Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli laittakaa edes lyhyt kuvaus siitä, mikä on ollut ongelma teidän kohdallanne.. Tämä Elisan pelleily ja epäasiallinen kohtelu ei lopu ennen kuin siihen joku muu puuttuu! Kuluttaja-asiamiehelle saa kätevästi laittaa nettisivujen kautta palautetta!

Nimettomänä, jolloin ei saa vastausta tai yhteystietoineen, niin vastauksen saa, tosin ehkä vuoden päästä.. Mutta joka tapauksessa, mitä enemmän Elisasta valitetaan, sitä hanakammin tämä nostetaan tuonne lehtien palstoille! Ja saadaan jonkinlainen julkilausuma kuluttaja-asiamieheltä!!

Itsellä paloi pinna täysin kun sain tuplalaskun jouluksi, jossa oli jo kertaalleen maksettu ajanjakso, muka UUTENA laskuna ja siihen päälle toinen kuukausi vielä!! Elisaan otin yhteyttä, puhelimella ei puhettakaan, sähköpostilla, 2 viikkoa meni vastauksessa:

" laskutuksennehan on kunnossa, olette maksaneet kaikki. Kätevä tapa hoitaa laskutus on siirtyä SUORAVELOITUKSEEN!!"

Tässä siis vastaus siihen, että minulta laskutettiin 2 kertaa sama kuukausi, ei tietoa oliko väärä ajanjakso laskussa vai olenko nyt todella sitten maksanus syyskuun kahteen kertaan!

Ja toinen, laskutetaan jotain yrityspuheluja, joita ei VOI muistaa soittaneensa 4 kk sitten!! Eli ei pysty tarkistamaan laskujen oikeellisuutta!!

Jos teillä on ollut jotain ongelmia, niin laittakaa please lyhyt ja ytimekäs viesti kuluttaja-asiamiehelle, niin Elisan on pakko hyvittää OMA mokansa jollain tavalla!!

Ja tekin, jotka olette jo irtisanoneet liittymänne, laittakaa tekin! Elisa pääsee tästä hemmetin sekoilustaan kuin koira veräjästä, ilmaiseksi, asiakkaathan tässä kaiken on maksaneet, EIKÖ? Missä on jousto Elisan suunnalta??

Tilannetta tosiaan pahentaa se, että olen kytkyasiakas, eli määräaikainen, joten en voi irtisanoakaan Elisaa mitenkään, joten minua saa näköjään kohdella miten sattuu!!

Tässä vielä linkki suoraan yhteydenottolomakkeeseen!

http:// www. kuluttajavirasto. fi/fi-FI/ilmoitus/

Sivut

Kommentit (45)

Kuten huomaatte ne ei edes lue niitä sähköposteja kunnolla, eikä pyri lainkaan sovittelemaan! Vaan maksattavat asiakkaalle kaiken! NIIDEN VIRHEISTÄ JOHTUEN!!

Kyse ei ole siitä, että asiakas itse hukkaisi laskunsa, vaan kun ne ei lähetä tai sitten lähettää miten sattuu, mitä sattuu!!

Pistäkää palautetta, Elisalle valittamista pitää tietysti jatkaa, mutta se taitaa olla kuin seinälle puhuis!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vanhassa ei ollut edes eräpäivä vielä mennyt umpeen. ja perkele, jouduin jonottaan sinne joku parisen tuntia kun soitin asiaskaspalveluun... mietin jo operaattorin vaihtoa.

tämän päivän Hesarissa (mielipidepalsta). Selitti vaan siitä, että nyt " kiritään" siihen normaaliin laskutustahtiin tai jotain.

Joopa joo. Ota näistä nyt välillä selvää. Välillä lasku on n. 20 ¿, välillä 50 ¿.

Ja perheemme ei tosiaankkan ole käyttänyt tämän jälkeen MITÄÄN Elisan palvelua.

Heidän menetys, kun menettävät meidän perheeltä lähes 800euroa/kk, jonka maksamme muille (esim. Soneralle).

Elisalla ja ihan päin p-tä! Esim minulla " puheluita" ja sms viestejä silloin kun olen istunut lentokoneessa puhelin kiinni, keskellä yötä kun olen nukkunut miehen kyljessä jne. Satoja tapahtumia 4kk aikana!! Olen tehnyt reklamaation mutta tuskimpa siitä mitään koskaan kuuluu.

olen maksanut jo monta kuukautta jotain kummallisia laskuja, jotka olen jo siis kertaalleen maksanut. Minulla puuttu siis vain yksi kuukausi välistä. Laskujen summat heittelevät kummasti, ja kuitenkin mullakin kytky, siihen asti suunnileen just kytkypaketin verran oli laskut. Tunnen oloni huijatuksi.

Ja kai kaikki tiedätte, ettei Elisa suinkaan omin voimin hoida asiakaspalveluaan vaan puhelimeen vastailee hommaan rekrytoidut, pääasiassa puhelinmyyntiin päätoimenaan keskittyneet markkinointifirmat!

Sitä ei voi purkaa ilman sopimusrikkomusta! Eli tässä kökitään vielä vuosi tämän kanssa!! Ja minusta parasta on antaa palautetta ja hoitaa homma kuntoon, niin ei toistu muilla ihmisillä tämä enää!!

Tämähän ei ole mikään pikkuhomma, jonka Elisa vois ihan rauhassa hoidella kuntoon, RAHAT heille ja ASIAKAS maksaa! Kyllä tästä on kaikkien tuhansien ihmisten valitettava JULKISESTI, jotta tällainen kyykytys loppuu!!

Vierailija:

Lainaus:

Ja kai kaikki tiedätte, ettei Elisa suinkaan omin voimin hoida asiakaspalveluaan vaan puhelimeen vastailee hommaan rekrytoidut, pääasiassa puhelinmyyntiin päätoimenaan keskittyneet markkinointifirmat!

Sen jälkeen jokainen lasku on mennyt suoraan perintätoimistolle - eli kahden-kolmen viikon välein. Yhtään laskua ei ole tullut kotiin, vain summat näkyvät, ei mitään tietoa mistä ja miksi laskut tulevat. Lisäksi soitin toukokuussa, että haluan kytkyliittymäni minimille, 7e/kk, koska puhelimeni varastettiin, elokuussa vasta tekivät tämän muutoksen joka maksoi mulle 75 e.. Lisäksi puhelinta on laskutettu moneen kertaan, joskin muistutuskulujen kera koska en ole ensimmäistä laskua saanut jne. jne.

No, nyt maksan kahden liittymän laskuja joltain toukokuulta, suoraan perintään. Elisalle joudun soittamaan kahden viikon välein, jotta saan edes kopion laskusta. Erittelyt maksaisivat, asiakaspalvelu on suoraan sanottuna takapuolesta. Jonottaa saa, mutta koska liittymäni on suljettu, mitään muutoksia/tietoja ei näe jne.

Arvatkaa suosittelenko tätä firmaa enää kenellekään?? Taidan muuten laittaa tästä keskustelusta linkin Elisalle..

Laskuttavat kuukausimaksuja, ja muutamia puheluita liittymästä joka ei ole enää voimassa. Ja laskusta puuttuu jopa etunimi, vain osoite kenelle ja puhelinliittymän numero löytyy. Minulla edelleen sama numero voimassa, eri liittymällä. Maksanko laskun vai valitanko?

Joku muu keino olisi pitänyt löytää kuin asiakkailla maksattaa OMA mokansa!

Ihmiset soitti koko kesän laskujensa perään, muttei niitä voitu toimittaa ja nyt sitten toimitetaan oikein urakalla!!! Miksi asiakkaat vain MAKSAA??

Ja tosiaan ei voi mitenkään ennakoida laskua, joo eräpäivä on annettu koska tulee seuraava, mutta kun ei summasta voi tietää! Eikä varsinkaan siitä, mikä kuukausi ja mitä ihmeen puheluja siinä on laskutettu!!

Ei ongelma ole se, että laskutustahtia kiristetään, vaan se, ettei he itsekään tiedä mitä laskuttavat ja paljonko! Jos olisi voinut ennakoida, että ok 3 viikon päästä tulee tämän kuun lasku ja se on se sama kuin kytkyssä minulla on, niin olisi voinut varata rahat! Mutta nyt ei hitto vie voi mitenkään tietää mitä laskutetaan!

Sain nopeammin muuten uuden laskun elisalta kuin vastauksen laskutusepäselvyyksiin.. ;)

ja ei tajunnut miehenikään. Ihan ollaan yliopistollisen koulutuksen suorittaneita ja opetan näitä asioita työkseni, mut ei mitään hajua niiden laskuperusteista. Kyseessä oli kuitenkin monen sadan euron laskut. Maksoin sit kiltisti pois, kun ei puhelimella läpi päässyt.

Vaihdoimme Soneraan, neljä puhelinta perheessämme, joten jonkunlainen menetys ehkä olemme. Nuorinkin lapsi saa pian puhelimen ja olimme sentään uskollisia asiakkaita vuodesta 1997 asti. ei olla syrjähyppäilty muualle.

Miksi ne tiedotti, että kiritään 3 viikon välein kiinni jos ne kuitenkin sitten vielä laskuttaa tuplalaskuina? Sehän on nopeammin ku 3 viikon välein normaalilaskuina..

Tässäkö siis vika laskujen loppusummien vaihteluihin?

Johan nyt kyrpii.

" Miksi en ole saanut Elisa Etusopimuksen Etuminuutteja?

Laskutusjärjestelmämme uudistamisen ja viivästyneen laskutuksen johdosta olemme Elisa Etusopimuksen Etuminuuttien osalta aikataulusta jäljessä. Etuminuutit pyritään hyvittämään matkapuhelinliittymille mahdollisimman nopeasti. Etuminuutit näkyvät laskuerittelyn lopussa kohdassa " Liittymätason edut" ."

3 tai jotain.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat