Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Imetyksen jälkeen siis. Jos tisseistä tulee semmoiset lapasen malliset tyhjät lätkät, saako niistä superhyvilläkään liiveillä siedettävän näköisiä? Niin että edes vaatteet päällä näyttäisi joltakin. Tarkoitan nyt siis todella laatuliivejä erikoisliikkeistä, en mitään kahdentoista euron tarjouspushuppeja.

Ja jos liiveistä on edelleen apua, niin minkä mallisista? Push-upit ei ainakaan taida enää tulla kyseeseen - entä balconette-malli?

Kommentit (7)

surulla odotan hetkeä, jolloin tissini on nahkaläpyskät. Imetän vieläkin 1v3kk tyttöäni. Olen aina ostanut liivini liivikaupasta, joten tiedän sieltä löytyvän avun:) Edellistä imetin vain 5kk, ja rinnat palautuivat ihan hyvin. Siitä on jo monta vuotta, joten iän myötä tuleva veltostuminen vielä tuplaa vahingon. Mutta pääasia, että vauvani on saanut nauttia mun munkeista! :)

triumphin super softit. Ihan marketeista löytyy n. 37e. Tosin värivalikoima ei oo kummonen...mutta pääasia et ees vaatteet päällä povi kohollaan ;)

Halppisliiveistä ei oo mihinkään!

Enkä mäkään kyllä esiintyis topissa ilman liivejä ees kotipihalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kätevää kesällä olla ilman rintsikoita topissa. Mietin lähinnä että jos vahinko on jo tapahtunut, voinko huoletta olla ilman liivejä, vai pitäisikö pusseja vielä tukea?

Ei nää varmaan oikeesti tarvisi liivejä, mutta roikkuvat ikävästi ja toppi näyttää takuukarseelta.

Eli mulla ainoa vahinko olisi viimeisenkin itsetunnonrippeen (tai itsekunnioituksen) katoaminen. plus esteettinen vahinko kanssaihmisille.

Änkee nahkarieskat liiviehin, niin näyttää (vaatteet päällä) ihan hyvältä.

Otan osaa! Mulla meins itku päästä sovituskopissa. Onneksi oli kiva myyjä edes.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat