Vierailija

Mulla on laskettu aika toukokuun lopussa. Miten nopeasti yleensä omat tavalliset vaatteet(etenkin housut) mahtuu synnytyksen jälkeen päälle? Mietin vaan että kun on sitten kesä niin kannattaisikohan tilata muutamat äitiyskesähousut vielä raskauden jälkeiseen aikaankin? Kokemuksia?

Kommentit (12)

synnäriltä. Raskauskiloja tuli 12, niistä 8 jäi laitokselle. KÄytin lähinnä kietaisumekkoa ja leggingsejä aluksi ja kun oli sateinen päivä ja johousuilma, niin vanhoja ja jo vähän venähtäneitä espritin mustia khakihousuja ekat viikot. noin kuukaudn päästä mahduin jo vanhoihin farkkuihinikin. Vähän vyötärö kiristi, mutta toisaalta pepussa oli tilaa :) Kesän jäljiltä olin ihan ennallani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mahaan saattaa jäädä rölly, mutta ei se mitään äitiyshousuja tarvitse, hölmöltähän ne näyttäisivät. Ihan tavalliset väljät, ehkä normaalikokoasi suuremmat vaatteet riittävät.

Itse mahduin normaalifarkkuihini heti synnäriltä palattuani. Kaikki 8 raskauskiloa jäivät synnärille.

Elly B:n äitiysfarkut ovat olleet ainoa ä-vaate mitä olen synnytyksen jälkeen pitänyt, muuten ihan omia vaatteitani. Ehkä ne kaikkein kireimmät farkut on pitänyt jättää hetkeksi odottamaan mutta muuten kaikki on mennyt päälle. Ja mulla 3 synnytystä takana.

mulle tuli 22kg ja oli tosi iso maha muutenkin. raskauden jälkeen jäi semmoinen löysä nahka alamahaan joka ei lähde pois... Ja aika pitkään meni ennen kuin mitkään entiset housut mahtui pääle. Jos olet laiha niin sit ei varmaan ole ongelmaa. osta jokutkut normaalit housut joissa on löysä ja säädettävä vyötärö.

Äitiysvaatteiden käyttö jäi aikalailla synnytykseen, sen jälkeen poimin vain kaapista vähän väljempiä vaatteita käytettäväksi. Äitiysvaatteet olisi olleet hukkahankinta.

Itselläni kesti useamman kuukauden ennekuin normaalikokoiset vaatteet menivät päälle, mutta riippuu tietysti äitiysvaatteista, mitä huvittaa sen jälkeen käyttää. Jos vaatteet ovat mieluisia, niin mikä ettei. Kivoja äitiymekkoja ja tunikoita joita voi hyvin käyttää odotusajan jälkeenkin löytyy esim. verkkokaupasta www.prettymum.fi.

Ns. oikeita äitiysvaatteita en edes ostanut. Muutamat trikoopökät, collarit, farkku leggarit ja vanhat farkut menivät koko ajan. Farkut ei tietystikään kiinni menneet, mutta olivat ihan hyvin pidettävissä masutuubin kanssa. Tunikat ja pitkät topit ja paidat sopivat hyvin. Ginat tricotista ostelin toppeja joka väriä :)

Omat vaatteet sopivat melkein heti päälle (kaikista 3:sta raskaudesta)Ja tosiaankin oli mahtava tunne tumpata kaikki raskausajan venyttämät puhki kuluneet verkkarit ja leggarit roskiin. Topit ja paidat menevät vielä raskauden jälkeenkin kotosalla. Ei kannata satsata liikaa raskausvaatteisiin. Marketeista löytyy siksi ajaksi kyllä vaatetta venytettäväksi. Kiloja tuli ekasta 24, tokasta 19 ja kolmannesta 4.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat