Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (25)

[color=green]Ohhoi¿Oon ihan pudonnut kärryiltä teidän kuulumisissanne. Mutta nyt oikeasti yritän ryhdistäytyä ja päästä useammin koneelle¿ Ajattelin ottaa tavaksi, että oisin koneella tämän Artun aamupäikkä-ajan, ja iltapäivä-päikkäreillä sitten teen kotihommia. Tähän asti siis mielummin olen vaan maannut sängyssä¿ Mutta masennuslääkkeet tuntuvat vaikuttavan, ja olo alkaa olla pirteämpi! Jes!!! :)

Eli Arttu kovaa vauhtia konttailee ja nousee joka paikkaan pystyyn. Pari kertaa on ¿vahingossa¿ seisonut ilman tukeakin.

Sanoja ei tule täälläkään vielä, mutta muuta höpötystä kyllä paljonkin: ¿mammam mammam maaa¿, ¿googli googli (tämä on äipän mielestä ihanan kuuloista!)¿, ¿eijeijeijeijei¿ jne.

Hampaita on AURORAN Oliverin tapaan 4 alhaalla ja 4 ylhäällä, ja nyt on vas. poskihammas-rivistö alhaalla ihan valkoisena, ja lisäksi kuolaa tulee + tunkee sormea sinne poskeen koko ajan + yöt olleet rikkonaisia, että taitaa sinnekin hampeja tulla. Eipä juuri ole noista etuhampaista kitissytkään, mutta nyt jo pari yötä mennyt tosi rikkonaisiksi, eli kai ne poskihampaat tosiaan tekee enemmän kipeää. Tänään annan kyllä Panadolia illalla, niin katsotaan josko helpottaisi¿

Moni muukin on ollut pulkkailemassa ¿ kuin myös me eilen :) Ensimetrit Arttu vaan hekotti ääneen, kun oli niin hauskaa. Käytiin samalla puistossa laskemassa liukumäkeä ja keinumassa, ja silloinkin Arttu vaan hekotti ääneen, kun nauttii siitä niin hirmuisesti! =)

MAMMIS menee kohta jo töihin¿mä oon vähän kade! ;) Kävin kanssa työpaikalla ma, kun koittavat kosiskella mua jo nyt keväällä töihin (tarkoitus olisi mennä elokuussa), mutta en millään raaski vielä viedä tuota Artturin-turilasta hoitoon¿ Joten tosi hienoa kuulla, että te saatte sen noin mukavasti toimimaan! :)

LYCKA, Arttu on syönyt jo kotvasen vaikka ja vallan mitä. Jouluna alettiin maistella hapanmaitotuotteitakin, ja nyt siis menee kaikki muu, paitsi suola (tätäkin kyllä pieniä määriä mm. ruisleivässä) ja tavallinen maito :) Aika usein kyllä tulee purkkiruokiin taivuttua, kun oon niin laiska kokkailemaan. Mutta ihan kaikkea syödään siis meillä. Sormiruokana toimii edelleen parhaiten maissinaksut ja riisikakut sekä leipä, mutta muutakin menee, kuten raejuustoa ¿ tai no ylipäätään kaikkea, mitä voi sormin syödä :) Viimeksi veti spagetin pätkiä mielummin sormin kuin lusikasta, heh!

POPPIKSEN Emiliina käy jo noin hyvin potalla! :O Mä oon laiska äiti, enkä ole vielä jaksanut pottailuun syventyä lainkaan¿ Mutta uuden vuoden lupauksen tein, että nyt aloitetaan sekin, joten ehkä viikonloppuna kokeillaan.

Ja synttäreitä pohdin itseasiassa just tänä aamuna. Hitsi, täytyy varmaan koittaa kakku väsätä¿ En mä oo ikinä kakkua tehnyt, apua! Nooo¿

SERELLE vielä onnittelut!!! =) Kivoja hääkuvia!

Mutta enpä rupattele nyt enempää, että saan tän tekstin joskus teidänkin näkyville. Arttu kohta herää, ja sitten tietysti unohdan tämän tänne wordiin ikuisiksi ajoiksi¿ ;)

Pi-Ki ja Arttu 10kk

Oi miten ihania kuvia! Upea pari olette ja tyttelillä oli kans tosi hieno mekko päällä. =)

Ei tämän enempiä kerkiä kun ollaan lähdössä kyläilemään. Pitäisi kävellä muutama kilsa ja ulkona sataa räntää... Mitähän sitä keksii itselleen päälle. Ehkä sadetakki olisi paras...

t. iida-linnea ja la 8 kk täyttävä tyttönen

Sisältö jatkuu mainoksen alla

[color=blue]COLTSFOOT, mukava kuulla sustakin aina välillä! :) Onpa hieno juttu, että Hillakin on alkanut ymmärtämään nukkumisen riemun. On teillä kyllä rankkaa ollutkin.

Niin, Sampo tosiaan kävelee jo metrinkin kerrallaan ilman tukea, välillä oikein puhkuu ja ärisee ;D Taitaa olla niin jännittävää touhua. Enimmäkseen kuitenkin Sampoa vain naurattaa käveleminen.

Tänään aamulla keitin sitten mannapuurot maitoon ja ihan kohtuullisen hyvin, noin niinkuin ollakseen Sampo ja syödäkseen uutta ruokaa, maistui puuro :) Ei ainakaan vielä ole reagoinut maidolle mitenkään poitsun elimistö, eli jospa sitä uskaltais huomenna kokeilla samaa... Aika pienistä määristä kuitenkin on kyse meillä, että tuskin siitä kovin isoja vaivoja voisi tullakaan, kun ei mitään maitoallergiaa kuitenkaan ole.

Jeps, pitää mennä. Kirjoitelkaahan muutkin kuulumisia :)

Han ja Sampo 11kk[/color]

[color=CD1076]Pitkästä aikaa mäkin kirjoittelen nyt jotain..Päivät on tohinaa täynnä kun neiti painaa mopolla menemään ja kiipeää portaita ym. =) Luetaan ja rakennetaan palikoilla ja jutellaan niin pirusti! =D Raskaita, mutta ihania päiviä siis..=)

AURORA: ihanaa, että teillä jo kävellään täysillä! =) Meillä ei vielä muuta kuin autettuna, mutta eiköhän se joskus lähde itsekin käppäileen..=)

MAMMIS: mukavaa varmasti päästä töihin ja ihanaa, että Oonan hoito onnistuu kotona! Ei se ikävä varmaan lannista ja ihanaahan se on sitten tulla työpäivän jälkeen kotiin! =)

LYCKA: teilläkin jo kävellään! Jey! =) Ja ruokaa saa antaa jo melkein mitä keksii! =) Emiksen herkkua tuolloin oli kaikki mitä saa itse näprätä niin keitin aina jotain kanasuikaleita ja vihanneksia..Kananmuna rokkaa vieläkin ja siitä saa hyvin protskuu..=) Lihasuikaleita ja keitettyä riisiä..perunamuusia (hetken vielä veteen tai korvikkeeseen teillä) ja ja ja..=D Kuukauden kuluttua saattekin jo alkaa hapanmaitotuotteet. Meillä on ainakin raejuusto ja jugurtti uponnut hyvin. Hedelmistä Emis tykkää kans kauheesti. Vetelee mandariineja ja rypäleitä ym. hyvällä halulla. Emis kyllä pureskelee hyvin kun on ne huimat 7 hammasta =) saa nähdä jäikö ne siihen =D

HAN: meillä menee yöt kyllä paljon paremmin.. Emis nukkuu edelleen välissä, mutta herää keskimäärin pari kertaa enää maidolle ja nukahtaa heti uudestaan. Ollaan taas mietitty omaan sänkyyn laittamista, mutta verkkaisesti toimitaan..=) Laitan kuvaa Emiksestä heti kun mies saa ladattua niitä omalle koneelleen! =)

I-L: mahtavaa, että fyssarista on paljon apua! Eiköhän tytsä pian mene jo muita edellä! =)

Mä olin muuten ihan äimänä kun tajusin nyt ihan uutena ajatuksena, että ton akanhan voi viedä ulos pulkkaileen ym.!! Hei miten hidas ihminen voi olla?! Hitto..mä tarviin pulkan! =D

Mites muiden pottailut? Meillä alkaa olla yövaippakin aika monesti kuiva ja aamupissut ja -kakat tulee poikkeuksetta jo pottaan. Mäkin kerkiin pestä naaman ja laittaa hiukset kun neiti istuskelee potalla ja nyplää pyyhkeen kulmaa. =) Päivällä on ihan omasta viitseliäisyydestä kiinni..jos muistan viedä potalle tietyin väliajoin niin pissaa sinne kyllä. Mentiin vähän aikaa sitten pari päivää samalla vaipalla kun pysy kuivana! =) Pitäis vaan hankkia toinen potta alakertaan niin ei tarttis aina rappuja ravata. Koska äiskä on välillä laiska. =D

Jaahas. Oisko tässä taas kaikki. Emiliina nukkuu ulkona muuten tosi hyvin päikkyjä. 2-3 tuntia joka päivä. Ihanaa kyllä kun on mahdollisuus nyt nukuttaa ulkona! =)

Nyt katsoon vähän ohjelmia nauhalta..Ihanaa päivää kaikille!

t. poppis ja Emiliina 11kk

Ai niin..kai se on tapana pitää sit jo synttärikutsut 1-vuotiaalle? Kakut ja kaikki? Ä? =D

[color=indigo]Maanantai-iltana palattiin häämatkalta Iso-Syötteeltä, ja nyt ollaan lähinnä elvytty kotona.. Isi ja Mimsku on flunssassa, mun orastava tauti onneksi parani hääpäivään mennessä.

Häät meni oikein mukavasti. Kaikki toimi niinkuin pitikin ja porukka tuntui viihtyvän. Mulla oli piilarit päässä ja silmiä kuivi niin maan perusteellisesti, etten saanut edes yhtä kyyneltä tirskautettua, vaikka toki olihan tuo liikuttava tilaisuus.. Anopit kyllä pärski senkin edestä :D

Häämatkakin oli ihana. Pakkasta ja lunta riitti Pudasjärvellä, mökki oli romanttinen ja tunnelmallinen, oli huskyvaljakkoajelua ja hienoa ruokailua hotellilla.. Käytiin jopa paikallisessa yökerhossa tanssimassa diskoa :) (me vannoutuneet " hevarit" ! )

Mimosalla oli tänään 8kk-neuvola, vaikka tyttö täyttää huomenna 9kk :) Hieman viime tipassa siis tutkimukset tehtiin. Kaikki oli ok ja pituus-painokäyräkin alkaa olla jo 0-tasolla, ei enää -20 käyrillä. Kovasti tyttö konttailee ja nousee seisomaan joka mahdollista tukea vasten. Osaa heiluttaa kättä ja sanoa " jee jee" :D

Hääkuvia löytyy osoitteesta:

http://s147.photobucket.com/albums/r307/serenity_035/Mimsku/

Kuvat on velipojan ottamia, semmoinen pitkä peikkopoika joka näkyy ainakin yhdessä kuvassa :) Honeymoon-kuvia tullee jossain vaiheessa.

t. Rva Serenity ja Kelmi-vauva 9kk (jolla siis nyt kunnialliset vanhemmat!)

Vaikka viime vuosihan oli ihana, kun kaikki meistä saivat iki-ihanan vauvan :)

Vauvavuosi on kyllä nyt ihan loppusuoralla, Rasmus on kyllä jo enemmin taapero kuin vauva. Rasmuskin harjoittelee kävelemistä, ensimmäiset askeleet se otti ihan yllättäen uudenvuodenaattona (onko tuo yhdyssana?). Nyt se kävelee pieniä matkoja, mutta jos määränpää on vähänkin kauempana niin ensimmäisen askeleen jälkeen se laskeutuu konttaamaan. Yks ilta Rasmus oli eteisessä ja minä huutelin sitä olohuoneesta, oletin tietenkin, että se syöksyy konttaamalla nurkan takaa, niin se muka käveli sieltä hymyilen, minä olin tietenkin ihan haltioissani:D on se sellainen pieni hassu..

Meillä on ollut jotenkin tosi hidasta oikean maidon aloittaminen. Musta on tullut ihan ylivarovainen. Olen antanut Rasmulle viiliä nyt ehkä puoli purkkia kerralla ja jugurttia ehkä saman verran, mutta maitoa oon laittanu ehkä 20milliä desiin jo kauemman aikaa. Rasmus rupsuttelee kovasti ja vatsa toimii hitaasti, sitten musta näyttää että jos annan oikeaa maitoa joka aterialla niin Rasmuksen ruokahalu huononee. Voiko nuo olla yhteydessä vai kuvittelenko vaan?? Ostin kyllä nyt hyla-maitoa, katsotaan mitä Rasmuksen maha sanoo siitä.. mut ei Rasmus kiukkua eikä se nuku öisin huonosti, niin että ei sillä vissiin vatsa ole kipeä..

ei kai meidän omaan napaan muuta isoa, nuo asiat nyt päällimmäisenä mielessä.

Poppiksen Emiliina näytti jo niin isolta tytöltä mopon selässä, hyvä, että teidänkin yöt ovat parantuneet:)

Olen täällä odottanut Seren hääkuulumisia, liekö lähtenyt häämatkalle saman tien, kun ei ole kuulunut mitään:)

Musta tuntuu, että Han_in Sampo on aika paljon saman tyyppinen lapsi kuin Rasmuskin, ainakin puheiden perusteella :)

Sellaista täältä suunnalta..

Elovena ja Rasmuli 11,5kk

Mammis oli kysellyt Ninnin kontrollikäynnistä. Onneksi kaikki oli hyvin, painoakin tullut lisää (kiitos joulun..) ja sf-mittakin kasvanut. Oli kyllä tosi helpottunut olo kun kuuli kaiken olevan hyvin.

Maanantaina meille siis nyt sit tulee se uusi koiruus. 1300km tulee yhteensä ajettua.. Ihana pieni otus siellä odottelee uuteen kotiin pääsyä :) Tässä vielä linkki kuvaan: http://i206.photobucket.com/albums/bb184/henna_016/NikolisBlackPearl.jpg

Joel on nyt keksinyt miten kivaa ulkona on tepastella kengät jalassa. Menee hirveetä vauhtia, varsinkin taapero kärryn kanssa. On se vaan niin sulosen näköstä.

Tämä mamma menee nyt parantelemaan itteensä, on kamala flunssa kuumeen kanssa. Toivottavasti Joel ei sairastu.

Henna, Joel 10,5kk ja Ninni, jo 31vko

Mä en kertakaikkiaan ehdi enään tänne kirjoitella(mukamas niin kiire aina...) Ei vaan ihan oikeesti toi pieni touhotin vie mehut ihan kokonaan, ja pikkuisen työtä kun jo teen siihen päälle niin johan on aika kortilla :(

Mutta käyn kyllä lukemassa juttujanne aina välillä.

Höpiksen napaa pikkuisen..

Täällä siis herra jo KÄVELEE tuen kanssa JEEEE!!! Ilman tukea on yritetty kerran pari mutta hups paino voima vie ;)

Kävelee siis itse itseään tukien, ei kukaan saa ottaa käsistä kiinni ja kävelyttää pidemmälle koska se on auttamista japikku herraahan EI SAA auttaa. MINÄ ITTE!! :)

No tuon kävelyn myötä on palanneet yö heräilyt, pari kertaa yössä pitää kallistaa takaisin makaamaan. Ja tämän kaiken uutuuden päälle vielä 3 hammasta pukkaa samaan aikaan suuhun, 2 ylös ja 1 alas. Kiukku on moinen kun hindeli ei osaa kävellä vaikka kuinka yrittää ja hampaatkin kutittaa. Voi pientä....ja voi äidin jaksamista.

Täytyy sanoa rehellisesti että vaikka olenkin tälläinen " touhu-mami" alkaa jaksamus loppua multakin välillä...Onnex Höpiksen mummo ja Ukki palaa kohta takas suomeen, ja päivä hoitopaikka löytyy :)

Mieskun tekee töitä hullun lailla joka päivä.

Mutta tämä kaikki on vain väliaikaista, ja täytyy yrittää muistaa nauttia tästä kaikesta vielä kun lapsi on pieni.

Ja töihin kun palaan lopullisesti sysksyllä en enään päivisin saa nauttia uusista jutuista joita bebe oppii...

Aaa oli mulla kyssäri, eli

MITÄ KAIKKEA 9KK IKÄINEN VOI SYÖDÄ??

Antakaa vinkkejä mitä olette keitelleet ja syöttäneet...

Ihanaa uutta vuotta kaikille, ja nauttikaa lumesta jota ainakin tänne etelään vihdoinkin tuli!

MAMMIS Kuinka sait Oonan potalle pissaamaan? Meillä kun siitä ei tule mitään, kivempi sitä laitosta on kuljetella paikasta toiseen :)

Nyt en valitettavasti ehdi kommetoida kaikkia, pakko taas mennä...

SERElle onnea häiden johdosta!!!

Lycka palaa piakkoin, ja Höpis etenee nopeammin :)

Onnea tuoreelle rouvalle, SERELLE!!!! :) Btw, mulla on tismalleen samanlainen tatska ja tismalleen samassa paikassa kuin sulla :D Ja varmaan samassa paikassa otettukin ;)

Tänään Sampo uskaltautui kävelemään ulkonakin ilman tukea, kun yleensä se ei edes viitsi kontata ulkona. Voi että se oli innoissaan! :) Oltiin puistossa ja siellä oli pari muuta mammaa taaperoineen, ilmeisesti Sampo halusi näyttää toisille lapsille, että " kyl mäkni osaan!" ja taapersi pitkiäkin matkoja ja nauru raikasi! ♥ Ei äiti saanut pitää ollenkaan kiinni, vaan nimenomaan ITSE piti saada kävellä.

No joo, eipä tässä muuta ehdikään, Sampo kumminkin pian heräilee ja olis hommia tehtävänä sitä ennen.

Moro

Han ja Sampo 11kk

Olipas mukava lukea kuulumisia vähän enemmän. Niin kovin hiljaista ollut enskojen pinossa...

Mammikselle täytyy sanoa, että on kyllä upeaa kun Oonan hoito järjestyy kotona. Vaikka minä saan olla tämän vuoden loppuun kotona niin nyt jo vähän murehdin hoitoon viemistä... Vaikka mun äiti myös jää eläkkeelle kesällä niin asuvat liian kaukana, jotta voisivat olla hoitajina. No joo, mitäpä tätä vielä murehtimaan!

Hienoa että Hanin Sampo on pääsemässä kiinni arkirutiineihin. Toivottavasti jatkuu samanmoinen meno! =)

Lycka Höpis osaa jo vaikka mitä! Toivottavasti pienet vikkelät jalat malttaisi yöllä alkaa lepäämään.. =)

Jotain omia kuulumisia. Eilen oltiin pulkkailemassa tytön kanssa ja ihmeissään oli pikkuinen moisesta menopelistä. Kiva kyllä kun lunta tuli, niin isovanhempien antaman pulkka pääsi testattavaksi ulos. Käytiin myös vaunulenkillä ystäväni kanssa ja tekipä hyvää nähdä pitkästä aikaa. Iltapäivästä alkaen tyttönen oli sitten tosi itkuinen ja ei ollut oikein mitenkään hyvä olla. Luulisin, että hampaita tulossa koska KAIKKI menee suuhun mitä vaan sinne keksii laittaa. Yöunille tyttö nukahti vasta puoli kahdeltatoista, koska meni aivan tukkoon kun hetken aikaa sängyssä torkkui. Nenätipat, sipulit ja vesihöyry kaiketi auttoi koska yön nukkui suht ok kun nukkumatti vei mennessään.

Tänään en sitten meinannut millään saada tyttöstä hereille ja pakko oli, koska meillä oli fysioterapia heti aamusta. Saatiin uusi aika ja lisää jumppaohjeita ja muutenkin neuvoja miten huomioida " laiskempaa" puolta. Fyssari oli ihan tyytyväinen siihen, miten paljon viime käynnistä menty eteenpäin, mutta käydään nyt vielä muutama kerta jotta tyttönen saisi kiinni ikätoverinsa kehityksessä. Neiti oli ihanan iloinen ja nauravainen vaikka vieras täti käänteli ja väänteli ties miten päin! Fyssari totesikin, että taitaa olla aina hyväntuulinen tyttö. =)

Meillä neiti testailee jatkuvasti uusia ääniä ja äänteitä. Ja on silmin nähtävissä miten nauttii ite aikaansaamistaan surinoista, pörinöistä ja kiljahduksista. Myös tavunomaisia äänteitä tyttönen harjoittelee.

Mies tulee vasta joskus tosi myöhään tänäänkin kotiin. Vie isänsä lentokentältä kotiin työpäivänsä jälkeen.

Nyt leikkimään ilopillerin kanssa! Voikaa hyvin kaikki!

T: iida-linnea ja melkein 8 kk tyttönen

Mammis, mielellään tullaan tyttösen kanssa treffeille! Meidän ehkä helpompi porhaltaa Hesaan - ei tartte kuin junalla körötellä. Tosi kiva olisi nähdä kun vielä kotosalla olet. Ja juu, kyllä mä olen onnellinen kun kotona saa olla. Tiukoille menee toki talous, mutta kaikkea ei voi mitata rahassa...

Meillä oli muskari joulutauon jälkeen tänään ekaa kertaa ja vitsit kun tyttönen oli riemuissaan! Nauroi ja mekasti vaikka kuinka. Taisi vaan jäädä vauhti vähän päälle, koska tänään nukuttu vain yhdet päikkärit... Nyt neiti onkin jo aika sippi, joten iltapuurot kohta massuun ja yöunille. Meillä on heti aamusta uinti huomenna ja pirtsakkana pitää olla lähdössä kotoa kahdeksan jälkeen.

Hampaita on tulossa tyttöselle ja kai aika monta. Ei oikein mielellään anna suuhun katsella mutta kummassakin alaikenessä näyttäisi poskihampaat tekevän tuloaan. Ihmekös siis kun vähän kitinää ollut viime päivinä.

Nyt siis neidin luo, voikaa hyvin kaikki enskat!

t. iida-linnea ja tyttönen huomenna 8 kk

Mummolassa ollaan neidin kanssa. Kohta menen piipahtamaan kaupassa & laitetaan papan kanssa jotain hyvää iltapalaa, mummo kotiutuu vasta myöhään illalla. Tultiin tänne kun mies meni yövuoroon & aamulla mennään mummon kanssa pitkästä aikaa vauvauintiin, ei tarvi ajella edestakaisin.. Innolla odotamme kuinka pitkä (melkein 1kk) tauko on neidin uintiin vaikuttanut. onko meno entistä hurjempaa vai..

Moi LYCKA! Kiva kuulla teistäkin! :) Vai teillä Höpis jo kävellä taapertaa.. niin meilläkin tuen kanssa. Toivottavasti yöheräilyt ovat vain ohimenevää, yleensähän noita tulee silloin kun jotain ¿uutta¿ taitoa oppii.. Ainakin meillä. Potalle Oona on laitettu heti kun alkoi itse istumaan, eli 6kk-> ja välillä sinne tulee melkein koko päivän saldo tai sitten vain parit pisut. Me yleensä ¿viihdytetään¿ neitiä tovi ¿ eli katsellaan jotain lelua tai sitten tutkitaan ihan hiusharjaa tms, jaksaa siinä sitten paremmin odotella pisuja. :) Kannattaa kyllä jo harjoitella, ettei sitten iske ¿pottakammo¿ 2v kuten ystäväni lapsella.

HAN ¿ mulla on mennyt ihan ohi, mutta missä reissussa ootte olleet?

IIDA-LINNEA ¿ ole onnellinen kun saat olla kotona tyttösen kanssa! Tietysti musta on kiva mennä töihin, mutta varmasti tulee aikoja kun tekisi mieli jäädä oman kullan kanssa köllimään sänkyyn ja touhuamaan ihania juttuja.. Huoh. Oli eilenkin NIIN KOVA ikävä nauravaa tytteliä kun olin työmatkalla. Onneksi ehdin kotiin lukemaan iltasadun ja antamaan iltamaitoa! :))) Olisi muuten kiva treffata ennen kuin mä menen takaisin töihin, olisitteko tyttösen kanssa innokkaita tulijoita Jumboon tai Hesaan joku päivä?

POPPIS ¿ just oltiin tässä tänään yksillä 1v-synttäreillä! :) Bileet vaan pystyyn.. Hienosti teilläkin jo pottailut pitää vaipat kuivina. Meillä kyllä on päiväunien jälkeen + yövaippa aika raskaita, muuten suht kuivia. Ja todellakin se on ihan omasta viitseliäisyydestä kiinni! Täytyy vaan ahkerasti käydä potalla ja ¿pitää kivaa¿ siellä.. IHANIA KUVIA!!! Ja tosiaan, onnea uuteen kotiin..

COLTSFOOT ¿ pidetään peukkuja jotta saisitte kodin myytyä ja pääsisitte pian uuteen kotiin! :) On se uuteen kotiin pääseminen vaan niin kivaa.. Ja voi Hilua kun muksahtelee, samaa on Oonakin alkanut ¿harrastamaan¿, kun ei ressu tajua että jos päästää otteen irti pöydästä niin ei olekaan ihan niin tukeva olo vielä.. ;) Teillähän on ihana mahdollisuus jos sun äiti voi hoitaa Hilua koko kesän! Kyllä kannattaa nauttia nyt näistä meidän pienokaisista kun tää on niin nopeasti ohi menevä vaihe tää ¿vauvavaihe¿..

ELOVENAN Rasmulikin on pian taapero! Ja kävellä taapertaa.. :)

SERE ¿ aivan upeita kuvia ¿ olette kyllä hyvännäköinen pari!!! Onnea vielä! :) Pikaista paranemista sinne isukille & Mimskulle.

PI-KI ¿ kiva kuulla susta ja Artusta! :) Ja tosi hyvä juttu että ne lääkkeet on tepsineet! Oona lähettää Artulle höpönhöpötystä..

Järkyttävän yököttävä ilma on ollut tänään Hesassa.. Toivottavasti pakastuisi ja tulisi lisää lunta. Me tahdotaan pulkkaileen!

Mammis + Oona (huomenna 9kk)

Joulut ja vuodenvaihteet takana, josko taas aktivoiduttaisiin?!=)

Tänne ei ihmeempiä kuulu, kävellään jo pitkiä matkoja ja vaihdetaan suuntaa ym. Eli aika varmaa menoa jo! Sanoja ei tule vieläkään, sellaista ättätättä, ittititti, käkäkäkä ym tavuja kyllä tulee, mutta ei mitään sen kummempaa. Taitaa kaikki energia mennä tuohon liikkumiseen ja sen treenaamiseen meillä;)

Lunta tuli tänään vihdoin!! Onkin sitä jo odotettu. Meillä Stigan Baby Froggy, mut en tiedä mihin olen hukannut turvavyön siitä, eihän tuo muuten pulkassa pysy. Kyllä se vielä kaupasta kotiin tultua oli tallesssa, mut nyt kadonnut:( Täytyy etsiä et päästäis huomenna pulkkailemaan.

Huomasin että alas oli tullut kaksi hammasta, eli nyt kokonaissaldo 4 ylhäällä + 4 alhaalla. Eipä ole kitissyt niitäkään, ehkäpä ne poskihampaat sit aiheuttaa jotain kun tulevat.

Eipä muuta, mukavaa alkanutta viikkoa kaikille. Alkaa olla vikat hetket täällä vauvapuolella meilläkin, enää 5 viikkoa ja sit tulee 1vee täyteen.

Aurora & O 10,5kk+

tulin vaan sulle vastaileen! Juu muutettiin tosiaan ihanaan rivariin tähän mun iskän lähelle viime kuun keskivaiheilla. 98 neliöö kahdessa kerroksessa..kyllä kelpaa! =) Tänään pitäis tapetoida Emiliinan huone söpöllä keijuprinsessatapetilla..=D

Ja mä keitän riisipuuron jo tavis maitoon kun neuvolan täti sanoi, että anna mennä vaan. Sit ollaan annettu Emikselle tavallista maitoa ja vettä sekasin ruokajuomaksi kun ei oo ollu mitään masuvaivoja. Ja puuroon sekotan tavallista maitoa vähäsen. Korviketta mä en oo enää ostanut ollenkaan. Ollaan kuitenkin jo niin lähellä sitä vuoden maagista ikää..=)

t. poppis

Henna, voi miten suloinen teidän uusi perheen jäsen on! Aivan ihana ja niiiiin pieni. =) Toivottavasti hakumatka menee hyvin. Ja tosi hienoa, että saitte hyviä uutisia Ninnistä!

Mammis, meillä neiti oli myös toooosi innoissaan uinnista tänään. Ei näkynyt pieni joulutauko missään. Vaihdettiin aamuryhmään ja vähän jännäsin miten äiskä ja iskä jaksaa nousta aamulla. ;) Ihan hyvin päästiin liikkeelle mutta kävi niin, että tyttösen käytyä päikkäreille myös me nukahdettiin mieheni kanssa, hih! No, silloin täytyy nukkua kun siihen mahdollisuus.

En tiedä mimmoista määrää hampaita tyttöselle on tulossa mutta tuo puremisvimma on jotain ihan uskomatonta! Välillä oikein kuulee jyystämisen äänen kun lelut saa kyytiä...

Leppoisaa viikonloppua kaikille!

t. iida-linnea ja tyttönen tänään 8 kk =)

[color=deeppink]Mitäs enskat? Missä kaikki luuraavat? Vai onko tosiaan niin, että suurin osa on jo taaperopuolella?

Meidän arkeen ei kummempia. Sampo on alkanut toipua reissusta. Sen tietää siitä, kun uni taas maistuu vähän paremmin (niin päivällä kuin yölläkin) ja ruokaakin menee välillä alas asti. :) Vaikka eipä paljon kannata kehua, koska sittenhän syöminen loppuu heti ja yöt muuttuu unettomiksi, näinhän se on aina :D Reissusta siis palattiin yli viikko sitten ja vasta nyt alkaa Sampo päästä kiinni normaaliin arkeen ja rytmeihin :p Ai meilläkö hitaasti lämpiävä lapsi, jolle pienetkin muutokset ovat suuria ja vaikuttavat koko elämään? :D

MAMMIS, mukavaa varmaan palata töihin, varsinkin kun Oona saa kuitenkin olla kotona hyvässä hoidossa :) Kiva saada muutakin ajateltavaa välillä.

POPPIS, meilläkin on kokeiltu ponnaria Sampolle, vaikka ei sillä mikään liehuletti vielä olekaan. Sillä on tuollainen töyhtö tuossa otsalla, joka menee silmille koko ajan, niin joskus pistän sen pompulalla kiinni päälaelle :D Emis näyttää varmaan tosi söpikseltä saparot päässä! Pistä ihmeessä kuvaa :) Miten teillä menee yöt nykyään?

Joops, paljon olis puuhaa tällekin päivälle (eipä se koskaan tunnu loppuvankaan....), lopeteltava siis on.

Han ja Sampo 11kk[/color]

Voi vautsi mitkä hiukset teidän tytsyllä on! Tosi söpön näköinen pompulat päässä. Ja muuten tomeran oloinen noin kuvista päätellen myös. =)

Miehen isä puolisoineen pääsi koti-Suomeen yli kaksi tuntia myöhässä... Plaah, tietää sitä että mies on kotona vasta joskus tosi myöhään. Eli siis siirrympä tästä syömään salaattia tyttönen seuranani!

t. i-l ja tyttönen, jolta höhöhöhähähäprrrtssss-terveiset muille vauvoille

Tulin vaan Sereä onnittelemaan Ja täytyy sanoa, että harvinaisen tyylikäs sulhanen teidän häissä! :) Ihanaa kun on kerrankin vähän omaperäisyyttä, se miehen " hääpuku" on yleensä niin kovin tylsä. Nyt oli kyllä sulhanen ja morsian niin upean näköisiä, että oikein kateeksi käy!

Ja hyvää uutta vuotta kaikille!

Auroralle, Mammikselle ja muille tulin huikkailemaan, että minkäslaisia rytmejä teitin vaaveilla on tätä nykyä? Meinaan vaan, että olen tämän viikon torstaina käymässä Helsingissä ja ajattelin kotimatkalla poiketa Jumbossa ehkä joskus puolen päivän aikaan, ja ajattelin, josko joku haluis tulla kahvittelemaan tai syömään? Siis varmaan kaikkien ipanat nukkuu just tuolloin, mutta jos ei, niin seura kelpaa kyllä. Laittakaa vaikka meiliä La _ My1975@hotmail.com jos innostutte!

Terkuin, Amy ja Emmi 1v2kk+

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat