi olevan vähän puurot ja vellit sekaisin kun yhdistät sen tähän rakastumis-juttuun.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat