Seuraa 

Pussi on väriltään ruskea jossa valkoisia pilkkuja (ympyröitä). Valokuvasta katsoin niin sisäosa on oranssi/tumman keltainen.

Huuto. netissä oli ollut myynnissä joku aika sitten sellainen, sisäväritystä siitä en tiedä, mutta ulkopuoli oli just samanlainen. Olen siis tavannut muuten samanlaisen, mutta sisältä beigen sävyisen. Olisikohan se vm 80?

t. mehiz vm79 =)

Kommentit (4)

huuto. netissä oli sellanen kolmen pussin paketti. Tarviin ja haluan kuitenkin vaan sen yhden. Mä olen syntynyt joulukuussa 79. En ole kyllä tarkistanut äidiltäni että onko pakkaus otettu silloin minulle vai 73 syntyneelle siskolleni. Että mitä vuosimallia etsimäni pussi on?

Mutta etsintä jatkuu ja laittakaahan vinkkiä jos tiedätte mistä löytyisi =)

ja tuollainen pussi oli myynnissä. Tai niitä oli huudettavana kolme vanhaa pussia kerralla. Siinä tais olla vaan narut poikki, mutta kannattaa seurailla jos vaikka löytyis ihan ehjäkin.

Itselläni on tuo pussi, mutta en sitä myy. Se on mun vanha. Olen syntynyt loppuvuodesta -80, joten sitä on kai ollut pitemmän aikaa jaossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minun vauva-aikainen pussi on beige sisältä ja muuten kuvailemasi. Ja olen syntynyt syyskuussa -79, joten samana vuonna ilmeisesti ollut useampaa pussia tarjolla.

Omani on vielä tallessa. Käytän sitä mökillä lasten peitteenä pussilakanan kera.

T: Ronnika

onko paketti otettu minulle, niin kyllä se on. On vissiin välillä vaihtunut tuo pussin sisäväritys =) Mutta vinkkejä voi antaa molemmista makuupusseista ( Oranssi tai beige sisus ). Tai jos joku raskisi minulle omansa myydä...=)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat