Vierailija

Katsoin sen ja jäin oikein ihmettelemään ja mietin onko se ihan yleistäkin että MOLEMMAT vanhemmat herää yöllä joka syötölle?! Ihmettelin vaan kun valittivat viikon jälkeen miten raskasta on ja silti pomppivat molemmat hereillä. Siis isä vaihtoi vaipat joka kerta kun vauva heräsi ja kantoi vauvan äidille olohuoneeseen imetettäväksi.

Oikeasti kiinnostaisi (ohjelma loppui vauvan ollessa 7 viikkoinen), että miten ovat jatkaneet...

Kommentit (10)

Mutta se 2 viikkoisen vauvan rytmin säätely meni vähän yli.

Ja tuo nukuttaminen oli hassua.

Mutta kaippa se oli vain sitä oli esikoinen kyseessä ja noudattivat sitten ohjeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Niin, hienoa että isä osallistuu, mutta kyllä se vuorojen jako olisi ollut tarpeen. Tai sitten imetys hieman matalammalla profiililla ts. ilman vaippojen vaihtoja ja siirtoja toiseen huoneeseen.

Tosiaan mielenkiintoinen uusi ohjelma, mutta olisi ollut tosi kivaa jos menisi pidemmälle vauvan elämään. Näin taaperolasten äitinä jatko kiinnostaa :)

Ei näkäyny meillä. Isyyslomalla mies heräsi antamaan pulloa kun jouduttiin antamaan lisäruokaa mutta sen jälkeen se olin kyllä minä joka heräsi seuraavat kaksi vuotta joka yö. Ensin syöttämään ja sitten muutenvaan. Nyt kun poika on 5, olemme eronneet ja olen saanut unet takaisin, en nähnyt yhtään unia moneen vuoteen kun uni oli niin katkonaista. Säälittää kaikki jotka tällä hetkellä valvoo tsemppistä!

Joo, ei se kyllä oikein mukavalle kuullostanut että 2 viikkoista pidetään hereillä. Näin isompien lasten äitinä sitä nyt oikein vasta ymmärtää miten pieniä ne silloin olivatkaan...

Imetin minäkin olkkarissa ensialkuun, haavan kanssa onnistui parhaiten istuen imetystyynyn kanssa. Myöhemmin totesin että sujuu myös maaten ja siihen loppui pomppiminen toiseen huoneeseen yösyötöillä.

Mulle tuli sellanen fiilis tuosta ohjelmasta että turhan äkkiä vauvan kanssa kotiin vaan ja sitten oltiin hukassa imetyksen jne kanssa.

Varmaan aika tyypillinen esikoisvauvaperhe. Aluksi tehdään kaikki kantapään kautta. Suloista jotenkin kun väännettään kaikesta taidetta :)

ois kai ollu fiksua jakaa vuoroja? toki kiva kun isä osallistui. mietin myös, et miks äiti imetti olkkarissa.. tuli kyl haikea olo...itsellä 2 lasta ja ei enempää tule. vaikka vauva-ajat kyl olleet niin kauheita, et niiden muisto tuli myös eläväksi. mut söpön vauvan saivat! :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat