Vierailija

En jaksa ihmisiä, en jaksa vieraita, en varsinkaan kokoperheen kyläilyjä. Omia ystäviäni jaksan silloin tällöin tavata, mutta en niidenkään perheitä. Miehen kanssa en yhdessä halua olla ihmisten ilmoilla. Mulle ei ole mitään iloa esim vieraista! Mikä mulla on?

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos ystävät aina yrittävät ottaa yhteyttä sinuun mutta et vastaa tai olet sen oloinen ettei kiinnosta niin kyllä ne ystävät siitä kaikkoavat sinua häiritsemästä. Lopulta ne hyvätkin kaikkoaa jos ei selityksen sanaa tule suustasi.

Tiedän tämän omakohtaisesti.

Multa on mennyt kaverit vuosia sitten, kun en yksinkertaisesti jaksa pitää yhteyttä ja seurustella ja olla niin kiinnostunut. Ei käydä koskaan kylässä, eikä meillä käy muut kuin lähisukulaiset. Vieraita ihmisiä siedän tasan niin paljon, että saa purra hampaita yhteen kaupassakin, ettei tule tiukittua ventovieraille, että siirtäisivät määkivät mukulansa pois mun tieltä... :-/

Kaikki energia menee oman elämän pyörittämiseen, ei jaksa esittää pirteää tutuille. Joskus kun käydään kylässä tai meillä käy vieraita niin tuntuu aina sen jälkeen tosi helpottavalta kun saa taas olla vain oman perheen kesken.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat