Seuraa 

Kertokaa puolesta ja vastaan väitteitä. Meillä pitäisi päättää ottaako vai ei ja olen kahden vaiheilla.

Le Cheile

Kommentit (8)

Tänään sai 3kk tyttö toisen annoksen,

Terveydenhoitaja suositteli lämpimästi kun suojaa lähes varmasti.

Siskon lapsella oli vuosi sitten rotaripulitauti ja joutui kahdeksi päiävksi letkuihin sairaalaan ja hän sanoi että oli niin kamala tauti että ehdottomasti kannattaa ottaa.

77¿ maksoi meilläpäin 1 annos ja nyt pitää sitten 2 päivää varoa sitten niitä kakkavaippoja

vauvalle rokotteen heti kun mahdollista, toiseksi nuorimmaisemme joutui teholle kolmiviikkoisena saatuaan rota-viruksen joten aika selvä peli on meilläkin rokotteen puolesta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

pepsi-80:

Lainaus:

77¿ maksoi meilläpäin 1 annos ja nyt pitää sitten 2 päivää varoa sitten niitä kakkavaippoja

Mä kun luin sitä tuoteselostetta, niin siinä luki, että erityisesti viikon päästä pitää olla huolellinen kakan kanssa. Meillä oli rokotteena Rotafix.

Numero kakkonen meillä sairastui RSV-infektioon, ja sai sairaalasta tuliaisina sekä rota- että adenovirukset ja vietti 8 päivää sairaalassa tiputuksessa 6 kk ikäisenä. Ei ollut herkkua lapselle eikä äidillekään.

Rokotimme reilun vuosikkaamme ja vauvakin saa rokotuksen parin kuukauden päästä. En tahdo, että lapseni enään joutuvat kokemaan samaa, sen verran hurja tuo rotavirus pahaksi yltyessään on!

-Allu

Esikoinen 3v sairasti 9kk ja pelkäsin hänen kuolevan. Oli 2 viikkoa sairaalassa. Muille olen ottanut ja kun muu perhe oli mahataudissa, vauva ei saanut mitään.. Joten tehosi jo.. Mä olisin valmis maksamaan siitä vaikka tonnin jos ei enää koskn tarvitse viettää sairaalassa öitä pienen kanssa.

...ja jos olisin moisen arvannut, olisin 110% ottanut rokotteen. meill on 8kk ikäinen ja nyt oli kaksi vuorokautta tipassa, minä valvoin vierellä koko ajan. Ripuli jatkuu edelleen sekä ruoka ja juoma on " pakkosyötettävä" , eli 8dl on mentävä ruokaa/juomaa, muuten takas sairaalaan.

meillä ei ole vielä varmuutta onko mikä virus (noro, rota tms.) mutta rotaa epäilivät.

joten ota ihmeessä.

Esikoinen sairasti rota-viruksen ollessaan 1v2kk ja joutui 2 yöksi sairaalaan nenämahaletkuruokintaan. Toipuminen kesti kotiinpääsyn jälkeenkin melko kauan.

Nyt pikkukakkosen kohdalla ei tarvinnut sekuntiakaan miettiä, otetaanko rokote vai ei, sillä jos moisen kauheuden voi estää, niin siitä on valmis maksamaan. Itse siis liputan rokotteen puolesta! Meidän kohdalla rokote ei aiheuttanut mitään sivuvaikutuksia, joita joillekin ilmaantuu, joten siitäkin syystä kannatan rokotetta lämpimästi.

aurora ja lapset 04&07

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat