Vierailija

Nyt on hyvät neuvot tarpeen! Miten eroon karppauksen aiheuttamasta ummetuksesta? Näitä seuraavia olen kokeillut, EIVÄTKÄ ole auttaneet:

-Pellavansiemenet ja pähkinät

-Luumumehu

-Runsas vedenjuonti

-Runsas kasvisten syönti

Mitä VÄHÄHIILARISIA menetelmiä on vielä jäljellä vatsan toiminnan parantamiseksi?

Sivut

Kommentit (31)

" Liian niukasti kuitua sisältävä ruoka vähentää suolistossa olevan butyraatti-nimisen aineen määrää. Butyraatti pitää suolen pinnan terveenä ja ehkäisee mm. suolistosyöpiä. He (skottitutkijat) kehottavatkin laihduttajia syömään paljon hedelmiä, vihanneksia ja kokojyväviljaa."

Eli lopettakaa jo nuo hullutukset ja alkakaa syödä monipuolisesti ja TERVEELLISESTI.

niin kuin karpata?

eikö voisi syödä vaan terveellisesti, sopivasti(ei liikaa eikä liian vähän) ja ennen kaikkea, kaikkea voi syödä kunhan kestää kohtuudessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vältetään hiilareita juuri kalorien vuoksi. Idea on se, että lihasta yms proteiinista saatu ravinto pitää nälän pitempään pois (pihvi pitää nälän poissa kauemmin kuin leipä, vaikka kalorimäärä olisi sama).

Hiilihydraattejahan on melkein joka paikassa, eli jos karppaisi oikein tiukasti ei varmaan voisi syödä juuri mitään...?

välttää hiilihydraatteja, vaan niissä olevia kaloreita? Ei kai esim kasvikset ole kiellettyjä?

Kokeile esim vi-siblin valmistetta, se on ymmärtääkseni tehty kasvin kuidusta ja lisää ulosteen massaa. Sitten runsaasti nestettä.

Inhoan sitruunaa, joten se ei käy. :(

Enkä voi syödä luumuja kun niissä on liikaa hiilaria!

Lisää neuvoja! Miten te muut karpit pidätte vatsanne toiminnassa?

-ap

Urpo

Ihmiskropan normaalitila on ketoosi joten voit suoraan lopettaa ton p4skanjauhamisen. Nykyihmisen ruokavalio on kaikkea muuta kuin terveellistä....

Karppausta jo vuodesta 2018

Itse olen ekaa kertaa ketoosidieetillä. Ideana vetää näin rasvaprosentti tavoitteeseeni ja kokeilla samalla jotain uutta. 7 päivä menossa ja pakki ollut jumissa ekaa kertaa elämässäni.  Nälkää en kärsi niin pätkän vertaa. Menis syömättä hyvinkin 24 h varmaan. Liikuntakaan ei ole ongelma näemmä lainkaan ja treeanata voi aika huoletta joskin herkkyys on mitä on.

Huolestuttavinta on sydämentykytys nukkumaan mennessä ja ummetus. Tästä siis mennään aikanaan 7-8 viikon päästä takaisin tasapainoiseen sekaravintoon, mutta nyt saa läski kyytiä karppauksen voimalla.

Eilen luin netistä ohjeita ja kokeilin lähes kaikkea kerralla ja aamulla 9:00 alkoi tapahtua ja toisen kerran noin kello 12:30. Luulen että suurin osa parin päivän kuonasta tuli ulos noissa istunnoissa. Teille jotka painitte saman parissa, niin näin minä tein.

Illalla varmaan 1 litra vettä/suolaa+200 g raakaa kukkaalia.+ 100-200 g kurkkua ja tomaattia+Kalkkunaa.

Hetken päästä tuohon kourallinen vadelmia pakkasesta+ pellavansiemenrouhetta + vähän vettä + vähän luonnonjururttia ja annoin turvota noin vartin. Siitä naamaan.

Päälle vielä vettä ja ja 2 tl Agiocur kuitulisäkettä+vettä ja siihen vielä 600 mg magnesiumia.

Aamulla kourallinen mustikoita pakkasesta+ pellavansiemenrouhetta + vähän vettä + vähänluonnonjugurttia. Lisänä kurkkua ja tomsua + 25g ruokaöljyä ja suolaa. Päälle VAHVAA kahvia.

Tänään otan mukaan magnesiummaidon iltaruokaan.

Joo tiedän ett marjat ei kuulu tähän ruokavalioon, mutta pakko oli vähän ottaa niitäkin sekaan.

Vierailija

Ihme porukkaa. Jonkun muotidieetin takia kiemurrellaan kaksi viikkoa paskat jumissa suolessa ja eletään askeesissa jotta saavutettaisiin - niin mitä?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat