Vierailija

koska kestovärjään ripseni kerran kuussa

Sivut

Kommentit (38)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaikka suomalaiset yleensä aika värittömiä luonnostaan. Kuten minä. Ja aina meikkaan kulmat muun meikin yhteydessä. Mulla on sellainen kulmaväri, jota levitetään pienellä kovalla pensselillä. Tulee luonnollisen näköinen ja tummuuden voi itse säätää värin määrällä.

Lainaus:

Lyijykynäohjeen luin oikein lehdestä kosmetologin antamana ohjeena. Ja oikein luonnolliselta näyttää, lyijykynästä ei saa liian paksua viivaa ja halpaakin on. Kokeile, niin huomaat!

t. 17

Nypin kyllä, luonnostaan melkoiset "breshnevit", mutta väri on musta muutenkin..Ovat oikeastaan liiankin tummat, kun iho vaalea, hiukset ruskeat, ja silmät siniset..jokin luonnonoikku kai ;)

koska kulmat näyttävät siltä että loppuvat kesken, ihan vaan muutamia karvoja ulkonurkissa... Lumenella on loistava harmaa ja pehmeä kulmakynä eikä näytä piirretyltä :) Olen jopa saanut kehuja kauniista kulmistani vaikkei ne ilman meikkiä ole todellakaan kauniit! :)

sellanen littana pensseli ja luomiväriä kannattaa laittaa. Ja ei koskaan mitään ruskeeta väriä, aika harvalla on ruskeet kulmakarvat, harmaa käy useimmille.

Lyijykynäohjeen luin oikein lehdestä kosmetologin antamana ohjeena. Ja oikein luonnolliselta näyttää, lyijykynästä ei saa liian paksua viivaa ja halpaakin on. Kokeile, niin huomaat!

t. 17

Joka päivä laitan kulmakynää ku kulmat on erittäin vaaleat luonnontilassaan. Nätin malliset on kyllä ku jaksaa nyppiä, luonnontilassa ne on ihan hillittömän paksut, mutta karvat on hentosia.

Heihin luonnollisesti kuuluvat enimmäkseen ne, jotka ei meikkaa muutenkaan tai jotka omistaa tummat kulmat.

Lainaus:

vaikka suomalaiset yleensä aika värittömiä luonnostaan. Kuten minä. Ja aina meikkaan kulmat muun meikin yhteydessä. Mulla on sellainen kulmaväri, jota levitetään pienellä kovalla pensselillä. Tulee luonnollisen näköinen ja tummuuden voi itse säätää värin määrällä.

Ja sama syy kuin muillakin: mustat kulmakarvat. Olen nyppinyt niitä 15-vuotiaasta alkaen ja nyt on ikää 48 vuotta eikä loppua näy nyppimiselle.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat