Vierailija

Kaipaan asiallisia kommentteja.

Meillä on 1v ja 3v lapset. Mies tekee koko ajan töitä eikä ole lasten kanssa. Olen hoitovapaalla ja mies olettaa minun hoitavan lapset ja kotityöt. Mies sentään siivoaa.

On ruvennut ärsyttämään. Olen sanonut miehelle lastenhoitamisesta ja kotitöistä, mutta hän alkaa syyllistää. Esim. ensiksi halutaan lapsia ja sitten niitä ei hoideta tai aikaisemmilla sukupolvilla oli paljon enemmän kotitöitä ja lapsia eikä ollut kodinkoneita auttamassa.

Lisäksi haluaisimme muuttaa, mutta emme pääse yhteisymmärrykseen minne muuttaisimme kun minä haluan asua kaupungissa lähellä palveluja ja mies maalla. Mies on epäsosiaalinen ja itse haluaisin tavata ystäviä. Mies ei halua käydä kylässä, koska pitää sitä tyhmänä vaan haluaisi esim. sivistää itseään tai käydä kalassa.

Muutenkin mies halusi meidät viime kesänä melkein 2kk mökille. Siellä olimme sitten neljästään. Ketään ei oikein käynyt mökillä ja välillä kävimme isovanhemmilla.

Lastenkasvatuksessa olemme täysin eri linjoilla. Mies ei halua viedä lapsia päiväkotiin. Nyt sain onneksi vanhemmalle lapselle kerhopaikan. Miehen mielestä minun varmaan pitäisi hoitaa lapsia koko loppuikäni tai ainakin kouluun menoon saakka. Hän väheksyy työtäni, vaikka se olisi minulle henkisesti parempi vaihtoehto kuin olla pitkään kotona lastenkanssa. Isovanhemmat asuvat kaukana eikä muutakaan lastenhoitoapua ole saatavilla.

Mies on ruvennut haukkumaan minua ja muutenkin mollaa minua. En oikein tiedä mitä tehdä. Olen miettinyt eroa, mutta ehkä sinnittelen kesän yli lasten takia.

Kommentit (1)

täytyy antaa periksi joissain kohdin ja sopeutua toisen erilaiseen elämäntyyliin. Sitä se yhdessäolo on. kai te jonkun kompromissin pystytte tekemään, oletteko yrittäneet miettiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat