Vierailija

Kommentit (5)

Itsellenikin vastasivat kerran melkein heti (siis noin 3 vuotta sitten). Siinähän hämmentyy ihan täysin eikä meinaa muistaa mitä asiaa edes oli. Antaisivat nyt ihmisille edes vähän hengähdystaukoa:D

lähettivät laput ja kaikki , aikoivat ilmoittaa milloin saa asentaa uuden kortin , eipä ole kuulunut vieläkään mitään : ))))))))))))))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Soneralle kannattaa ekaksi antaa oma numero ja sanoa että jos puhelu katkeaa niin soittaa sitten takaisinpäin. Puhelu on nimittäin katkennut n. joka neljäs kerta kun on selittämässä asiaansa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat