Vierailija

kukaan synnyttänyt ei varmaankaan laihdu ilman mitään kepulikonsteja 10viikossa 25kiloa ja ilman imetystä. ihan turha edes väittää tollasta!!ittellni kesti saada15kiloa pois 3kuukautta ja minä sentään imetin koko ajan, söin normaalisti ja lenkkeilin koirien kanssa 2-4kertaa päivässä kunnon lenkkejä.

ja sitten tää :voisin palata heti töihin. ARGGG!nauttis helvata lapsestaan eikä ajattelisi töihin menoa. tais se lapsi olla sillekin vaan " esine" ..

että sapettaa tollaiset ihmiset!!

Kommentit (13)

" Olisin valmis juonto- ja muihin vastaaviin töihin vaikka heti, mutta onneksi niihin ei ole kuitenkaan vielä kiirettä. Olen ilokseni huomannut, että ei minua ole unohdettu."

ja kyllä ne lantioilla lällyvät ovat nestettä. Ihminen turpoaa kun nestettä kertyy kudoksiin. Ja varsinkin jos on joutunut olemaan monta kuukautta liikkumiskiellossa, turvostusta kerääntyy.

Ihme valittajia täällä. Onko se jotenkin teiltä pois jos joku pääsee nopeasti takaisin ihanne mittoihin?

nykyisin laihduttamiseksi...

Ehkä mäkin voisin sitten päteä tällä, kun en synnyttämisellä voi (sektio). " Laihdutin päivässä 7 kiloa."

Sisältö jatkuu mainoksen alla

On sulla suppea maailmankuva jos noin kuvittelet. Ajattele, 10 viikkoa on meilkein 3kk. Kyllä siinä ajassa jo pitääkin hoikan ihmisen raskauden aikana tulleet kilot hävitä ihan ilman laihdutustakin.

ja seuraavien kolmen kuukauden kuluessa vähintään saman verran lisää ellei enemmänkin. Ensimmäisen puolen vuoden aikana sektiosta lähti ainakin 20 kiloa ilman imetystä tai laihdutusta, mitä nyt vähän ulkoilin vauvan kanssa tämän nukkuessa päiväunia vaunuissa.

että omat 13 raskauskiloa katosivat kuin tuhka tuuleen -- 2 kk synnytyksestä olin ihan mitoissani, huonokuntoisempi tosin. Ja työtkin aloitin noihin aikoihin. Ja arvatkaa mitä, vaikka olen tehnyt koko ajan töitä, vein lapseni päiväkotiin vasta 2 vuotta ja 10 kk vanhana. Imetin kaksivuotiaaksi. Ja nyt kolmivuotiaani tekee neljä 5-7-tuntista päivää viikossa. Joillekin työt sopivat -- minulle olivat todellinen henkinen välttämättömyys ja onneksi ammattini ja työnantajani ovat mahdollistaneet työnteon alusta alkaen pienissä pätkissä. (kirjoitan työkseni) Takuulla nautin tyttärestäni, siitä ei ole kysymys. Kyllä saatte kaikesta ongelman aikaiseksi. Nopea hoikistuminen on ihan normaalia, samoin imettamättä jättäminen siinä missä pitkä imetyskin. Kirkastuuko ap kruunusi näitä mollausviestejä kirjoittamalla? Onko niin, että sinun tapasi toimia/laihtua/työskennellä/hoitaa lapsi on ainoa oikea?

helposti lähtee pois. Mulla lähti viikossa 4kg.

Kaikki ei pysty imettämään. Elina Nurmen rintoja on pienennetty, hän ei välttämättä edes pysty imettämään.

Ja tiesithän että lehteen painetut asiat eivät välttämättä ole juuri niin kuin haastateltu on ne sanonut.

Monilla saattaa jäädä yli 10 kiloakin sairaalaan. Esim. eräs ystäväni lihoi 25 kg raskausaikana, hän oli tosi pienikokoinen ja hoikka normaalisti. Kaikki ylimääräiset kilot lähtivät parissa kuukaudessa.

mulla raskauskilot on oikeastaa jääneet jo synnärille. no, ei niitä tullutkaan kuin ekasta 10 ja tokasta 15kg... mutta täytyy myöntää, että lantio kyllä pysyi leveämpänä jonkin aikaa (muutaman kuukauden) synnytyksen jälkeen - ei vanhat farkut mahtuneet.

mutta siis, en ihmettele ellun laihtumista.

Myönnän, että kun huomasin jutusta, ettei ko. ex-missi edes imetä, niin vähän kyllä muutuin skeptiseksi. Siis tuli väkisinkin mieleen, että ei kai vaan typy ole lopettanut imetystä pinnallisista syistä voidakseen laihduttaa rajusti :-/ Mutta enpä tosiaan muistanut, että hänellähän on rinnat pienennetty leikkauksella! Ehkä hän ei oikeasti voi imettää, vaikka haluaisi?

Asiat eivät aina ole niin ikävästi kuin ehkä haluaisi niiden olevan ;) Ehkäpä tuokin nuori äiti on vain laihtunut " kuin itsekseen" , vaikka ei edes imetä. Tai on laihduttanut, kun kerran ei edes voi imettääkään. You never know.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat