Vierailija

rupee vääntään huomiseksi ruokaa töihin. Rupee voimat loppumaan. Raskaus verottaa oman osuutensa voimista. Sitten 8tuntia juokua töissä sen jälkeen hakemaan lapsi hoidosta-juoksulla kauppaan-kotiin laittamaan ruokaa jos ei ole edellisenä päivänä tehtyä-pyykinpesukoneen täyttö-keittiön siistiminen- välissä leikkiä pojan kanssa/pelata lautapelejä-sitten syömään-tiskaamaan-imuroimaan-pyyhkimään pölyjä-hoitaa poika nukkumaan-sitten ei muuta jaksakaan tehdä.. Väsyttää koko ajan ihan älyttömästi. Oispa kiva jos ukko viitis välillä tehdä jotakin.. Pyytänyt olen, tuloksena että saan pyytämäni asian tehdä viikonpäästä itse. Miten musta tuntuu että pärjäisin paremmin yksin, ei olisi ukkoa holhottavana..

Kommentit (13)

Eli mies ei tee kotitöitä vaan jättää ne raskaana olevalle vaimolleen.

Mies käy työpaikkaravintolassa syömässä mutta kotitöistä ja raskaudesta väsynyt vaimo sen sijaan ei.

Missä mättää? Olisko pieni keskustelu miehen kanssa paikallaan?

MIEHEN KUULUU PASSATA RASKAANA OLEVAA VAIMOAAN. PISTE.

Laiskaksi muuttunut vasta tässä odotuksen aikana, kun en voi enään käydä juomassa viikonloppuisin ja lapsi kotona, niin on ruvennut olettamaan että hoidan kaikki kun olen tässä tilassa. Juu tästä on puhttu neuvolassa, kun supistelee imuroidessa ym, mutta ei vaan jostain syystä osaa asennoitua tähän tilanteeseen. Olen haukkunut ja pyytänyt nätisti...Ei oo ihan yksiselitteinen tilanne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei ole työterveyshuoltoa, eikä lounas etua. Olen siis varamiespalvelun kautta asiakkaalla töissä. Onneksi pian pääsen äitiyslomalle, ei tarvi miettiä seuraavaa päivää sen enempää ja saa siistiä kodin ennen yötä ja nukuttua ehkä kauan kaipaamani päiväunet, mitä meinaan tehdä väkisin joka päivä töissä...

Ja se mies puhutteluun, ihan totta! Itse en sietäisi tuollaista yhtään. En tajua miksi et vaadi miestä osallistumaan töihin. Saisi mies hävetä tuollaista, vaimo sentään raskaana!!!!

mun mielestä 8e on aika suolanen hinta hernekeitosta ja näkkileivästä. Oon aika pihi muutenkin. Mies käy töissä syömässä kun ei halua ottaa eväitä mukaan, niin siinä menee jo se munkin ruokaraha. En meinaan oo mikään miljonääri..

Kuulostaa tutulta.

Odotin, että helpottaa kun pääsen äitiyslomalle (en päässyt!) ja vauva on syntynyt (maha ei ahdista).

No, sain vielä erikoisvaativan vauvan ja synnytyksen jälkeisen masennuksen.

mutta usein, koska lapsella on astma ja kodin täytyy olla "allergia" ystävällinen. Sairastuu helposti jos on pölyä paljon hengitys ilmassa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat