Seuraa 

Elikkä meijän esikoisella on LA 29pv. kotiin tulo vaatteita olen miettiny, mutta mitä sitä ottaa mukaan sairaalaa??? vaatteet vaihtuu kassissa vähän väliä...

-marjoh- 36+6

Kommentit (4)

Suunnittelimme, että mieheni hakisi meidät ihan sairaalan ovelta, lämmitetyllä autolla, ja kuljettaisi kotiovelle asti. Eli ehkei ihan toppahaalaria tarvitse, mutta mistä saisi sopivan villamyssyn yms..? Minäkin lukisin miellelläni lisää ehdotuksia tai vanhoja kokemuksia talvivauvan kotiin kuljetuksesta ja muutenkin talvivauvan (2vko vanhan) varustuksista vaunukävelyille.

ja millainen sää on kotiinlähtöpäivänä.

Mutta itse olen varautunut seuraavanlaisesti:

Alle

- pitkähihainen body

- trikoohousut (umpisukkaosalla)

- trikoinen kypärämyssy

Päälle

- meillä suvussa kulkeneet mummoni kutomat villavaatteet vastasyntyneelle, eli villatakki- ja housut, villasukat, villamyssy

Ulos

- toppahaalari, toppahattu, töppöset ja hanskat

Ja sitten koko komeus kaukaloon ja autoon. Autossa sitten vähennetään tai avataan tarpeen mukaan.

ipu rv 38+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

- pakkauksen pukua pienempi toppapuku (koko 62cm) sopii hyvin todennäköisesti koko kevään. Kannattaa hankkia!

-toppapuku sellainen, jossa jalat ja kädet saa kietaistua hihapussiin=ei tarvitse erikseen käsineitä ja yksi vaihe pukemisesta pois

- kaukalopussi kuulostaa järkiratkaisulta myös, sellaisia ei vielä esikoisen aikaan ollut

[color=purple]Minä suosittelen ainakin kaukalopussia. Esim. Eisbärchen kaukalopussi on topattu, fleecevuorinen ja saa hyvin päänseutuviltakin suojaksi. Alle sitten ihan ulkoilman mukaan vaatetusta. Leudolla vähemmän pakkasella(ja tuulella) enemmän. Niin ja autossa sitten avaat vetoketjua pussista...[/color]

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat