Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miten teillä muilla on mennyt? Mulla aurallista migreeniä kuukaudessa noin 1 ja viikoittain myös auratonta, pillereiden aikana noita aurallisia kohtauksia oli ihan hirveesti, enkä voinut syödäkään pillereitä.

Kommentit (10)

Buranaa sain luvan käyttää keskiraskaudessa. Pidä elämäsi mahdollisimman säännöllisenä, nuku paljon ilman tyynyä, käy sauvakävelyllä (oikea tekniikka ehdoton!) ja ennenkaikkea: nuku tarpeeksi.

Toisen aikana (odotin poikaa) migreenejä ei ollut ainuttakaan. Olin ikionnellinen.

Tyttöä odottaessani migreenejä oli peräti 2-4 pv viikossa kolmen kuukauden ajan. Se oli aivan hirveää, sillä minullahan oli jo esikoinen hoidettavana! Söin panacodeja, kävin hieronnassa säännöllisesti, kuntohoitajalla ja fysioterapiassa... Mutta vasta toisen raskauskolmanneksen aikana alkoi helpottaa.

Sinun pitää vain katsoa kuinka käy. Pidän peukkuja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Buranaa sain luvan käyttää keskiraskaudessa. Pidä elämäsi mahdollisimman säännöllisenä, nuku paljon ilman tyynyä, käy sauvakävelyllä (oikea tekniikka ehdoton!) ja ennenkaikkea: nuku tarpeeksi.

Samoin Panacod, siitä tulee vain vähäksi aikaa hutikka olo eikä välitä sen aikana niin särystä. Kaikki sanoo vain, että voi mennä ihan säryttömästikin. Toivotaan niin :) Pelottaa vain se, että entä jos ei menekään. jos joka päivä särkee päätä ja monta kertaa viikossa tulee aurallinen kammottava kohtaus. Joutuisin varmaan sairauslomalle. Ja työ on sellainen 3-vuorotyö eli säännöllistä rytmiä en saa mitenkään. Nyt pärjään estolääkkeellä kohtalaisesti (joka pitää raskausaikana lopettaa) ja Imigranilla (jota sitäkään ei voi käyttää).

Työnantajasi pystyy kyllä järjestämään säännöllisen vuorotyön ja rytminvaihdot, jos vain siihen on tarve. Minä en voi tehdä edes kahta vuoroa, kun kroppa jo menee sekaisin ja migreenikohtaukset alkaa. Pitää pahimmassa tapauksessa vaihtaa alaa :(

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat