Vierailija

7.1.2008 12:38

Pikkutytön itku häiritsi 12-vuotiaan pojan television katselua.

Poika oli perjantai-iltana hoitamassa 17 kuukauden ikäistä Shaloh Josephia ja kymmenvuotiasta tyttöä Floridassa, kun välikohtaus sattui.

Televisiota katsellut poika hermostui Shalohin itkuun ja alkoi hakata tätä baseballmailalla.

Lapsi vietiin myöhemmin illalla sairaalaan, jossa hänet julistettiin kuolleeksi päähän kohdistuneen vamman takia.

Poika on tunnustanut tekonsa ja hänet on pidätetty. Epäselvää on, olivatko lapset sukua keskenään.

Miamilaislehden mukaan lapset olisivat olleet siskoksi

Sivut

Kommentit (38)

Sen sijaan esimerkiksi veljeni ei olisi ikinä pärjännyt 12-vuotiaana pikkuisten kanssa tai varmaan lapset olisivat kiltin veljeni kanssa pysyneet hengissä, mutta häneltä puuttui se kypsyys, joka minussa oli 12-vuotiaana ja huolehtimistaito!

Vierailija:

Lainaus:

niin monta kertaa sanonut, että älkää antako lapsen hoitaa lapsia. Tiedän erään naisen joka toistuvasti jättää pienet lapsensa 12v hoitoon. Se on mielestäni sama kuin jättäisi lapsensa heitteille, hoitakaa itse lapsenne, senkin laiskiaiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mahtava palsta: teini hakkaa pikkulapsen kuoliaaksi ja täällä on välittömästi muutama mamma syyllistämässä vanhempia.

en tiedä minkälaisia 12-vuotiaita teillä on (ettei vaan oli nimenä nico-petteri?) mutta kyllä tuon ikäisen pitää pystyä hetki vahtimaan pikkulasta i9lman, että hakkaa sen kuoliaaksi.

niin monta kertaa sanonut, että älkää antako lapsen hoitaa lapsia. Tiedän erään naisen joka toistuvasti jättää pienet lapsensa 12v hoitoon. Se on mielestäni sama kuin jättäisi lapsensa heitteille, hoitakaa itse lapsenne, senkin laiskiaiset

ei kukaan täyspäinen 12-v hakkais pienempäänsä kuoliaaksi. mutta totta kai on vanhempien vika, että jättävät vauvan tuollaisen hoitoon.

olin lapsenlikkana viikon verran kahdelle lapselle jotka oli tuolloin 2 ja 4, itse olin 13. Sain vähän palkkaa tuosta hoidosta, lasten äiti sai työpaikan ja hoitopaikkaa ei vielä ollut, lasten isä oli myös töissä.

Normaalia on terveen isosisaruksen voi jättää nuorempia perään katsomaan muutamaksi tunniksi. Kauppareissut voi hoitaa tai käydä lääkärissä yms.

En tiedä aloituksessa mainitun tapauksen taustoja miten pitkästä ajasta oli kyse.

Tosiaan lienee niin että 12 vuotiaan pyllyn mammat pesee edelleen ja napanuora on katkaisematta

Sairas teini on jos tuollaista menee tekemään pikkusiskolleen! Normaali terve 12v pystyy kyllä hetken vahtimaan taaperoa ja johan se 10 vuotiaskin olisi voinut auttaa kaitsemisessa.

Vanhempani ovat näitä mainitsemiasi kasvatusalan ihmisiä ja minä heidän vanhin lapsensa. Olen hoitanut kahta pikkuveljeäni satunnaisesti lyhyitä aikoja. Samoin kaikki tuntemani isot siskot sisaruksiaan. Täysin luonnollisena asiana. En siis mitään vauvoja vaan hieman isompia. Mutta ihan varmasti jo 12-vuotiaana.

Rajanveto hoitajan ja hoidettavien iästä ja niiden suhteesta on yksi asia, mutta toinen on se, että mielestäsi on kamalaa ja suuri vääryys, jos vanhempi sisarus hoitaa pienempää. Minä tiedän, ettei se ole, jos asia hoidetaan oikein.

7.1.2008 11:10

12-vuotias poika on hakannut pesäpallomailalla hengiltä 17-kuukautisen tyttövauvan Floridassa. Pikkupoika raivostui, kun tyttövauvan itku häiritsi hänen tv:n katseluaan.

12-vuotias poika oli jätetty hoitamaan 17-kuukautista vauvaa ja 10-vuotiasta tyttöä. Paikalle osunut aikuinen hälytti apua, ja pahoja vammoja saanut vauva kuljetettiin kiireesti lähisairaalaan.

Sairaalassa vauvalle ei enää voitu tehdä mitään, vaan hänet jouduttiin toteamaan kuolleeksi.

Kaikki kolme lasta kuuluivat samaan perheeseen.

12-vuotias poika on pidätetty ja häntä epäillään murhasta. Poika on tunnustanut poliisille, että hän menetti malttinsa, kun vauva alkoi itkeä.

Vuonna 1999 niinikään 12-vuotias floridalaispoika joutui vankilaan tapettuaan kuusivuotiaan tytön.

En yhtään ihmettele huonoja sisarussuhteita, jos vanhemmat pitävät itsestäänselvänä, että isommat voivat katsoa pienempien perään ilman, että vanhemmat edes itse ovat lähimaillakaan :O Jotenkin tajuaisin vielä, että lapset leikkivät keskenään kotona vanhempien tehdessä kotitöitä tms. mutta en todellakaan jättäisi alle kouluikäistä lasta isompien sisarustensa vastuulle hetkeksikään. Etenkään ilman rahallista korvausta tai vähintäänkin isosisaruksen aitoa, täysin vapaaehtoista halua sitoutua hommaan!

Tehkää vähemmän lapsia, jos ette jaksa heitä itse hoitaa tai edes hommata heille aikuista lastenhoitajaa.

Vierailija:

Lainaus:

Vanhin heistä oli 5-vuotias, itse olin 11-vuotias. Lähdimme kaverin (10v.) kanssa jätskille lähihuoltoasemalle ja jätimme lapset rannalle keskenään. Emme edes ymmärtäneet pelätä, että jotain sattuu ja ihmettelen minäkin miten meille tuollainen vastuu on annettu. Ja mitään ohjeistusta emme hoitamiseen saaneet. Ei varmaan oltaisi jätetty pikkusia, jos meitä olisi ohjattu. Emme vain ollut kypsiä ymmärtämään, että jotain voi sattua. =(

Onneksi kaikki oli tallessa / turvassa, kun saavuimme rannalle.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat