Vierailija

Tämä on pitkä tarina, tiivistäen tilanne se, että miehen toimien takia pelkään, että menetämme kotimme, meillä ei ikinä ole varaa mihinkään ja miehellä on maksuja todella iso pino rästissä.

Tämä on hänen itse aiheutettu ongelmansa ja kaikki on kasautunut vähitellen.

Olen yrittänyt häntä patistaa muuttamaan omaa rahankäyttöään, mutta turhaan. Pelkään, että hän ajaa meidät vararikkoon, enkä jaksa tätä tilannetta enää.

Olen ajatellut, että jos eroaisimme ja mies muuttaisi muualle, niin m inun ei tarvitsisi enää hänen sotkujaankin selvitellä. Minulla olisi oma palkka, jonka turvin voisin lunastaa hänet ulos tästä asunnosta.

Nyt mies omistaa puolet ja jos hän tätä menoa jatkaa, joudutaan asunto pistämään myyntiin että saadaan maksut maksettua.

Mitä teen? Auttakaa

Rakastan miestäni ihan älyttömän paljon ja minua itkettää jo pelkkä ajatus erosta, en vain enää tiedä, mitä pitäisi tehdä.

Kommentit (7)

Olen vakavasti harkinnut eroa rahaongelmien takia. Kurjaa lasten kannalta, toisaalta mies on niin paljon poissa muutenkin ettei meidän perusarkea muuttaisi juuri mitenkään. Lähinnä haluaisin varmistaa katon päittemme päälle ottamalla yhden hänen lainansa omiin nimiini ja lunastamalla hänet siten ulos kodistamme.

Mutta... Katsotaan nyt vielä vähän aikaa, jos tilanne vaikka helpottaisi (toiveajattelua??).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yksi tuttu pariskunta teki niin, kun miehen niskaan kaatui velat, jotka hän oli taannut.

Selvitä asiaa jostakin - kysy vaikka velkaneuvonnasta tai pankista, kuka osaisi neuvoa sinua suojautumaan tuollaisilta menetyksiltä. Toivottavasti löydät ratkaisun.

eikä hän käytännössä joudu edes murehtimaan, koska ei koskaan käy kaupassa, harvoin maksaa laskujaan tai yleensäkin harvoin seuraa omaa rahankäyttöä. Tähän liittyy myös yritystoimintaa, joka on sen kaiken pahan alku ...

Miehelläni ei ole mitään käsitystä arjen pyörittämisestä. Olen ilmeisesti ollut liian lepsu kun olen päästänyt tilanteen tähän, ja antanut hänen keskittyä vain ja ainoastaa yritykseensä. Ja mitä hyvää siitäkin sitten on seurannut? terveisin nro 6.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat