Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Että Pekka-Eric Auvisen äiti on kuollut?

Kommentit (28)

jos se muka oli jo kaun aiemmin tappanut itsensä junan alle??? Kertokaa mulle se!!!

Ei kai kuolleita ihmisiä luetella mukaan tuohon kaipaamaan jäävien listalle. Eihän ne enää jää tänne kaipaamaan, jos ovat jo samassa paikassa kuin kuollutkin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta media vaikeni kuin seinään. Syynä varmaankin se nuorten addressi, jossa kritisoitiin toimittajia asiattomasta toiminnasta. Mielestäni mitään ylilyöntejä ei lehdissä näkynyt mutta ehkä toimittajat ovat nyt niin varovaisia etteivät uskalla kirjoittaa mitään asiallistakaan.

Toinen, tärkeämpi syy: PE:n persoonan puiminen kannustaa muita samanlaisia huomionkipeitä pipipäitä, joten tässä tapauksessa tapauksesta kertominen siten, ettei kukaan saisi siitä uusia virikkeitä on haastavaa. Valitettavaa kyllä että tämä vaikeneminen saa salaliittoteoriat liikkeelle, miksei äidin kuolemaan liittyvistä (perättömistä?) huhuista voisi kirjoittaa.

tarkemmin sanottuna kotoisin Muhokselta. Syntynyt siellä ja muuttanut opiskelemaan Ouluun

koko asiasta vaietaan sen takia että kuolleet olivat KOULUKIUSAAJIA kaikki ja osa uhreista ns. silmäätekevien lapsia

mutta julkaistiin vasta myöhemmin...

Vierailija:

Lainaus:

jos se muka oli jo kaun aiemmin tappanut itsensä junan alle??? Kertokaa mulle se!!!

Ei kai kuolleita ihmisiä luetella mukaan tuohon kaipaamaan jäävien listalle. Eihän ne enää jää tänne kaipaamaan, jos ovat jo samassa paikassa kuin kuollutkin!!

Vaikenemisesta olen samaa mieltä.

Ja olen ihmetellyt poliisin tarvetta korostaa alusta asti, että uhrit olivat valittu sattumanvaraisesti.

kaikki järkisyyt vaan sanovat ihan muuta (aikuisista uhreja olivat rehtori, kouluterveydenhoitaja ja oppilaskunnan puhjoht).

jos olisi totta.

Sitä kyllä ihmettelen, että Jokelan tapauksesta kirjoitetaan enää niin vähän. Vai onko vain niin, että asiasta on kaikki tällä hetkellä tiedossa oleva jo kirjoitettu.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat