Vierailija

Sängyssä.

Kommentit (10)

Vierailija:

Lainaus:

te tuhkaluukku osaston räplääjät eikö sieltä tule löyhkäyksiä kesken panon kun takapuoleen naidaan? Luulisi että ilmaa sinne pakkaantuu samalla tavalla kuin pilluunkin? Ja tulee sitten tymäkän hajun muodossa ulos pöräysten saattelemana?

Vierailija:

Lainaus:

Luulisi että ilmaa sinne pakkaantuu samalla tavalla kuin pilluunkin? Ja tulee sitten tymäkän hajun muodossa ulos pöräysten saattelemana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei sinne perseeseen ilmaa pakkaudu naidessa.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

te tuhkaluukku osaston räplääjät eikö sieltä tule löyhkäyksiä kesken panon kun takapuoleen naidaan?

Siihen reikään panijat saa siitä vain lisäkiksejä.

Vierailija:

Lainaus:

te tuhkaluukku osaston räplääjät eikö sieltä tule löyhkäyksiä kesken panon kun takapuoleen naidaan?

Siihen reikään panijat saa siitä vain lisäkiksejä.

Vai että löysä pillusta tulee pöräyksiä, heh heh! Mulla on tiukka pillu ja siltikin joskus niitä pillupieruja tulee joten heitähän toi ajatus vaan suoraan roskikeen=)

Parikin kertaa olen vetänyt housut takasin jalkaan kun on alkanut paska haista. Kerran olin peiton alla nuolemassa ja koin varsin epämiellyttävän yllätyksen. Siihen loppui se akti ja aloin välittömästi sanakaan sanomatta nukkumaan.

Vierailija:

Lainaus:

Mitähän hyötyä luulostasi on meille?

tiedoksesi 6 annan, että lähden tästä nyt itse paskalle. Toivottavasti tästä tiedosta on sinulle jotain hyötyä. Jos jostain hyötyä pitää saada.

5

te tuhkaluukku osaston räplääjät eikö sieltä tule löyhkäyksiä kesken panon kun takapuoleen naidaan? Luulisi että ilmaa sinne pakkaantuu samalla tavalla kuin pilluunkin? Ja tulee sitten tymäkän hajun muodossa ulos pöräysten saattelemana?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat