Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (18)

Pitkätkin tauot ovat todellakin aivan ok ja normaalia jos vauva täysimetyksellä. Johtuu siitä että äm on niin " täydellisesti" imeytyvää ravintoa ettei sitä aina jää suoleen ulos tultavaksi.

Ja psst, nla ei muutenkaan ole mikään " Jumalolento" asioissa...

jostain kumman syystä en usko tuota...

olen pahoillani jos kysymykseni sinua ärsyttää mutta kyseessä on esikoinen, neuvola on kiinni ja minulla ei ole enää äitiä jolta kysyä tälläisiä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vastasyntyneenä kakkasivat joka vaippaan ja sitten harveni niin että n. kerran viikossa. Kaikilla kolmella sama homma, täysimetettyjä ovat olleet.

Vierailija:

Lainaus:

jostain kumman syystä en usko tuota...

olen pahoillani jos kysymykseni sinua ärsyttää mutta kyseessä on esikoinen, neuvola on kiinni ja minulla ei ole enää äitiä jolta kysyä tälläisiä asioita.

Pisin aika kakkaamatta oli 16 päivää. Mallasuutetta käytin pari kertaa mutta se teki pojalle vain väänteitä ja ilmavaivoja, joten sitten kakattiin " luomuna" .

Mulle sairaanhoitaja opetti, et liota kuivattuja luumuja muutama tunti vedessä, siivilöi ja juota lientä vauvalle. Tai tissin jälkeen vielä juomaksi vettä. Vettä annoin, luumumehut jätin väliin.

Ongelma häviää kun alotat kiinteät :)

Tyttäreni panttasi myös kakkaansa aikoinaan, kakkasi n. viikon välein. Ihan hyvähän tuosta on tullut ;)

Tolla samalla logiikalla siellä pitäis varotella: Kohta se kasvaa ja joudut ostamaan numeroa isommat vaatteet sille! :D

Saat neuvolasta tietoa

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat