Vierailija

Mulla on nyt kahden vuorokauden ajan ollut outoja lihasnykähdyksiä/ kramppeja. En osaa sanoa tarkkaan mikä lihas/elin on kyseessä, mutta ylävatsassa oikealla, ihan kylkikaaren vieressä, pallean alapuolella? Krampit eivät satu ja kestävät kerrallaan alle minuutin, mutta ovat kiusallisia. Ihan kuin olisi tosi iso elohiiri tai sikiö potkisi kovasti (100% varmasti en ole raskaana). Ja kyse ei ole suoliston ilmavaivoista, nämä ovat sellaisia nopeita nykähdyksiä, kuin sydämensyke, mutta ei ihan yhtä säännöllisiä.

Mikä mulla on?!

Kommentit (5)

Siis miksi sulla on kierukka jos mies on kerran steriloitu? Rakastajan vuoksi?

Lainaus:

viimeksi sanoinkin miehelle että jos ei olis 100% varmaa etten ole raskaana (mies streriloitu, mulla kierukka ja menkat juuri silloin) niin väittäisin että ovat kohtuu ison vauvan (26+vkoisen) potkuja =)

Tää ilmiö kesti useamman päivän, ja tuntui erityisesti istuessa, ihan kuin vauvan potkiessa istuessa kylkiluihin. Sitten meni ohi, eikä ole samanlaista ollu sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

viimeksi sanoinkin miehelle että jos ei olis 100% varmaa etten ole raskaana (mies streriloitu, mulla kierukka ja menkat juuri silloin) niin väittäisin että ovat kohtuu ison vauvan (26+vkoisen) potkuja =)

Tää ilmiö kesti useamman päivän, ja tuntui erityisesti istuessa, ihan kuin vauvan potkiessa istuessa kylkiluihin. Sitten meni ohi, eikä ole samanlaista ollu sen jälkeen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat