Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Nainen voi tehdä sen vain kerran elämänsä aikana ja silloinkin aamulla. Mies voi tehdä sen milloin vain, missä vain ja kuinka usein tahansa. Mikä tai mitä se on?

Sivut

Kommentit (89)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Rakastan arvoituksia, mutta tätä en keksi millään! Raivostuttavan piinaavaa, varsinkin kun tietää että kun kuulee vastauksen niin se on joku ihan itsestään selvä asia.

siihen tulokseen, että vastaus on "ei mitään". Eli nainen voi olla tekemättä mitään kerran elämässään, silloinkin aamulla, mutta mies voi olla tekemättä mitään missä ja milloin ja kuinka usein tahansa.

Ei toikaan kyllä ihan aukottomalta kuulosta, "aamulla" on vähän epäuskottava ja miksi "nainen voi tehdä _sen_"?

Äh ap, alahan selittää, niin voisi ajatella jotain muutakin. Mua epäilyttää vieläkin, ettei tää ole arvoitus, vaan jonkun vaimonsa pihtaamiseen tympääntyneen miehen vuodatus. =) Ja mä onneton vaivaan tällä päätäni.

Kun taas tämä mies tekee sen saman uudestaan ja uudestaan....eli pokaa naisen ja nainen taas tappaa itsensä... kun herää aamulla ja tajuaa minkä idiootin vierestä herää....

tai mihin sitä sitten valui, yleensä reisille ja pakaroille ...

Kun taas mies voi milloin tahansa, missä tahansa ja kenen kanssa tahansa( jos ei puhuta pedofiileistä) tehdä saman naiselle. Pyyhkiä pois kuukautisveren naisen reidiltä, pillulta, kyrvältään

sä olet ihq, meidän sankari, kaikkien taaperoimettäjien ja kantoliinailijoiden kuningatar, uraohjus ja malliäiti ja todennäköisesti vielä seksin papitar. Älä ole julma, päästä meidät piinasta. Pliis.

Lainaus:

Mutta koska olen kuullut tämän joskus aikaisemminkin, niin tiedän että tähän on joku idiootti vastaus tyyliin ottaa käyttöön munansa (Nainen silmämunansa)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat