Vierailija

.

Sivut

Kommentit (81)

Mulla menee hyvin eikä kiinnosta jos jollakulla muulla ei mene yhtä hyvin. Tänäänkin lppetin puhelun masentuneen ystäväni kanssa lyhyeen, kun ei kiinnostanut kuunnella taas samoja löpinöitä ja itseaiheutetuista terveysongelmista valittamista. Kukin vastaa itse omasta elämästään, turha hakea tukea ainakaan minulta

En koskaan soita kenellekään, koska muut ihmiset eivät kiinnosta minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kenestäkään tai vailla apua ja palveluksia. Yksinään on mukavampaa kuin jos pitäis persettä nuolla.

Mieluummin olen yksin kuin huonossa seurassa.

ap

kaikesta muusta tänne kirjoittamastasi paistaa läpi että sulla menee huonosti. Ei ihmisellä, jolla on asiat hyvin, ole mitäänt arvetta olla ilkeä tai hankala! Päinvastoin. Sulla on oikeasti paha olo, uskottelet itsellesikin ettet tarvitse ketään etkä mitään, jostain syystä. Olet tainnut kokea joskus kovia?

Lainaus:

kaikesta muusta tänne kirjoittamastasi paistaa läpi että sulla menee huonosti. Ei ihmisellä, jolla on asiat hyvin, ole mitäänt arvetta olla ilkeä tai hankala! Päinvastoin. Sulla on oikeasti paha olo, uskottelet itsellesikin ettet tarvitse ketään etkä mitään, jostain syystä. Olet tainnut kokea joskus kovia?

Ap elää kuplassa jossa maailma on tietyllä tavalla vääristynyt. Tiedän koska been there, done that, got the t-shirt.

Minulla menee harvoin sukset ristiin toisten kanssa, silti minun ei tarvitse mielistellä ketään ja pystyn myös omat mielipiteeni sanomaan. Toista ihmistä tulee kunnioittaa niinkuin itseään, toisen tahallinen satuttaminen kertoo siitä, että ihminen ei ole ok itsensä kanssa.

Ap kärsitkö sinä näistä tilanteista??

jostain syystä nämä suorasuut loukkaantuvat kun saavat itse samanlaista kohtelua kuin mitä antavat muille... Kun rupeavat kakistelemaan että miten sä nyt noin, niin vastaan vaan nätisti hymyillen, että eikös sinun mielestäsi pidä sanoa suoraan se mitä ajattelee.

Kuten kerroin, mä olen aina ollut todella kiltti, se, joka hiljaa jotain sanoo, ja jota kukaan ei koskaan kuuntele. Nyt kun olen lähestymässä 40v, niin olen pakottanut itseni sanomaan mielipiteeni. Mutta, nyt kun sen mielipiteeni sanon, niin se koetaan väärin. Se koetaan riidanhaastamisena, koska en enää myöntäilekään muita, vaan sanon sen oman mielipiteeni. Kaikki on aina tottuneet siihen, että mä olen se hiljainen hissukka, jolla ei ole mielipiteitä, ja on inhottavaa, että mut koetaan täysin väärin nyt kun uskallan suuni aukaista :(. 23

Minulle ei ole mennyt sukset ristiin kun muutaman tyypin kanssa.

Yksi näistä oli entinen pomoni hän rakasti sitä, että joku oli nuoleskelemassa. Kun minä en ollut sitä valmis tekemään voitte kuvitella kuinka hankalaksi hän yritti elämäni tehdä.

En usko, että vika on minussa koska minulla ei ole koskaan ollut ongelmia kenenkään muun pomon kanssa ei edes tuolla edellisessä työpaikassa.

Minä olen todella ystävällinen kaikille paitsi jos näen jonkun olevan tämmöinen ylijumala. Hänellekkin olen ystävällinen minä en vain lirputtele hoidan vaan työni ja jätän moiset kotkotukse omaan rauhaan. Voitte kuvitella miten tuommoista persoonaa harmittaa kun joku en kumartelekkaan hänen korkeutensa edessä.

Pomon vitseille kannattaa vähän naureskella vaikkei naurattaisikaan. Ja jos on ensivisiitillä anoppilassa ja anoppi kysyy maistuiko ruoka, niin kannattaa sanoa, että kiitos oli hyvää, vaikkei olisikaan.

jos raaskisin, niin laittaisin parivuotiaani vielä päivähoitopäivänkin jälkeen hoitoon jotta saisin omaa aikaa.

Mutta pienelle se on liian raskasta. Ja lapseni saa raivota ja uhmata minulle, silti rakastan häntä.

Ja yritän koko ajan irtauttaa lasta itsestäni, minua ärsyttää välillä se että lapseni roikkuu minussa ja yritän rohkaista häntä tekemään asioita ilman äitiä tai äidin hyväksyntää.

Arvostan itsenäisiä lapsia, mutta annan kyllä omalle lapselleni luvan olla kiinni äidissä vaikka toivon hänestä reipasta ja itsenäistä.

Ja lapseni saa olla myös se toiseksi paras

Asioista suoraan sanominen ja oman suorasukaisuuden korostaminen on tapa päästä vittuilemaan ihmisille ihan (oman) luvan kanssa. Luullaan että tiedetää toisista oman ennakkokäsityksen perusteella kaikki, ja tällöin omassa ylemmyyden tunnossa kuvitellaan, että "tuollekin pitää kyllä ihan suoraan sanoa, miten asiat *ovat* ! Minulla oli naapurina tällainen kusipää, ja voin sanoa, että koville otti; niin koville että muutettiin. Tällaisten ihmisten kanssa menee normaali ihminen ihan hiljaiseksi koska hän rikkoo kaikkia normaaleja soveliaisuussääntöjä tykittämällä toisille päin naamaa kaikki ajatuksensa.

Juorua, please, jatkossa mieluummin selän takana, koska en välitä kuulla mielipiteitäsi ja ne eivät todellakaan merkitse minulle mitään... En siis tee antamillasi tiedoilla mitään!

Kiinnostaisi tietää mikä se on. Ja ihan omasta kokemuksesta sanon, että liikut vaarallisella vesillä lapsesi kanssa, ihan oikeasti. Tiedän, koska tuo problematiikka on mulle itselleni tuttua omasta lapsuudesta. Lasta EI SAA laittaa siihen asemaan, että äiti elää vain lapsen varassa. Se on lapselle todella haitallista, vaikka lapsi vaikuttaisi varsinaiselta ideaalilapselta - ja erityisesti juuri silloin pitäisi herätyskellojen soida!

Lainaus:

Minä en tarvitse ketään tässä maailmassa, paitsi lapseni, kuten jo kerroinkin

Lainaus:

puoli vuotta ja tunnen sinun heikot kohtasi paremmin kuin sinä itse ja sitten pannaan haisemaan....

ap

Tietyn tyyppiset narsistit muuten myös jumaloivat lapsiaan, ja kuvittelevat että äiti-lapsisuhde on hyvä. Todellisuudessa kaikkea muuta, ja minkä taaksesi jätät, sen edestäsi löydät. Kysele lapseltasi sitten tuossa kolmenkympin tienoilla, että joko olet ollut terapiassa (vaikka nyt ei siltä vaikuttaisikaan että se on tarpeen).

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat