Vierailija

Olen hoitovapaalla kahden lapsen kanssa ja mies olettaa, että minä hoidan yksinäni lapset. Hän ei paljoa leiki lasten kanssa eikä vie lapsia ulos.

Kommentit (20)

Hoitaminen on sitä, että äijä makaa sohvalla ja katsoo lasten kanssa televisiota. Ja minä teen ruokaa, tiskaan ja hoidan kotia. Siis teen samaa, mitä silloinkin kun olen lasten kanssa.

Ystävättäreni on paininut saman ongelman kanssa jo 15 vuotta. Mies on yrittäjä ja aina töissä. Hänen huolekseen ei ole koskaan voinut lapsia jättää koska ei ymmärrä että omien töiden tekeminen ja uppoutuminen paperitöihin ei todellakaan onnistu yhtä aikaa kun kaitsee pieniä.

Heillä on neljä lasta jotka onneksi on jo kouluiässä ja ongelma on poistunut.

Jos on paha tapaus niin ei siihen auta mikään. Kun heillä oli pieniä turvautui naapuriapuun silloin kun ei voinut lapsia mukaan ottaa muutoin hoiti itse.

Ihmettelen tämän ystävättären sietokykyä edelleen itse en pystyisi katselemaan sellaista äijää hetkeäkään.

Tämä nainen ei hyväksy eroa joten se siitä, perhe on pidetty kasassa kalliilla hinnalla. En voi kertoa enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ei vähennä työntekoa kun valittaa, että esimiehet ovat huonosti järjestäneet työt ja toisten opastamisessa menee aika töissä ja sen takia tekee kotona töitä.

No, ap:n tapauksessa suurin ongelma on tuo työnteko tuota tahtia. Jos tulee " myöhään illalla töistä ja tekee töitä viikonloppuisin" , niin vähän hankala niitä lapsia on silloin hoitaa...

Muuten aiheeseen liittyen aina ihmettelen, että onko tällaisia isejä paljonkin? Siis eivät jaksa/ei kiinnosta/huvita hoitaa omia lapsiaan? Tai eivät osaa, ihan miten vaan. Jos ei omien lasten kanssa oleminen kiinnosta, niin on se aika kurjaa ja sääliksi käy niin isää kuin lapsiakin. Olivatko kaikki lapset vahinkoja vai ovatko lapset haluttuja, jos heitä ei huvita hoitaa?

Ei minun kaveripiirissäni tällaisia luusereita onneksi ole. Tietty osa hoitaa lapsiaan enemmän kuin toiset, mutta periaatteessa kaikki kantavan vastuunsa.

T: 1- ja 3-vuotiaiden isukki, jonka mielestä omien lasten kanssa on mukava olla

2- ja 4-vuotiaat muksut. Outoa on se, että jos mies on lasten kanssa, niin " ei ehdi mitään kun on lapsien kanssa ollut" . ;)

10 vielä, joka on kotiäiskä

Tosin yhtä isää epäilen tällaiseksi kun tämä äiti sanoi että tämä isä aina nurisee kun äiti haluaa mennä ulos kävelylle iltaisin ilman lapsia. Silloin tulin ajatelleeksi että onkohan tämä isä sellainen tapaus ettei halua olla lastensa kanssa? En vain tunne heitä tarpeeksi hyvin että tietäisin onko se niin.

Mutta muuten tunnen vain kelvollisia isiä, onneksi!

oin tosi alakuloinen ja uupunut, että mies olisi edes puoli tuntia päivässä vauvan kanssa. Mies rupesi olemaan, ja nykyään sylittelee ja leikkii joka päivä ainakin tunnin pari lasten kanssa.

Lisäksi olen aina yrittänyt olla neuvomatta miestä lasten hoidossa. Eli hän on saanut opetella itse kaikki asiat alusta saakka (eikä ikinä ole vilkaissutkaan mitään lehti- tms. matskua missä lastenhoitoa neuvotaan), koska minusta aikuista ei voi mennä opastamaan. Ehkä tämä on tuonut miehelle itsevarmuutta siitä, että hänen tyylinsä kelpaa.

Mutta meidän isi ei olekaan paljon töissä, ihan normiajan vain. Ja ehtii harrastella omiaankin varmaan ihan tarpeeksi.

Pyydä miehesi vähentämään töitään. Meillä mies hoitaa " sujuvasti kolmea muksua, kun käyn keikalla töissä silloin tällöin. Tekee molemmille hyvää!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat