Vierailija

yksi erääseen Espoolaisfirmaa yksi yhteen sijoitusfirmaan helsinkiin ja yksi Lahtelaiseen firmaan.

Voi kun sais töitä, vaikka lamapuheita pukkaakin. Olen ymmärtänyt reilut 5000 €/kk pyytää liksaa, joten työttömyyskorvaukseen tulisi kiva korotus kun pääsis taas töihin.

1 500 €/kk jäisi lisää käteen kuussa, ihan tervetullutta se olisi asunto- ja opintolainoja maksellessa parin lapsen kanssa.

Kommentit (10)

työmarkkinat on selvästi jäähtyneet. Oma työpaikka ihan suhteellisen vakaa, mutta vaihtaminen tuntuisi tosi vaikealta. Avoimia työpaikkoja on selvästi vähemmän auki ja tuntuu, että palkankin kanssa on tuskaa saada edes nykyistä, kun vielä vuosi sitten olisi heittämällä tullut satasia enemmän. Haluaisin vaihtaa töitä, mutta ei tämä olekaan niin helppoa kuin luulin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

hinnoitteleeko itsensä ulos.

Useat firmat ovat todella kiinnostuneita, mutta ensin oli kesälomat ja sitten paukahti pankkisektorin luottamuspula ja investoinnin meni jäihin. Nyt on viime viikolla sitten tapahtunut yksi yritysten yhdistyminen, jota olen kytännyt koko syksyn. Isot asiat vain vievät paljon aikaa. Kovinkaan monta paikkaa ei ole mennyt ohi, sillä rekrytöinnit ovat edelleen kesken, niissäkin, jotka ovat kaivanneet organisaation vahvistusta jo kesästä asti, tämä aika vaan on pistänyt asioita hieman jäihin ja yrityksiä varovaiseksi.

olette varmasti huomanneet, että yt-neuvottelut ovat käynnistyneet ja ne käynnistetään vasta, kun muutama kuukausi on menty alaspäin

ja tähtäimessä olisi liiketoiminnan kehittäminen ja laajentuminen ulkomaille sekä yhdessä paikassa lisäksi yrityksen toimintamallien integroiminen fuusiossa.

Tämän olen ainakin kertonut kirjeitse sekä puhelimitse omista kyvyistäni, joten kaiketi näillä haastattelijoilla on intressit tähän suuntaan. Ymmärtääkseni on.

Asun kyllä kohtuu kaukana (noin 150 km) pääkaupunkiseudulta ja tarkoituksena on ettei tarvitse muuttaa kalliille pääkaupunkialueelle, vaan että saisi ihan omalla kotiseudulla olla pääsääntöisesti, sekin on jo alustavsti käsitelty. Konttoreita kun on muuallakin kuin vain "pääkallopaikalla".

Toivottavasti tärppää, näissä yhdistyisi hienosti kaikki se, josta minulla on kokemusta, ei mikään yhden alan asiantuntija, vaan laajempi näkijä ja kokemusta entuudestaan isommista yrityksistä.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat