Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

olen lukenut monesta lähteestä kuinka kertaalleen synnyttäneen paikat eivät enää muista synnytyksistä mihinkään muuttuisi. Eli muka aivan sama oletko synnyttänyt 1 vai 4 lasta, olen kyllä aina pitänyt tätä hölynpölynä mutta varmaan tapauskohtausta.

Kommentit (6)

Eka vauva oli tosi iso ja pahat repeämät tuli. Siitä huolimatta olin niin tiukka, että mies sanoi usein etten puristaisi niin kovaa...

Toisen synnytyksen jälkeen ei tiukkuus ole ollut enää ongelma, kolmannen jälkeen vielä vähemmän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jonka parantuminen vei aikansa. Sain myös epiduraalipuudutteen. Toisesta synnytyksestä selvisin ilman repeämiä ja nopealla ponnistusvaiheella ja jälkisupistukset vetivät minut tosiaankin takaisin kasaan. Se väljyys joka jäi ekasta synnytyksestä siis korjaantui tokassa.

Nyt odotan mielenkiinnolla, että miten käy tämän kolmannen tulevan synnytyksen kanssa. Olisin mielelläni taas ilman kivun lievitystä jos se auttaisi käynnistämään yhtä vahvat supistusrektiot kuin toisessa synnytyksessä. Veikkaukseni on siis, että nopea kivulias synnytys tuo nopean toipumisenkin.

Jos olisin tyytynyt yhteen lapseen, niin löysäksi olisin jäänyt sanoo myös mummoni, joka synnytti seitsemän ja on edelleen hyvässä kuosissa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat