Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

kuulostaa aika kamalalta :/

Sivut

Kommentit (76)

lisäksi kertaalleen ulostanut alleen. Korkeasti koulutettu, mukava nainen, ainoastaan ongelma viinan kanssa; juo aina juodessaan änkyrät.

Mutta hei, miehethän kusee alleen tuon tuosta - tai siis ainakin niitä tiedän useampia. Mikä tekee siitä naisen kuseskelusta pahempaa? Musta molemmissa tapauksissa kamalaa, sukupuolesta riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olihan se noloa kun olin poikaystäväni luona yötä ja olimme olleet yhdessä vasta 6kk. Ja mitä seksiin tulee niin seuraava viikonloppu tuon yön jälkeen oli yksi parhaimmista seksin suhteen. Ja kyllä olemme vieläkin yhdessä.

kävisniin loppuis juomiset siihen paikkaan!! tiedän erään naisen jonka seksi elämä kuihtui kännikuseskelujen vuoksi,mies ei vaan enää voinut koskea naiseen.

Varsinkin kun ne pissat tulevat todennäköisemmin siellä kotona sitten housuun.

Ihmeellistä, että jonkun mielestä asia on häpeällisintä maailmassa. Miten te aiotte pärjätä jos kovin vanhaksi elätte ja joudutte vaippaan pissaamaan?

Ei ole kyllä koskaan sattunut itselle tuollaista, mutta eipä se nyt kovin kauhealta kuullosta.

Olen myös kaatunut omaan oksennukseeni..mutta se ei aamulla naurattanut. Näin jälkeenpäin kylläkin :D

Niin ja olen akateemisesti koulutettu, työssä käyvä perheenäiti.

Olen kerran joskus 10 vuotta sitten totaalisesti väärinarvioinut alkoholin sietokykyni ja aamulla herännyt allekakkineena. En ole ikinä kertonut kenellekään, koska häpeän sitä niin paljon. Mutta olen siis kaukana alkoholistista. En ole edes alkoholin suurkuluttaja. Vaatii siis totaalisen kamalan humalatilan, johon voi päätyä vahingossa ja kokemattomuuttaan.

ja siihen ei vaikuta kuika paljon on juonut, mutta alkoholi kuitenkin.. joskus on juonut sen 6 pulloa ja joskus 24... se on todella sikeä uninen ja jos vielä todella väsynyt ja muutaman kalja n ottaa pohjalle niin pissahan siinä housuun tulee jos ei vessassa muista illalla käydä..

Eihän siinä mun mielestä mitään noloa ole, monellekkin tutulle ja tuntemattomalle on käynyt näin...

lakanat vaan pyykkiin ja patjat tuulettumaan, eihän siinä muutakaan voi :)

Lähdin vielä yhden tyypin mukaan, siellä sitten harrastettiin seksiä ja kävin vessassa ja varmaan sammuin. Aamulla kun herättiin, oli koko sänky ihan märkä.. Ei kyllä haissut pissille mutta en usko että mitä muutakaan se olis voinnut olla. Musta tuntuu että se tyyppikään ei tajunnut että se oli varmaankin pissaa. Haisteltiin sitä nimittäin molemmat.. =D

Join yleensä aina noin ilta kuudesta seuraavaan päivään asti (n. klo 12:00 lopetin ja menin nukkumaan). Ihme, että olen hengissä vielä. Olen kyllä lopettanut juomisen.

18

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat